úterý 19. října 2010

O5...RRRrrrr xD

Znáte moji ženu?
Kmen: Jó šéfe!
Šéf: Pěkná co?
Kmen: Jó šéfe!

Šéf: Uděláme si prezenčku...Kámen?
Kámen: Zde!
Šéf: Kámen?
Kámen: Zde! (...)
Šéf: Kámen? (ticho) Kámen?(ticho) Jasně, zas nepřítomen. A kámen je určitě taky nepřítomen. Jako vždy. Zas jsou někde spolu...

Kámen: To je pohoda, když je pohoda!

Kámen: Hele, nechce se ti dneska flákat?

Blonďák: Opři si hlavu, bojíš se, že si zkazíš účes?
Kámen: Néé...
Blonďák: Nejsou přírodní!
Kámen: Ale jsou, jsem kučeravý od přírody!
Blonďák: Neměls je rovné?
Kámen: Ne, vždy jsem byl kudrnatý! Můj děda byl kudrnatý, táta byl kudrnatý, moje děti i vnuci byli kudrnatí...věř mi prosímtě...

Šéf: Co děti, byly hodné?
Chůva: Jó, moc hodné, celý den se kamenovaly jako vždy!
Šéf: To je fajn, to je fajn, moc fajn!

Šéf: Lásko, neměli jsme náhodou ráno dvanáct dětí?

Ponocný: Začíná noc!
Kmen: Drž hubu!
Drž hubu!
Drž hubu!

Šéf: No táák děti, to musíte pořád čumět na ty fresky? Zhasínáme!

Kámen: Poslouchej, jaké se tobě vlastně líbí ženské, co?
Blonďák: Noo, živé...
Kámen: Tak to jo. Mým snem, tedy pokud jde o ženy, je dívka...(...)
Pro takovou ženu bych byl schopen čehokoli...třeba jí i hladit ruku!

Flákači: Podívejte šéfe, když tak lovíme...jó lovíme, lovíme, lovíme a najednou..košík!Tak jsme ho ulovili. A tak jsme vám ho přinesli! (...)
Šéf: To je blbost... tak, vy jste se dneska vykašlali na lov?
Flákači: Jak to myslíte?
Šéf: Asi si na vás posvítím!

Šéf: Ustupte, promiňte, pardon, ustupte, promiňte, pardon, ustupte, promiňte, pardon, pardon, ustupte, promiňte...
Kámen: Jak promiňte?
Šéf: Hele, chceš do držky?

Blonďák: Proč čekáš takhle? To jsem neviděl, tak blbě čekat...

Archeolog: Co se děje? Já si tam archeoložím...
Šaman: Šéf chce vědět, kdo ji zabil, aby věděl, proč jsem to udělal.

Kamenové: Tři dny pěšky? To je šest dní tam a zpátky!
On neříkal, abychom se vraceli...

Šéf: Moji drazí Kameni! Po tomto zločinu už nebude nic jako bývalo dřív...ale všechno musí zůstat jako dřív! Nezahrajeme si srnabal?

Blonďák: Neříkej mi blonďáku, jmenuju se Kámen!

Kámen: Ano, vy jste ta dívka z mých snů!
Guy: Chceš vidět můj zadek?

Šéf: Kdo to je?
Guy: Ehm...Guy. (...)
Šéf: K-ke!
Kámen: Kámen.
Šéf: Ne, spíš Guy.
(všichni se snaží jméno vyslovit)
Guy: Tak už ani nevim, jak se jmenuju.
(přijde Šaman)
Šaman: A...z kterého jste kmene, GUY?
Někdo z kmene: Týý vole...!
Šaman: To nic není!
Guy: Jsem z kmene, který sídlí na konci světa, kde už se padá dolů.
Šaman: Ano, už jsem o tom něco zaslechl...
Guy: Celý můj kmen už spadl, i já...vlastně já...nespadla.

Guy: Váš šéf je ten plešoun?
Šéf: Né, šéf jsem já!

Kámen (ke Guy): Budeš spát u té zavražděné!

Matka Blonďáka: Spalo se ti dobře?
Blonďák: Ne, zdálo se mi, že jsem brunet. (...)
Matka Blonďáka: Nebudeš spát dnes s námi, drahoušku?
Blonďák: Mami, už jsem velký! I když...budu s tebou spát, až táta umře...

Kámen: Můžu ti říct krátkou báseň?
Guy: Jó!
Kámen: Ach nebe!
Guy: Moc hezká!
Kámen: No nevím, ten začátek...
Guy: Ale ten je nejlepší!

