středa 27. října 2010

Čas...jeden z mála nepřátel člověka...:'(

Čas...tak to je téma, o kterém se dá mluvit do nekonečna. Čas plyne rychle, pomalu, krásně, smutně, neuvěřitelně atd. Čas je nenávratný a o tom právě teď přemýšlím...
  Co si člověk představí když se řekne ,,čas" ? Mnoho z nás třeba hodinky. Nebo budoucnost, přítomnost a minulost. Málo z nás si při tomto slovu představí vzpomínky a vyhrknou mu slzy. Já jsem jedna z nich...  Čas mě občas dohání k šílenství. Jak rychle plyne a nedá se zastavit. Jak se nedá vrátit a nedokáže člověk napravit chyby. Čas je nevyzpytatelný....možná se divíte, ale je to tak. Jen díky času všichni žijeme, spíme, jíme atd. Čas nám ukazuje, co zrovna máme udělat a nebo ne. Pomocí něj se můžeme orientovat ve svých plánech. Proto jsem na jednu stranu ráda, že je ale na druhou ho nesnáším...
  Kdyby se dal zastavit čas, kdy byste ho nejraději zastavili ? Kdyby jste mohli říci ,,stop" a čas by přestal běžet, kdy byste to udělali ? Když jste byli malí a mladí ? Když jste právě něco vyhráli (cokoli) ? Když jste prožívali nějakou úžasnou chvilku, na kterou stále vzpomínáte ? Nebo když vás právě vykopli ze školy (z práce) a vy byste jen chtěli někomu něco provést nebo oplatit ? Čas....ten kdyby se dal zastavit nebo vrátit, všichni lidé na světě by to podle mě uvítali. Kdyby....ale ono je to jen ,,kdyby"...

             ,,Čas...tak to je téma, o kterém se dá mluvit do nekonečna........." a je to tak.
Vzpomínky krásné, špatné, bolestivé, úsměvné a třeba dojemné. Vše by se dalo vyřešit pomocí času....kéž by čas byl ovladatelný....:'( :')

 Tak konec mého výlevu...nějak jsem nad tím časem začala moc přemýšlet...:) :'( Ale ono je to tak dojemné...vše by se dalo změnit...jen kdyby.......:'(
 
 

26 komentářů:

  1. Čas je spíš jedním z NEmála nepřátel člověka (a je smutné, že jeden z mála, které si proti sobě nepoštval sám člověk).
    Jo, čas nás řídí... teda my se řídíme podle něj. Protože jiní (nebo my sami) si určujeme, co kdy uděláme... a tím se sami svazujeme, zabředáme do stresu a únavy... je to tak.

    Někde jsem četla, že už je možné cestovat časem - jenže zatím jenom dopředu. Lidi prostě zalezou do rakety, párkrát obletěj naši matičku Zemi a když přistanou, už bude úplně jiná doba (teď jsem to hodně zjednodušila xD). Pokud vím, zatím všichni prohlašují, že cestovat opačně - do minulosti - je nemožné. Jenže dřív se taky lítání letadlem všem zdálo jako něco vzdáleného, a co máme dnes? Takže kdoví...
    (A právě taky kvůli ubíhajícímu času je důležité žít hlavně přítomností.)

    OdpovědětVymazat
  2. :) žít přítomností...to když někdo umí, tak je fakt borec ! ;) :') vždyť když si to vezmeš (na to jsme přišly s M.), tak je minulost a pak....už hned budoucnost. Vždyť co je vlastně přítomnost ? To, že tady teď píšu ? To je už minulost...něco píšu a něco jsem napsala. Už...a nebo něco napíšu. Ale stále dělám něco jiného. Je to zvláštní...

    OdpovědětVymazat
  3. Přesná definice asi neexistuje... ale když si vezmeš právě v češtině přítomný čas - např. jím. Je jedno, že už za sebou mám předkrm, polívku a jím hlavní chod - pořád je to přítomný čas. Minulost je něco, na co se nám začínají utvářet konkrétní vzpomínky a pravděpodobně je u každého individuální, kdy "jeho minulost" začíná...
    ... a zase už kydám hnůj...

    OdpovědětVymazat
  4. :) ale je to tak. A když myslíš, tak já ti za to ,,kydání" aspoň poděkuji ! :) Je fajn, že mi říkáš vlastní názor. A ještě k tomu máš pravdu ;) :')

    OdpovědětVymazat
  5. ahojte holky! ano, ano...proradný čas........právě jsem si udělala ČAS napsat vám, že jse mzpět v Česku a bez problému. :) vím, dala jsem si na ČAS, ale mobil mám vybitý a doteĎ jsem vybalovala. kéž by se dal OBČAS ČAS zastavit.........ani nepočítám kolikrát bych toho využila......:´) dnes jsem se rozplakala na letišti a v noci na pokoji........hlavně kvůli tomu, že ČAS tak rychle plyne a také ze vzpomínek...opět. :´) ani nevíte, jakjse mráda, že jsem zas doma!!! :) mohla bych napsat, že nemám ČAS sem psát delší názory na toto téma, ale je to tím, že spíš nevím co napsat. ČASEM se snad naučím plně vyjadřovat své myšlenky písemně, neboť na ČAS mám také náor, ale napsat ho..........řekněme, že je to tak, že je dobře, že ČAS plyne, prtože jnak by se nic nedělo. prostě by se svět zastavil a nic by se nedělo......(divná představa)...........ale na druhou stranu mě zase mrzí, že ČAS tak rychle plyne.......léta ubíhají, lidé a svět se mění..........a život se krátí........teda pardon, plácám nesmysly. xD :´) takže to je asi zatím vše, zdravím vás opět z ČESKA!!! :´)

