sobota 23. října 2010

Další-----> super den ! :)

Ták dneska další super den...Ráno neuvěřitelná sranda s Terkou a Tvrzem (Tvrz...to byli jen drby xD) ! Pak Patrik...(ach jo, jak já doufám, že mě má rád...:P :/) a pak basket ! :) Sice máma v nemocnici s nohou, ale to se nějak vyřeší ! :) Nic vážného...;)---->starat se o ní a pak zápas...:D Zase...upe mě to začíná bavit :) <3
   Jen doufám, že zítřek bude tak super, jako dnešek a včerejšek....do tří vzhůru sice asi nebudu, ale newa ! :P :D

10 komentářů:

  1. díky ještě jednou! ne, vlastně díky mockrát! :) hlavně, aby byla tvoje mamka v pořádku co nejdřív.:( držím jí palce! ale nemusíš zítra chodit, jestli se o ni potřebuješ starat, nebo jedeš za Křupi. vážně, chápu to. přeju jí i tobě hodně štěstí! :)

    OdpovědětVymazat
  2. to je v pohodě...přijdu ! :) Fakt...moc ráda. :) Já taky díky...;) Upe to byl fajne...prohlašuji se za vašeho talismana :D xD Ne...tak si zase nevěřim.
    Máma je v pohodě...noha...žíly...dobrý :) Nemusíš se bát. ;) Je to všechno (...) v klidu :)

    OdpovědětVymazat
  3. talismane! :) věř si, máš na to. xD áááá, žíly? to je denní chléb mojí mámy......to určitě dopadne dobře. :) kdyžtak ji moje máma vyléčí. :) všechno (...) ? co to jako znamená? no nic, asi bys to řekla sama, kdybys chtěla. věřím ti a nebudu se tedy bát. :) díky, talismane. ♥

    OdpovědětVymazat
  4. :) není zač...neděkuj mi pořád. :) To je fakt ok...;) Fakt...tak to je hustý...třeba :) :D
    (...) znamená, že jsem přišla na pár dost důležitých věcí..někdy ti je řeknu, ale takhle se mi je fakt vyprávět nechce :) Jinak...ta písnička na tvém blogu opravdu srší energií ;) ♥ Ještě jednou..nemáš zač...vůbec ! :) ♥

    OdpovědětVymazat
  5. promiň...jsem hrozná. když já cítím vděčnost a musí ze mě ven. :)
    tak fajne. jsem pěkně zvědavá te´D , tyjo. xD zvědavá na co jsi přišla, kolegyně. :D :) jojo, CÍTÍM se plná energie. cítím, že žiju! :) já si to neodpustím, moc se ti olouvám: díky. ♥ :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. :D tak jo..já to přežiju no. Ty jo..,,cítím, že žiju!"...víš, co se mi vybavilo ? Výlet...kolečka a padání mích kalhot :D :) Uplně jsem zase tam...na pláži a kopu si s tebou hrobeček. :) A. nás zase rozesmívá a my zase sedíme na prolejzačce a pláčeme. :) Ty jo...to je krásnej a naplňující pocit. Až jsem si musela sednout. :D :)
    To, na co jsem přišla máš teĎ TY na blogu...muselo to ze mě ven...:) jo, jo...život je tvrdej...:P :D :)
    Díky, díky, díky....toto slovo mi vždy připomene tebe ! :) Já taky díky...za hodně věcí..strašně moc...ani si to neumíš představit ! ;) :) ♥

    OdpovědětVymazat
  7. výlet.....to bylo něco. chtěla bych vrátit čas na ten den.....nebo to zažít znovu. s tebou i Z.
    :) vždycky na to budu vzpomínat....
    díky.....tak to mám stejně. :D :) díky jsi ty, díky jste vy, moji přátelé. poslední větu bych nejradši opsala, ale nebudu se trapně opičit. xD :) ♥ P.S. umím si to představit, taky to tak mám

    OdpovědětVymazat
  8. :) njn...já jsem ti neuvěřitelně vděčná za ten dnešek. Ty jo...to bylo něco ! Já přídu a ty na mě hned ukazuješ, abych poslouchala a já to nejdřív vůbec nechápala :D Pak jsi ke mě přiběhla a říkáš ,,Poslouchej, to je z věnováním !" a já už vůbec nechápala, o co jde. Pak jsem to ale pochopila. Ani nevíš, jak jsi mě překvapila, ohromila a kdyby tam nebylo tolik lidí, asi by mě to i dojalo. Secrets je jedna z mála písniček, na kterou mám strašně moc velký citový vztah a uplně jí miluju ! :) Fakt...strašně mě co překvapilo a...to nevyjádřím ani slovy. :D :) ♥
    Výlet bych taky chtěla zažít se Z. Bylo by to určitě o 90% jiné...docela by mě zajímalo, jaké. :)
    :) Asi bys měla jít spát, abys jim to zítra s Ben. pořádně natřela. :D Fakt jste se mi líbily ! :) ;) ♥

    OdpovědětVymazat
  9. vděčně uslzená Mačeta23. října 2010 v 22:45

    Teda...ne aby ses vyděsila.....ale popravdě se ti přiznám, že pláču. :´) :´) ano, vážně. dělám úkoly z fyziky, čtu zprávy od tebe a pláču. dojalas mě . :´)já.....jak jsi už asi četla, dnes jsem dělala referát o One Republic.....a jen 1/5 textu byla o kapele. zbytek byl můj názor, zamyšlení a vzpomínky. :) ♥ já se dnes na hřišti taky málem rozplakala, když to hrálo. a včera jsem si řekla: máme si vybrat písničku - nejlepší je Secrets + zítra možná přijde Terka = jednoznačně volím Secrets! :´) jo, taky by mě občas zajímalo jaké by byly věci, kdyby........prostě něco. asi půjdu, ale 100% neusnu. :´) a navíc hrajem až od půl dvanáctý, teda od půl jedný. jedno slovo, o kterém vím, že ty pochopíš, co všechno se za ním skrývá, mě napadá.......přestože nmám slov, tak já ti nesmírně DĚKUJI!!! :´)těším se, zítra

    OdpovědětVymazat
  10. :) nejsi sama, kdo pláče...:) :') Taky se těším ! ;) A máš pravdu...já tohle vždy pochopím ! :) ♥

    OdpovědětVymazat