středa 27. října 2010

z přemýšlení...........do výgebu !!! :D xD xP

Jehehehehééééé:D XD XD XD. Promiň, ale já mám nezadržitelnej výtlem. Právě jsem Aldinovce úmyslně poslala: Kup prosímtě ještě chleba, kapesníky a taky cibuli. Jogurt je tu jen jeden, ale neber ananasovou Activii, nenám ji ráda. A v lékárně veM paralen. Dík, tati.

XD Tak jsem zvědavá, co bude jeho reakce, zatím se neozval. :D cHE CHE CHÉÉÉÉÉ, JÓCHOCHOCHÓ :D
Jinak v úterý jedem brzo ráno, nevíme přesně v kolik, z Černého mOstu autobusem do Prachovskejch skal a vracíme se asi kolem sedmý večer. Bowling, k tomu nic neříkala. 
                                                               Chcípající a po vzdychu lapající vděčný Oř-ř-ř-ř-ř-ř-ř
  


    Ehm...někdo určitě pozná sám. xD :D 

6 komentářů:

  1. Tati? Snad mami, ne? xD Řekla bych, že A. se zrovna teď nachází ve stádiu zděšení a šoku. Těžko říct, jestli odpoví. Pokud odpoví. A jak případně odpoví. (Mám hubu plnou keců xD)

    btw - přeju šťastnou cestu! :)

    OdpovědětVymazat
  2. :D Zebro...asi jsem měla dodat trochu (jen malinko xD ) důležitou informaci. :D Tohle je z 16.6. :D Takže trochu v minulosti, no :D :) :')
    Jinak M. už v pořádku dorazila. Psala mi sms a prej je vše v pohodě ;)

    OdpovědětVymazat
  3. no teda.....já se zpětně stydím, snad. xD ! tohle že jsem kdysi dávno v červnu psala?! :D :´) jůůůj, vraťtě někdo čas na tu dobu....prosím...:´) xD:´) ano, vše je v pořádku. xD

    OdpovědětVymazat
  4. ha-! už nejsem sama! xD :´)

    OdpovědětVymazat
  5. :D už dávno...kluci mi říkaj medvěde...jenom kvůli tomu, že jsem jednou prohlásila ,,já jsem z toho medvěd" :D xD :P xP

    OdpovědětVymazat