pondělí 25. října 2010

dnešek=nuda+přemýšlení :P x) :')

Chjo...dneska je ale nuda. Po tomto víkendu (který byl úžasný !), se strašně nudim. :P Učení mě nebaví, písničky mě už omrzely (kromě jedné...:') ) a vzpomínat se mi taky nechce...to je moc dojemné. Asi si půjdu zaběhat...sice mě bolí noha, ale život je tvrdej. Dneska v pět jdu na rehábku a tak ať to mám pořádně rozhejbaný.  :P :P xD :')
    Nejvíce mě na dnešku štve, že ať chci nebo ne, tak mi tečou slzy. Všechno mě dojímá...jak fouká vítr, jak lítají ptáci, jak si přepisuju úkol z matiky nebo jak se učím angličtinu a vzpomínám na one republic. :) :') Jednoduše řečeno--->proplakanej den. :') na štěstí zítra pojedeme koupit boty na basket a míč. Pak do Křesína...♥ :') To zase bude vzpomínek na nejlepší víkend tohoto roku ! Už to vidím, jak si sednu do pokoje na postel a budu plakat ,,Tady jsme spaly...béééé...škyt ! Tady jsme si povídaly a smály se. Tady jsem řekla ty jsi v tom...bééé...:')"  a taky jak zase půjdu k řece a budu vzpomínat s puštěnou ,,secrets" :') Snad mi ještě nějaké slzy zbyly. :')
  
               Tak to je asi pro dnešek vše...i když nevím. Po odhlášení z fb se strašně nudím...asi už jsem se taky stala závislá. Tak proto tam teď nechodím, musím se to odnaučit ! :P :) :') Chci se stát zase sama sebou. Po včerejšku s M. jsem si uvědomila, že jsem se strašně změnila. S lidmi v Nebu. se chovám uplně jinak, než jsem se chovala s Alejákama. Takže jsem se rozhodla, že se zase změním zpátky. Stanu se zase tou Bohyní a Terkou, která byla strašně hodná, nenadávala, nepomlouvala a byla v klidu i bez fb. Budu zase ta vysmátá holka, která miluje své přátelé. Budu taková, jako včera...uplně jiná a vlastně stejná...

                 :') :'( :) ♥...,,najednou ti doje, že se chováš jak ten blázen..."
 

17 komentářů:

  1. Wow, ty už nemáš Fb, jo? Dobře ty xD
    Já jsem tam minulej tejden byla dohromady asi třičtvrtě hodiny - prolízala jsem různý skupiny věnující se tý Aničce Janatkový, a objevila jsem jednu, která nabízela plus mínus dobře zpracovaný info ze všech možnejch serverů (Novinky.cz, Youtube atd.) a zase si oživila vědomosti. Navíc je dobrý, je všechno nakumulovaný na jednom místě a člověk nemusí půl dne strávit na pc tím, že oxiduje na všech možnejch fórech a čte informace, který stejně nejsou potvrzený... chjo, já baka...

    Mačeta se má, že to k tobě má tak blízko... já jsem zase ode všech daleko...
    Navíc jsem po dokoukání druhé řady Kuroshitsuji dostala depresi jak Brno a cirka tři dny přemýšlela nad životem, smrtí a nesmrtelností chrousta... naštěstí mě z toho vysekali Vocaloidy (japonští elektroničtí "zpěváci") a Nico Nico Douga (japonský sbor, který přezpívává populární písně, mimo jiné i ty "Vocaloidí"). (Zadej do Youtube "love is war Nico Nico Douga" nebo "Cinderella Nico Nico Douga", případně "Cantarella Nico..." a depka bude pryč, to ti zaručuju ;))

    No... kecám tu jen tak pro sebe, nevšímej si mě xD ale jsem moc ráda, že mám přátele jako tebe a M. :)

