pátek 8. října 2010

zpátky doma...konečně :)

Tak a jsem zpátky doma z nádherné dovolené na Kypru. Upřímně-chtělo se mi už domu. Strašně se mi stejskalo ! :) Tady v Čechách jsem všem přece jenom blíž než na Kypru a to mi stačí. Jde o ten pocit. Ale bylo to super...přece jenom, Kypr je ostrov bohů a bohyň, tak jak by se mi tam nemohlo líbit :D A na víc ještě 30 ve stínu...takže ráj. Kéř by tam byl někdo mého věku, to bych si to užila ještě o 100% víc...:) :(
 Podělím se o několik fotek :) :



 

15 komentářů:

  1. Jsem ráda, že už jsi zpátky :)
    Krásný fotky ^^
    P.S. Co ty a anime/manga?

    OdpovědětVymazat
  2. :D díky.
    P.S.-snažím se,začíná se mi to líbit stále víc :) Pokusím se někde sehnat Naruta...

    OdpovědětVymazat
  3. A jaký anime teď "sjíždíš"? :D
    Já miluju Kuroshitsuji... to je naprosto šílená závislost >.< Asi mám obsesi na butlery :D Takže i Saturnin xD
    Jinak, jestli se chceš fakt zasmát, zkus si najít třeba Suzumiya Haruhi no Yuutsu, nebo Ouran High School Host Club (ale předtím si zkus najít nějaký stupidní shojo anime (třeba Bukura ga Ita) - anime určený primárně pro holky - protože Ouran to všechno paroduje xD
    Jinak ze smutno-veselých anime je to právě Kuroshitsuji (jsem u posledních dílů první řady a asi se rozbulím), pak je prý extra smutný Clannad (zatím jsem neviděla) a Elfen Lied (jó... u konce jsem bulela jak želva. To je jedno z anime, který ve mně nechalo hlubokej dojem... ale pozor, je taky dost krvavý a střeva tam lítaj každou chvíli.).
    Jestli máš zájem o horor, zkus si pořídit mangu Uzumaki (česky Spirála od Junjiho Ito - vydal Zoner Press... bála jsem se, hodně) nebo zkoukni anime Higurashi no Naku Koro ni (Když cikády pláčou) - jedno na první pohled nevinné městečko plné nebezpečných vrahů. Zombíků je plný anime High School of Death. A jestli máš zájem o romantiku, zkus Lovely Complex (bulela jsem), nebo Kimi ni Todoke (takový skoro typický shojo a není rozhodně tak skvělý jako LC - ale je tak milý a nevinný, že mu to odpustím xD).
    Tak jo, konec vykecávky. Díky, že sdílíš mou japanofilnost ^^

    OdpovědětVymazat
  4. ou..jj...:D pokusím se to najít a zkouknout. :) Nějak to zařídim. No, docela mě to i zaujímá..hmm..:D takže se jdu šprtat anime a hledat. Díky a čus :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak... copak šprtáš? xD

    OdpovědětVymazat
  6. tohle: Kuroshitsuji a Naruta. A hele, co jsem ov´bjevila:http://www.mangashop.cz/k42-manga/

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, Mangashop znám - maj tam super věci :)
    A co Kuroshitsuji? *slintá nad Cielem* xD

    OdpovědětVymazat
  8. :D slintá, slintá :D ten shop je fakt super...:) pořád tam projíždim věci...:D

    OdpovědětVymazat
  9. Cheche, slintej dál xD Tohle: http://www.theotaku.com/wallpapers/download/204041/1400-by-1050 mám na ploše xD

    OdpovědětVymazat
  10. www.theotaku.com prostě nezklame, no xD

    OdpovědětVymazat
  11. Chm... u jakýho jseš dílu? *září jí očka, maniak se ozval* já to tak žerůůů! *hráblo jí*
    Eh :D

    OdpovědětVymazat
  12. tedy dámy, vy jste vážně japanafilsky šáhlé! xD vůbec tomu nerozumim, ale oběma vám přeju hezký víkend, jdu na zápas a potom mě rodiče donutili jet na chatu.......:( (zhebnu) tak zatím a mějte se hezky! :)

    OdpovědětVymazat