sobota 25. prosince 2010

Vánoční párty...:')

Tak jsem se vrátila z vánoční párty s nějakýma známýma mé sestry a bylo to fajn. Vůbec jsem je neznala. Přišla jsem tam s mojí neteří, která je o rok a tři čtvrtě mladší než já a nějaký starý pá k nám přišel a začal nám říkat: ,,Dobrý večer děvčata. Víte, kdo já jsem ? Já jsem pra-strýc. A kdo jste vy ?"
  Já odpověděla:
,,Já jsem Tereza a jsem její teta."
  Mída dokázala jen říct:
,,Já jsem dcera támhletoho."
 On pokračoval:
,,No ano....ty jsi její teta ? Kolik ti je ? 13 ?! A tobě 12 ?! No to jsou mi věci....Ale nevadí. Já, jak jsem řekl jsem pra-strýc a vy mi říkejte ,Dobrý večer, prosím vás, děkuji atd.' měly by jste mluvit slušně se mnou. Já jsem pra-strýc a ne nějaký strejda...takže se snažte děvenky."
 A já s Mídou jsme byly totálně na mol, protože za náma pořád chodil a povídal si s náma. A když jsme si povídali třeba o škole, tak jsme musely mluvit:
 ,, Ó ano. Já jako poslední známku dostala jednotku a bylo to z matematiky. Moje matka nepracuje. Ó děkuji vám. Ta cocacola je velice dobrá !" No moc xD Takže jsme se po každém slově nehorázně smály xD Pak z něj vylezlo, že si dělá legraci a můžeme mluvit normálně xD No jako bych mu dala !! :D :P
    Pak tam byli prostě pohodoví lidi. Byt byl jak ze starého Anglického filmu.....staré křesla, kamna, pohovky a starý klavír, na který se později hrálo. Připadala jsem si herečkou v krásném filmu, který je uplně jako z Anglie. Lidé se nezajímali o to, kdo jste, ale o to, jestli umíte hrát na klavír atd. Prostě se bavilo jen o normálních věcech, smálo se a při tom pilo, jedlo cukroví a hrálo. Fakt krása ! :')
  Když nám tam Štěpán (jeden s té rodiny.) zahrál na klavír Pro Elišku, Tři oříšky pro Popelku a ještě něco (nevím, co to bylo), tak vyzval mě, Mídu a Elišku, aby jsme mu tam taky něco zahrály. Problém byl, že jsem uměla na klavír jen já a tak jsem tam zahrála secrets. Líbila se. :') To mě potěšilo ! :') Zítra jedu ke strejdovi a jeho žena učí na klavír, takže si tam ještě něco s ní dopiluju ! :') Těším se ! Konečně pořádný klavír na celý den jen pro mě ! :D :') ♥

   Ale aby to nebylo jen o smíchu a úsměvu....
 Když jsme šli k té rodině, tak jsme šli na Staroměstské náměstí, jeli na Hradčanskou a šli po Karlově ,,hradu". :') Takže jsem tam vzpomínala jak o závod a nějaká to slza mi taky ukápla....nikdo nechápal, jak si můžu pamatovat, kde jsme s M. otáčely mapu, kde jsme viděly Oře a kudy jsme šly....a že to bylo 14.11. :') Prostě mě nechápali....ale já byla na mol. :') Na moc vděkem a štěstím ! :') ♥

   Takže Vánoce docela fajn. :') S Mídou (je to moje neteř-Magdaléna. Od doby, co jsme spolu byly v Disney Landu jí říkám Mído. :D :')) byla sranda a pomohla mi se usadit u těch lidí. :') Stále doufám ve svá přání. Tak zatím ahoj.....:') :P :)
 

6 komentářů:

  1. :) úžasné :) :D
    Jů secrets :) mmm... :)

    OdpovědětVymazat
  2. :') ;) díky...:)
    Přesně tak !!! :) :') ♥

    OdpovědětVymazat
  3. :') :) nemáš zač... :))
    ♥ SECRETS ♥
    Já tu písničku žeru :D =* ♥

    OdpovědětVymazat
  4. teda................se mi tomu fakt nechce věřit.........to už neni možný......jen si někdo dělá srandu........jinak nevim....x) :´) bože,......:´) takovejch náhod......
    no to vás ten prastrejda pěkně vypek! xD :D :) :´) to jsi mluvila spisovným výrazivem, co? :D :´)

    OdpovědětVymazat
  5. Ó ano. Musela jsem mluvit, jako když jsme si psaly o prázdniny na facebooku kolego. :D Já prostě nemohla xD
    To teda jo...jak jsi mi to napsala....neuvěřitelné !! :') ♥

    OdpovědětVymazat