    OdpovědětVymazat
  2. :) díky...taky jsem moc ráda, že vás mám ! :') ;) (chjo...zase mě to dojímá xD :'))
    Fb už v podstatě nemám. Vůbec tam nechodím. Jen jednou a to proto, že kamarádi mi vše píšou na fb, takže zprávy si čtu tam a i se tam učím. :P Prostě jsou zvyklí, že tam jsem a tak mi vše posílají tam. To mě štve. :P :/ :D
    Nad životem, smrtí a nesmrtelností CHROUSTA ?! :D ty jo Zebro, to by chtělo abychom spolu zavolaly do Bohnic :D Jinak je na nic, že jsi měla depku...to ti zakazuji ! ;) :')
    Ty nejsi od všech daleko...teda aspoň nevím, jak to myslíš. Ani nevíš jak jsem ráda, že jsi to tady okomentovala. Zrovna jsem si říkala ,,Ta Z. už se dlouho neozvala...chjo...to mě štve. Asi má lepší věci na práci." :/ :( :') Takže jsem ráda, že jsi sem napsala...fakt !
    Měj se krásně a už jsi zdravá ? :)
    A mám ještě jednu novinku. Můj doplňkový sport se stal basekt, takže budu chodit na Aritmu hrát jednou tejdně...asi v pondělí..newm. :) Snad mě vezmou. :') :P

    OdpovědětVymazat
  3. Neměla jsem lepší věci na práci - akorát jsem celej den chlastala čaj, brala různý pilulky (ne, rogy to nebyly xD), zahlcovala koš posmrkanejma kapesníčkama, večer u televize chrchlala a kašlala... no hrozná zábava xD
    S tím Fb ti to nezávidí... ale vše je o zvyku, že? Takže si to dělej po svým a kámoši se přizpůsoběj xD
    Jinak... úplně zdravá by se říct nedalo (*HELP!!! Došel mi Olynth!!! Nééé!!!!* xD), ale zejtra už jdu do školy, abych si napsala aspoň tu ájinu a (asi) češtinu a doplnila si zbytek učení... a nakazila celou školu xD
    S basketem ti fandím... a co takhle zkřížit basket a tenis? xD Taky jsem slyšela, že se plánuje nějaký "zápas" - říkal to Pavel, ale podrobnosti si neybavuju...
    Do Bohnic... jó, tam bych si našla kámoše xD Blázny jako já, co jsou schopný se (občas) do půl jedný v noci dívat na Higurashi, zbožňovat blázny a šílence a ujíždět na anime... (KUROSHITSUJI!!! Musím se na to podívat znova... od začátku... xD)
    A to daleko jsem myslela... prostě nemám šanci se tak často setkávat s lidma, na kterýchmi záleží... a netýká se to jen tebe... jde i o pár lidí, který do mýho života už nepatřej, protože... ale nic >.< má VELKÁ-DRŽKA zase mele raviny xD
    Konbanwa ^^ (Dobrý večer :))

    OdpovědětVymazat
  4. jéje...do zní depkařsky ! :D :P (to říká ta pravá xD). Neboj...chce to zvyk ! :) :') Někdy se zase setkáme. ;)
    Něco s tenisem jsem taky zaslechla, ale blíž nic nevím. Řekla mi to akorát M. a to takovým způsobem ,,Pavel něco plánuje." :D Takže jsem strašně v obraze :D
    (chjo..auuuu...bééé..blbý rovnátka :'( ).
    Znám takový nemoce. :P Neni to zrovna dvakrát příjemné, ale o to má pak člověk lepší pocit, když je v pořádku. ;)
    Lálalá...hmmm...all my secrets away...hmmm..:D Ehm..toho si nevšímej, už jsem z toho vedle. :D :') Takže...nakaž celou školu, kromě M. a A. :) na těch mi záleží nejvíc ! ;) :') A pak ještě mé druhé já...ehm...:') :'(
    Bohnice schvaluji...taky se půjdu udat. Takže se tam možná sejdeme...budeme si blíž....jóó :D xP
    Kraviny...traviny...(mám dost...bléééé...:D xD) Nic nemeleš...jen to klidně řekni. A chci tě jen upozornit, že Elizabeth dala tvou fotku na fb. :P Takže jako já to nepráskla, ale jen upozornila ! Mám své zkušenosti...:) :(

