sobota 30. října 2010

Úžasný dárek ! :')

Právě jsem dostala od tety dárek, který je uplně úžasný ! Je to deník...na každé stránce je napsáno jiným jazykem ,,děkuji" ! Ten se hodí ! :') Teta prostě ví, jak na mě....mám jí moc ráda ! :') 
   ,,Vděčnost....to je jedna z nejsilnějších emocí, jimiž si můžete do života vnést samé dobro a nadbytek všeho, po čem toužíte. Ať jste kdokoli a kdekoli, vděčnost dokáže rozpouštět veškerou negativitu, kterou snad v životě máte, a to bez ohledu na její podobu." 
   :) :') myslím, že o tom já něco vím....takže: Děkuji....slovo, které se nikdy neohraje....a myslím, že ty, kterým děkuji to také vědí...:') ♥

4 komentáře:

  1. ten citát o vděčnosti mě vážně dostal....:´) ´to jsi snad psala ty. :´) nebo někdo podobně chápající tuto důležitou emoci, jako je vděčnost. :´).....

    OdpovědětVymazat
  2. jéééééé...Marky :) ty už jsi tu !! :D :) super !!! ;) ♥
    Ten je z té knížky...jen malinko pozměněný ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. nejsem. jen můj duch! bububuuuuu!! xD :) pěkný citát a asi i chytrá knížka! ♥

    OdpovědětVymazat
  4. je no...:) budu jí mít jako další deníček...vždy, když tam budu psát, mám si 20x zopakovat ,,díky" :) :') to nebude stačit, takže to nějak protáhnu xD :')

    OdpovědětVymazat