neděle 24. října 2010

1. písnička :) :')

,,all my secrets away !" :) ♥

Ty jo.sestra už je pryč a já můžu poslouchat. Jak jinak..první písnička musela být ,,secrets" a slzy jsem neudržela. :') je to jako plakat a smát se zároveň. Jsem neuvěřitelně šťastná a vděčná a u toho pláču...:) :') asi tu zase bude oceán...ale depka to neni ! To se musí uznat...to je poprvé !! :) jéééé....to je super ! :)

19 komentářů:

  1. jůůůůů...............bůůůů škyyyt! :´) já ji teĎ kopíruju na disk, abych ji zítra vzala na ajinu na ten referát. tohle je snad jediná písnička, co se mi nikdy nepřeposlouchá! :´) skvěle, že nemáš depku! :´)

    OdpovědětVymazat
  2. jo...miluju jí...pořád jí poslouchám teď dokola ! :) ♥ uplně mi vše připomíná ! ;) :) :')

    OdpovědětVymazat
  3. přesně......´) :´) :D ! ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  4. a teď i all this time...:) uplně mě dojímá ! :) tady ty jo uplně pláču..slzy mi kapou na kresbu a do deníčku...:) já jsem tak šťastná...to je strašný ! xD :) jak já bych ti měla poděkovat ?! :') :)♥

    OdpovědětVymazat
  5. a já jsem k tomu ještě dojatá z téhle: http://www.youtube.com/watch?v=HRoTjqDlsYw&feature=fvst je to sice doják i tak, ale mě ta melodie dostává.....:´) a to mě dostala i dnes při rozcvičování...:´) ♥ já jse mtaky nehorázně happy!!! :´) teda....s náma to jde pěkně z kopce....xD :´) neděkuj mi, já tobě. a nebo jak jsi pravila včera: ,,děkujem si a nemášzacojem si navzájem" :´).....

    OdpovědětVymazat
  6. jo...:') ano..krásná písnička ! :) Uplně mám na ní moc vzpomínek....bohužel nešťastných, ale to nevadí. :) Stejně jí mám ráda. Teď se to vylepšilo ! :) ;) Máš pravdu, jde to s náma z kopce xD xP :')
    :) ano...stejně mám tu vděčnou náladu. Dnes jsem k vám šla oxidovat. Jak jsem napsala v deníčku ,,Tak jsem byla na tom basketě a pak jsem jela (oxidovat) k M. Ale ty jsi byla ještě ráda. Jsem to ale blázen :D Nejlepší je, jak to vzniklo. Nejdřív jsem měla ,,jen" jet do Příl. Prej ,,tvař se, jako že nejedeš do Pří." :D to mě stále dostává ! :') To bylo super...nepopsatelné slovy, na basketě, zastávce v buse a pak u vás. Jsem z toho ještě stále uplně vedle...:) :') z toho se jen tak nevzpamatuju, zase :D :) ♥
    Takže díky a už to dnes neřeknu i když bych to mohla opakovat do nekonečna ! :') :) ♥

    OdpovědětVymazat
  7. tak to promiň, to jsem nevěděla....ale když říkáš, že se to vylepšilo..:´) :) jo......kam to s náma spěje......
    já mám taky vděčnou náladu. kdybych neměla tolik práce, napsala byhc na blog větší výlev nže ten na který jsem se vzmohla. ´já si v tu chvíli, kdy jsi řekla babičce, že jdeš do PŘ. říkala, že už jse mopravdu neskutečný naivka.....ale to byla pravda! :´) já jsem tak vedle...ještě víc než jedle...XD :´)díky už taky neřeknu, ale zní mi to hlvou furt dokola. ♥ :´)

    OdpovědětVymazat
  8. přesně tak. To, co jsi napsala na blog mě totálně rozplakalo. Do toho ještě say od one republic a jsem totálně v pytli. :D :') Ale neděs se....jsem postě dojatá. A přece bych tě nenechala samotnou jet takhle do PŘ. né ?! :) To bych neudělala. :) :') ♥
    Víš co je strašný ? Že už to nemůžu říct. Takže to neřeknu, ale ty víš ! :')