    OdpovědětVymazat
  5. jé...uf. ahoj lidi. :) snad jste se měly lépe než my chudinky, co musely do školy na dva testy a zkoušení. konkrétně já. xD no.......nějak nevím na koho mám reagovat dříve....
    Bohyně: tyjo vážně bez fb přežíváš? to mě překvapuje. :) ale dělej věci tak, jak ty chceš ne jak to vyhovuje ostatním (v tomhle případě i jindy). tak ti nevím, co si mám myslet...budeš tedy úplně jiná nebo stejná? :) já jsem dnes přišla na to, že jsem se změnila.......a dost mě to ..........překvapilo. bohužel nejen mě......
    no nic, konec plácání a přidělávání starostí ostatním!! takže doufám, že nemáš depku a neplánuješ ji mít ani v Křesíně! :) :´).........
    Zebra: tyjo, ty žiješ?! huuustě! já ti sice každej den posílám ty infa, ale když už odepíšeš, nejsem schopna z tebe vymámit tvůj zdtravotní stav. jsem ráda, že tě snad zítra zase uvidím! ani neví, jak moc je to teď ve třídě divné....jiné.....
    doufám, že taky už nemáš depku!!! :) :(
    Do Bohnic patříme všechny tři společne......tyjo , to bych brala, kdybychom tam vážně byly společně a tlemily se 24hodin denně. x) :) takže děvčata..........zatím seobě mějte krásně. jste-li nemocné, koukejte se uzdraviti. a jste-li na sklonku mezi depkou a přemýšlením, NEVOLTE DEPKU!! :).........ahoj..................

    OdpovědětVymazat
  6. Ano, ano, tu jsem viděla ještě předtím, než jsi mě upozornila... *soustředěně brousí velký kuchyňský nůž, nejčastěji používaný na porcování masa*
    ...
    .
    .
    .
    .
    .
    ...
    ÁÁÁáááááááááá!!!!!! xD
    *očišťuje nůž*

    OdpovědětVymazat
  7. no M. :D přežívám. :) zatím ano. :P Počkej..to mě nějak zarazilo...musím ti napsat mail ! :( Snad to vyklopíš ! :) :(
    Ano...jsi chudák. Obě jsem se dnes všemu vyhnuly, ale mám pocit, že Z. to měla těžší :P :)

    OdpovědětVymazat
  8. For M. - ano, můj zdravotní stav už je lepší... ale pořád to ještě není ono, asi o přestávce vypotřebuju všechny kapesníky na WC xD
    (Grrr... můj bratr je taková... ************** - užívá si prázdniny celej tejden xD no nic, stejně tam jdu jen na den, tak co řeším xD)
    Můžu tě otravovat? Poslala bys mi onegai (=prosím) ten papír na AJ (klidně vyplněný, ne**r se s tím xD)? Asi si ten test zejtra napíšu, tak pro jistotu... přdem moc díky ^^

    Prej nevolte depku... to mi připomnělo volby xD už vidím ty plakáty: "VOLTE DEPRESI! DEPKA NA HRAD!" xDDD

    OdpovědětVymazat
  9. DEPRESE POD HRAD! DEPRESE POD ZEM! to je správné heslo. :) máte obě dost....jsem ráda. :´) T. - už jsem ti odepsala. ale šlo to ven, potřebovala jsem to někam napsat, takže už nejsem ani naštvaná a slzy mám relativně pod kontrolou. :/ :) chne xD když ty říkáváš chjo, tak já odpovídám chne. :)

    OdpovědětVymazat
  10. :D chne...mě dostává. Ještě jak jsi to říkala...nebo ,,Tvař se, že nejedeš do VP. :D xD" To je boží....¨
    Jinak je suuuuuupppppppeeeeeeeerrrrrrrrr, že už jsi v pohodě...:) snad ! :') A víš, že vždycky mi můžeš vše říct ! ♥ :) :') ;)

    OdpovědětVymazat
  11. jo, už jse mv poho......akorát je mi STRAŠNÁ ZZZIMMMMA!!! XD fakt, mám pocit, že už to nejde víc! :D si jsem fakt nenormál! :) Ano, tvař se, že nejdeš do VP. Ale hlavně! Halvně si něco nebreč!!! xD :´)

    OdpovědětVymazat
  12. :D něco si nebreč...ano, to už je dávno...:') Ou...tak to mě dostalo...k tomu Mareš...miluju. :') Super song...:)
    ZZzzzZzZZima...tak to je blbý. Včera ti nebyla a tak je dnes. :P :) To bude fajne...ty a zima=normál. :P :D :') Ale nějak se zahřej, proboha ! (jasný..zase ten bůh :D ). Jako včera ,,Tak ty budeš Marie." ,,Ježiši" :D Teď jsem si na to vzpoměla. :D :')

    OdpovědětVymazat
  13. neboj, nic už si nebrečím. :´) :D zimu přežiju (snaddddddddd xD) ano, bože......jžiši...xD :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  14. :) xD :') chjo...to jsou ale zážitky...ehm...schody xD ♥

    OdpovědětVymazat