pondělí 18. října 2010

jediní pohled...

Jak stačí málo....vidět jen jednu fotku. Člověk vidí JEN jednu fotku a bodne ho u srdce tak, jako nikdy....jediný pohled. Jediný okamžik a jediní fotka....jen málo, ale pro mě hodně...

8 komentářů:

  1. ajéje.....žeby přemýšlecí nálada? ale soucítím s tebou. já mám taky takové fotky, ale je jich víc.......asi víš koho. neboj se, to tě přejde, tahle přemýšlecí depka! :)
    P.S. nebodne tě náhodou srdce? xD

    OdpovědětVymazat
  2. :D njn...srdce mě PÍCHLO ! xD
    Fotky...jsou krásná část, ale i bolestivá...:( :) Zase kdybych je neměla, bylo by to něco strašného :)

    OdpovědětVymazat
  3. asi tak. ovšem musí na ně být správná chvíle. někdy (třeba minulý týden) bych se na fotku Š. nedokázala podívat bez pláče.....

    OdpovědětVymazat
  4. to ano...! :) Mluvíš mi z duše, Oři. :) Teda já bych to se Š. neměla, ale taky mám něco podobného....se S. (holka...)
    Ale stejně, radši se nad fotkou rozpláču vzpomínkami, než nějakou zlostí nebo tak. Bohužel, dnes asi ty slzy taky neudržím...při pohledu na to...

    OdpovědětVymazat
  5. Slečny Depkařky, trochu života do toho umírání! Užívejte si, dokud můžete, protože jednou nastanou zlý časy a uchování krásnejch vzpomínek bude to jediný, co nám zbyde :)

    OdpovědětVymazat
  6. neboj. no jo, stará známá zkušená Zebra nám přišla sdělit svá moudra, že? :D :) neboj se, já už depku nemám! :) a Bohyně ji mít taky dlouho nebude, se vsaď! chichi

    OdpovědětVymazat
  7. Stařešina Zebra je k užitku, že? Jó, vy mladí... *mlátí smíchy hlavou o stěnu xD*

    OdpovědětVymazat
  8. :D neumlať se ! xD ale je to pravda...bohužel :D (jak by řek tomáš xD )

    OdpovědětVymazat