    OdpovědětVymazat
  9. say? týýjo, tak to ještě neznám. teda vlstně...není to say all i need? to jsem si pouštěla taky v Motole. :´) taky jsem v pytli. xD :´) jasněže jsi mě mohla nechat jet samotnou, vždy´t nic jiného jse mani nečekala.......je to hrůza, taky bych ti teď řekla to zakázané slovo. :´) xD takže vím a vím že i ty víš. :D :´)

    OdpovědětVymazat
  10. :D :') to je fajn, že jsi nic jiného nečekala (ironie, že ? :D )...:) já to taky neměla ale v plánu. Nějak se to vyvinulo z toho, že jsem chtěla, aby tvoje babička byla v klidu, chtěla si s tebou popovídat a chtěla tě vidět déle, než chvilku. Pak vzniklo tohle...to...to...to úžasné odpoledne ! :')
    Ano..je to ta písnička ! :') krásná...také jí miluju ! ;) Uplně mě dojímá ! :)
    Víme obě :D :') ! chichi...to mě dostává ! :) Tady takovej úsměv. Uplně pláču a do toho se směju ! :) :')
    P.S.-jaké zakázané slovo ? :D :')

    OdpovědětVymazat
  11. ještě že se to tak vyvinulo...:D :´)
    chichi, mě dostáváš ty ...xD :´) zakázané slovo DÍKY! :´)

    OdpovědětVymazat
  12. aha...:) :') tak to jo...zakázané slovo...to je dobrý. :') takže od teď budeme říkat ,,zakázané slovo" a nikdo to nebude chápat. ok ? :')
    jo....ještě že se to tak vyvinulo...:')

    OdpovědětVymazat
  13. o.k. zakázané slovo..xD :´)

    OdpovědětVymazat
  14. :D :') zakázané slovo. zakázané slovo. zakázané slovo. zakázané slovo. zakázané slovo. zakázané slovo. zakázané slovo. zakázané slovo. zakázané slovo. zakázané slovo. zakázané slovo. zakázané slovo. zakázané slovo. zakázané slovo. zakázané slovo. !! :D :') :') ♥

    OdpovědětVymazat
  15. zakázané slovo 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000krát. ehm...kolikrát to vlastně je? zdá se mi to málo! :)

    OdpovědětVymazat
  16. tss...:) :') ty mě dojímáš stále více a více. Před chvíli jsem ležela na posteli a plakala tak že mám promočenej celej polštář xD :') :') postě jsem neuvěřitelně vděčná ! nebudu se opičit...takže jen řeknu: ,,zakázané slovo...ani to nedokáže vyjádřit mé pocity vděčnosti !" :') takže tak...:')
    Jak bylo řečeno v jednou videu ,,Jsem dojatej, jsem dojatej jako kráva...jako kráva jsem dojatej !" :D :') asi tak to je i u mě teď ! :') ♥

    OdpovědětVymazat
  17. jejda....c ojse mto zas způsobila? :´) ♥ to jsem nezamýšlela. já jsem tak dojatá...jako OŘ :´) Ale už nepláču, zkazila bych si protokol z fyziky. xD :´) jse m ti taky moc vděčná a ty víš, jak to myslím. :´) zakázané slovo

    OdpovědětVymazat
  18. :') já si zkazila dú z matiky už. :D :P musím to celé přepisovat. :) :') asi to budu už psát propiskou. Na štěstí zítra nejdu do školy :( :') ale nějak to přežiju. ;)
    Chjo...:') :D Jsem si udělala ,,bedničku vzpomínek"...uplně tam mam všechno. :') Když jsem plakala, tak jsem jí k sobě máčkla tak, že jsem si vymáčkla na břichu ďůlěk xD :') Takže taky dobrý :D :')
    Takže Marky...:') Prdím na zakázané slovo....prostě to řeknu ! DÍKY !! :') ♥ Už půjdu spát a na dú z matiky se vykašlu. :) Krásné sny...pěknou noc a ať ti zítra vše vyjde ! :') :) Moc jsem si dnešek užila...chjo...zase slzy. :') :D
    Dobrou...a díky ! :')

    OdpovědětVymazat
  19. nemám slov.....kecám...mám slov. mám pouze zakázané s lovo! :´) .........krásně es vyspi a díky!

    OdpovědětVymazat