Šéf: No tak, to by stačilo! Vy dva mi najdete toho vraha!
Flákači: A proč zrovna my?
Šéf: Protože já jsem teď nějaký zbabělý!
Guy: Plešatý a srab, to je na chlapa trochu moc!
Šéf: Bude tu dlouho tahle holka, co soudí lidi?!? (...)
Šéf: Jestli ho najdete, můžete se pak flákat!
Blonďák: Ne!
Šéf: Můžete se flákat navždy!
Blonďák: Ne!
Šéf: Tak se můžete flákat navždy plus týden k tomu!
Blonďák: To by šlo!

Šéf: Zpět k případu...víme, že oběť byla vykuchána, výborně...Proč z ní vrah vytáhl střeva?
Guy: Noo, třeba na struny na kytaru! (...) Takže ji zavraždil asi kytarista!
Blonďák: Nenenenenene, oběti byly sešity-vrahem je švadlena!
Guy: No tak teda švadlena kytaristka!(...) Moment, já to ale jen tak plácala! Kde najdeme švadlenu kytaristku?
Blonďák: V hudební škole šití!

Blonďák: Zpočátku ses mi moc nelíbila, ale teď se mi hnusíš čím dál méně!
Guy: To je zajímavé, co říkáš, není vůbec zajímavé!

Blonďák: Poslyš, vyjadřuj myšlenky pomocí slov... (...)
Kámen: Pstruuuh se rychle žene potokem! Proti proudu!
Blonďák: Ale zkus používat slova, která souvisí s případem...
Kámen: Řekni, proč jsi surově zabila dvě ženy, z nichž jeden byl chlap?

Švadlena-kytaristka: Moc mi voní váš dech, budete ho mít i zítra?

Šéf: Takže, případ je u konce!
Kmen: Jóóó!
Šéf: Navrhuju, abychom to oslavili tak, že to oslavíme!
Kmen: Jóóó!
Šéf: Zvu vás všechny na hrochmuta!
Kmen: Jóóó!
Šéf: Tak pojďte za mnou!
Kmen: Jóóó!
Šéf: No ták...
Kmen: Jóóó!
Šéf: Já jdu sám!
Kmen: Jóóó!

Šéf: Guy je špinavý vlas?
Jeho žena: Já jsem to věděla.
Šéf: Ale proč jsi nic neřekla?
Jeho žena: Věděla jsem to ve chvíli, kdys řekl: Guy je špinavý vlas.

(při rozhovoru s vrahem)
Blonďák: Zdržte ho, abych ho mohl lokalizovat.
Šéf: Jsi pro nebo proti potratům?
Vrah: Já nevím, a ty?
Šéf: To je těžká otázka. No řekněme, že když je ženská těhotná, jsem pro! Naopak, když není těhotná, tak to nemá smysl jít na potrat!

Šéf: Nás vrah přijde na 90% tudy. Na 90% tudy. A na 90% tudy. To je 270% ze tří set že přijde...tudy! Takže jsme tu dobře.

Šéf: Je to skvělý chlap. S velkým srdcem.
Kámen: Cože?
Šéf: Nic, říkám, že jsem skvělý chlap. S velkým srdcem.

11 komentářů:

  1. jojo, skvělej film!! mě k němu přivvedla Zebra. mám ho na dývku a pouštím si ho, když jsem nemocná. fakt prča!! xD :D THE BEST!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. přesně tak :D xD Upe výgeby u toho s Benky a spol. :D

    OdpovědětVymazat
  3. poplááááááááááách Šťep má depku !!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. cožeeeee?! ježiši a z čeho? zítra na něj mrknu a tu depku z něj vymlátim! xD to mě mrzí :(

    OdpovědětVymazat
  5. prej si připadá divně, bo co. :( Ale prejn to neni tak strašný. :) To ho přejde ;)

    OdpovědětVymazat
  6. to toho vim.....já si taky připadám divně a nemám depku! xD to je hrůůůza.....ta mládež dneska......:D :)

    OdpovědětVymazat
  7. přesně tak, kolego Oři. xD Jáj...vzpomínky :)

    OdpovědětVymazat
  8. tyjo......my už ani nemůžeme ni cříct, aby o nebyly vzpomínky....famózní tohleto...:)

    OdpovědětVymazat
  9. njn...to je ale pravda...wow, objev :D :P :) Teď jestli je to dobře, bo ne. Podle mě ano, co podle vás, kolego ? :)
    P.S.-a je to s fb...

    OdpovědětVymazat
  10. je to dobře za předpokladu, že z toho nemáš depku. :) kolegyně.
    je to z fb, to je oravda...:)

    OdpovědětVymazat
  11. :) Takoví filozofové tady xD Depka už neni...a ani u nikoho, koho znám. Štěp už jí taky snad nemá. :)
    Fb...to bylo něco xD Ještě mám ten chat a ty zprávy. :)

    OdpovědětVymazat