    OdpovědětVymazat
  6. jupííííí...jsi zpět...opravdu....já si myslela, že se mi to jen zdá...:'( :) Takže super !
    Čas...radši na to už nemyslet ! Jinak...stále si obtahuju to na té ruce...takže je to tam už týden ! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. nezdá, ne-e! :) jsem zpět a na delší dobu se mě zas nezbavíte.......xD
    tyjo ale nemusíš mít kvůli mně pokreslenou ruku! :D :´) ikdyž si toho samozřejmě vážím, tak....tě nechápu. xD ♥ :´) To mě zas bratr, se kterým jsem tam sdílela postel, čmajznul plyšáka od tebe a spal s ním celý pobyt.aby se nebál. :´)

    OdpovědětVymazat
  8. :D jáj..tak to se teda měl...:D Taky si vozíš plyšáky uplně všude ? chá...já taky xD :') Ale mě se to líbí...to mi připomíná, že si to musím obtáhnout ;) :')

    OdpovědětVymazat
  9. ano, plyšáci 4ever! xD :´) byl to tam takový malý kus tebe kdesi daleko v Itálii........:´)

    OdpovědětVymazat
  10. :') tý jo...já měla na Kypru Borce...takže tak, no ! :') xD Upe jsem ho měla všude...prej: ,,Je mi to líto, ale všechny vás vzít nemůžu...takže jede Borec !" :D :') ♥

    OdpovědětVymazat
  11. haha.....xD :´) chudinky ostatní věrní plyšáci! to je od tebe nehezké, vybrat borce místo starších a citovějších plyšáků! chudinky malý.....:D´:´) křivdaaaa! xD že se jim jménem borce omlouvám! :)

    OdpovědětVymazat
  12. :D Borec byl nadšený ! strašně se mu líbilo v letadle...:D (dobře se na něm spí :D xD ehm...chudák :D :( ) Ale ne...potřebovala jsem ho tam...i máma to poznala, když jsem se k němu večer tulila. Prej ,,Terezko, já vím, že bys tady chtěla někoho ve tvém věku...ale máš tu sebou Marky. Je tu s tebou plyšák od ní a ten s tebou chodí všude, takže je tu taky...neboj, myslí na tebe !" :) :') Ten večer mě dojala...:') ♥

    OdpovědětVymazat
  13. přesně. :) :´) já si zas večer povídala s bráchou a najednou do mě vrazil, prej: ,,Ségra! Plácáš pěkný nesmysly. Já nejsem Bohyně!" no prostě úúúlet! xD mi nějak přišlo, že tam jsi s námi. :´) ♥ Táta si ze mě furt utahoval. Prej: ,,Chjo! hahahaháááááá!" a já musela říkat chne. xD :´)

    OdpovědětVymazat
  14. :D Jáj..tak to by bylo hodně hustý...:D To mě dostalo...jsem uplně vybuchla smíchy....:D :') ,,Já nejsem Bohyně" xD Asi to má být dojemné, ale mě představa že je já nějak rozesmívá...ehm...promiň((cháchá...chíííí...:D ) :(
    Njn...to je taky něco...máme dost ! :') ♥ :P

    OdpovědětVymazat
  15. to nemá být dojemné. je to šílenost, to souhlasím. :D ....:)

    OdpovědětVymazat
  16. to je no...:D Ale taky se mi to stává :P :D :') chjo...:D :')

    OdpovědětVymazat
  17. chne.....:´) xD hihi..ehm.....:´)

    OdpovědětVymazat
  18. :D SM..ŠM ?! :D xD No to jsem z toho medvěd...:P xP :D :')

    OdpovědětVymazat
  19. no jo, promiň. Mělo to být pořád ŠM, jako šílenec Marky, ale nějak mi tam utekl háček. :) jak se vede, kolego medvěde? xD :)

    OdpovědětVymazat
  20. já si myslela škytající Marky xD :D cháchá...ehm...:) :P
    Jinak...vede se dobře. Ty jahůdky od tebe k svátku už rostou a tak jsem nadmíru šťastná...takže bych mohla taky být ŠB-Šťastná Bohyně :D xD a jak se vede tobě ? :D Kolego medvědí Oři ? :D

    OdpovědětVymazat
  21. jo, to je výstižné. škytající medvěd. xD ale naštěstí už to přešlo. už se ke mně zase mamča hlásí. :) jahůdky rostou, jo? :) tak to je fajn. buĎ ŠVB - šťastně vygebená bohyně. :) já taky fajn

    OdpovědětVymazat
  22. :) to je fajn, že se máš fajn...:) :D Ty taky musíš být vygebená !! :D :P :') já jsem vygebená vždycky, když se na sebe kouknu...:D Takže...ty to nedělej ! :D Nebuď vygebená, když se na sebe koukneš ! :D Buď vygebená jen tak ! Tákže...gebu zdar xD :')

    OdpovědětVymazat
  23. o.k. rozkaz kapitánko! xD :) GEBU ZDAR!

    OdpovědětVymazat
  24. :) :D to je oki...!! :D kdo se negebí, nežije...ehm...:D

    OdpovědětVymazat
  25. asi tak. :) zas máš pravdu. :D

    OdpovědětVymazat