neděle 5. prosince 2010

už jsem tomu podlehla :D :(((

No jo....už je to všude ! Vánoce...
 Všude vidím sněhuláky, stromečky a světýlka...poslouchají se koledy a vánoční písničky...všichni se už těší na ježíška a na rok 2011...ale já mezi nimi fakt nejsem ! :(
 Ano...přiznávám, že poslouchám už taky vánoční písnička a jedny z nejoblíbenějších jsou tyto dvě: Wham ! Last christmas , Lucie Vondráčková-láska umí víc :) Ale jinak je mi to fakt uplně jedno...stejně budu na turnaji xD
  Ale dneska už nikam nejedu...změna plánu :D ;) Takže budu poslouchat své oblíbené písničky a netěšit se na vánoce a nový rok...už to vidím toho 31.12. jak tady budu chmuřit :( :D Rok 2011 fakt nechci...nejradši bych zastavila čas ! :'(

14 komentářů:

  1. AHÓÓÓÓJ! :) Prosímtě nechmuř, není přece proč. Nový rok, nové naděje, nové příležitosti a nové známosti. :) Musíš to brát pozitivně. :´) :) zatím zdáááár xD

    OdpovědětVymazat
  2. Eh ? :D Marky...:) Nějak pozitivně naladěná nééé...:D :) To je super ! ;) :') :D
    Díkýýýýýýýý...xDDD :') No jo...zatim nechmuřim :D

    OdpovědětVymazat
  3. Markyýýýýýýhihíííííííí!5. prosince 2010 v 17:37

    Cha cháááááchjááááchááááácháááchechá!! xD To bych řekla, děvenko. Vyhrály jsme, mně se dařilo (a B. taky! :) ) a teĎ jsem si splnila sen - byla jsem dvě hodiny na běžkách. A pak hodinu vydržela mít v autě, cestou z mostu gumu na ruce, takže rekord!! :) :P XD A teĎ jsem hrála na ságo a přišla jsem na to, jak do kláves nahrát na trvalo Secrets!! ♥ :) Prostě suppppééééééér! :) xD NECHMŮŮŮŮŮŮŮŘ, MŮŮŮŮRO. :´) :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je super !!! tak to ti teda přeju ! ;) Co víc na ten dokonalý den říct ? :) ;) :') :D Víc asi nííc :D xP
    No děkuju...:D NechmŮŮŮŮŮŮŮŮŮříííímmm :D zatíím ne ;) xP

    OdpovědětVymazat
  5. Mááááárkýýýý!5. prosince 2010 v 18:30

    Dík, já jsem táž velmi šťastná, že se ti dařilo. :´) Asi nic, pravda. :´) Nesmíš chumřiti, jinak budeš v.....řiti. xD :P :) :D :´)

    OdpovědětVymazat
  6. :) děkuji :) :')
    Tak k Heleně Vondráčkový by jsi mě poslala ? No to ti teda děkuji...Ale Řitka neni moc pěkná xD :D :')

    OdpovědětVymazat
  7. Cožéééé? xD to nekápu, hele. :P :/ K Vondráčkový?

    OdpovědětVymazat
  8. Néééé...:D k....ehm...jak se menuje ? :D

    OdpovědětVymazat
  9. MARKÍÍÍÍÍÍÍ - ÁÁÁÁÁ - ÍÍÍÍÍ - ÁÁÁÁ5. prosince 2010 v 19:46

    ale kdopáááák? já nevím, koho ty jako myslíííš, holkááá! xD :)

    OdpovědětVymazat
  10. ÍÍÍÍÍ-ÁÁÁÁÁ-ÍÍÍÍÍÍ-ÁÁÁÁ :D diky za vygebánek :DDDD xD
    To je mi teda navinka, že víš, co myslím :') :D

    OdpovědětVymazat
  11. To je mi citát, tam nahoře!! :/5. prosince 2010 v 20:30

    ÍÍÍÍ ÁÁÁÁ -Oř (nebo spíš osel, no. xD) Rádo, radši a nejradši se stalo! :P :´) ♥
    No asi jsi chtěla napsat, že ,,nevíš co myslím". Takže kdo to teda jééé? :)

    OdpovědětVymazat
  12. ne...že víš co myslíš...:D ježiš...to jsme se do toho zamotaly...xD xP Jako že ty přece vědšinou víš, co myslím...:')
    Ty Oslíčku....jak by řekl tomáš ,,Osel oslovič" :D :') ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Osel oslíček oslovič5. prosince 2010 v 21:03

    no ahá, promiň. :D :) ó chápu. :´) já oslíček, jó? xD to je milý...:´) ♥

    OdpovědětVymazat
  14. :) :') ♥ Jak pro koho...je fajn, že pro tebe ano :) :')

    OdpovědětVymazat