sobota 23. října 2010

♥♥ :) !

nechápu proč, ale uplně jsem se do téhle písničky zamilovala...strašně mě dojímá a zároveň se u ní usmívám ! Krásná, opravdu ! :) ♥ Andrea Bocelli - Con Te Partiro :)

10 komentářů:

  1. Mačeta mořeplavec23. října 2010 v 22:55

    jůůůůj tu znám.......a jsem tam kde jsem byla. v oceánu. :´) skvělá a nádherně zazpívaná písnička....:)

    OdpovědětVymazat
  2. :) ještě, že umíš plavat ! Já jsem tam taky...:') neboj...třeba se někde potkáme.
    Miluju jí..hned po secrets ! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. šplouch...šplouch.....to jsi ty tam vzadu za tou TŘÍmetrovou vlnou? xD :´) famózní píseň ♥

    OdpovědětVymazat
  4. ano...to jsem já. Upaluju, protože za mnou se řítí piraňa 3D. :D Takže bys taky měla pomalu uplavávat. Jiank nás sežere obě :P :D :')
    Lépe bych to neřekla ! :')

    OdpovědětVymazat
  5. chachichííí! xD :´) :´D já z tebe nemůžu..prostě nemám slov.

    OdpovědětVymazat
  6. :D :') co ?? je fajne že se směješ, ale já jsem z toho trochu vedle :D Piraně 3D ? Nebo co ? :D Hele...a ty zítra na zápase budeš zase mít rodiče ? :)

    OdpovědětVymazat
  7. jo, piraně 3D a vůbec...tak nějak všechno. :) nebudu, jen babičku. :´) :D

    OdpovědětVymazat
  8. aha...:) a ta tě pak veze domů. Táák to je ok. :) :') Je super, že se směješ tak nějak všemu. :) A víš, co je taky dobrý ? :D Že my se rozloučíme na jednoum blogu a rozhovoru a pak si píšeme jinde :D :') to mě dostává :) Je fakt super.....všechno je super. Připadám si jak ve snu...krásném snu ! :)

    OdpovědětVymazat
  9. asi mě spíš přinutí jít na oběd. xD X( :) to je nezvyk. :D ano...jak ove snu. ponoř se do snu i ve skuečnosti, neboť jsem nucena jít spát a ty bys taky měla někd spát. :´) díky ....

    OdpovědětVymazat
  10. taky už jdu...:) pěknou noc...;) :') taky dík...

    OdpovědětVymazat