pátek 15. října 2010

Pátek...bláznů svátek. Aneb-opravdu bláznivá nálada...

Ráno vešel člověk do školy. Hned jak uviděl kamarádku, začal se smát. Přišla hodina...
...o hodinu z kamarádkou neseděl a tak měl dost času na přemýšlení. Přemýšlel tak moc, až mu vyhrkly slzy. Přišla přestávka...
...o přestávce se zase smál, až se válel (do slova) po zemi. Na štěstí to samé pak o hodinu. Přišel konec školy...
...po škole člověk šel za trenérem sportu. Trenér člověku popřál ,,vše nejhorší" a člověk se zase začal smát. Domov...
...doma si člověk sedl k počítači a netrpělivě čekal na kamarádky. Při tom poslouchal ,,Hey soul sister" a byl nervózní. Zároveň se strašně těšil ! Na jednou zazvonil zvonek...
...hned jak člověk slyšel jejich hlas, přestal být nervózní a začal se dětsky pochechtávat. Těšil se ještě víc. Vstoupily do pokoje...
...začaly se smát a smály se, dokud nezačala hrát ,,secrets" :) (na tuto písničku až mám takovejch vzpomínek...:) ). Po písničce se všichni o5 začaly smát. Smích trval do té doby, než holky odešly...
...člověk zavřel dveře. Na jednou slyší z vedlejší místnosti ,,Terko, pojď sem.". Než se člověk vzpamatoval, už mu zase tekly slzy. Jinak řečeno............byl to ,,konec začátku". Vždy se říká ,,začátek konce", ale teď to bylo jiné...
...člověk se snažil pousmát. nepovedlo se. Měl totiž takovou zvláštní (sice) nádhernou náladu, smíchanou s nádherným pocitem. Byl přímo vedle z toho, co se právě stalo. Bylo to tak krásné.....ale krátké. Nádherné odpoledne. Neuvěřitelný zážitek....krásný svátek !

         Člověk si řekl ,,ty máš tak úžasné přátelé, že to snad není možné !" a konečně se pousmál. Člověk měl poprvé za tento měsíc radost ze života !
                                    Děkuji těm dotyčným, že mě takto překvapily, když mi to řekly před dvěma dny. :) Jsem neuvěřitelně šťastná. Snad i vy....

P.S.-jahůdky už rostou ;)

4 komentáře:

  1. Terko, Terko, právě jsi mi málem přivodila depku.
    Jsem ráda, že jsme se zase sešly :) Byla sranda, já se chovala jako správnej magor... xD Bylo to skvělý. Jen doufám, že jsem ti nezpůsobila zoofilii (i když... vzhledem k počtu 'zvířat' v tvém pokoji se toho už ani neobávám :D).
    Doufám, že ti ta dobrá nálada vydrží!:)
    (Někdy se zase musíme sejít!)

    P.S. Na jahody si ještě počkáš! Muhehehe xD

    OdpovědětVymazat
  2. :D xD Jasně...už mám fajne náladu ! Ty a depka...no to né ! :D Určitě se zase někdy sejdeme ! :)Musííííme :D
    Zoofilii opravdu už mám. Ale želva mezi ty chudáky dosud nepatřila...už patří :D Dík ;)
    Jinak jsem ráda, že jsi v pohodě dojela domů ! xD

    P.S.-víím, ale už jsem je zalila a dala k voknu. :D xD

    OdpovědětVymazat
  3. Ano. Terko Terko....:)
    doufám, že už tě ta depka přešla. Ikdyž nevím, proč bys ty dnes mohla mít depku. Souhlasím, musíme se zas někdy sejít! xD
    Bylo to super! Ikdyž chvilkami smutné, tak nářez výgebů to vykompenzoval a taky skutečnost, že jsme tě opět viděly. :) No jo, jahůdky asi do zítra nevyrostou, ale tak do 14 dnů určitě. :)
    Ano i já mám radost. Moc mi to dnes zlepšilo náladu (a že jsem ji měla nehorázně špatnou...).
    Teda ale úplně jsem nepochopila ten ,,konec začátku" nebo ,,začátek konce"....?
    Každopádně si dej pozor, nikdy nevíš, kdy děsivé duo Zebra - Medvědí Oř opět zaútočí! A nebuď smutná nebo tam vtrhnem a zase tě zbombardujeme plyšákama. xD ♥ :) páčkuj

    OdpovědětVymazat
  4. :D njn...vás aby se jeden bál ! xD Ne, bylo to fakt super ! :) Dík ! :)
    Bombardování plyšákama....cháchá...tak to bylo hustý. Z toho nemůžu ještě teď ! :) A jsem ráda, že ti to zvedlo náladu ! To jsem taky měla v plánu.
    Neboj, ze slz už to přešlo do úsměvu ! Vděčného úsměvu ! :)
    ,,Konec začátku" mělo bejt, že jsem na začátku plakala a na konci taky. :) Takže takhle...:)

    zatím Páčko a hoj :) ♥ Ještě jednou, díky ! Oběma a za vše ! :) ;)

    OdpovědětVymazat