úterý 26. října 2010

a jede se...:)

Jsou tu prázdniny a hodně lidí někam vyráží. Mezi nimi jsem i já a M. (Z--->nevím, jestli ty taky :P ;) ) Takže všem, co někam razí chci popřát krásnou cestu a bezpečný návrat domů. ;)

  (M....užij si let a jestli napíšeš, piš spíše sms. Nejsem doma a tak nebí, jestli bych dokázala mailem odpovědět. ;) :))
              Páčko a za Křesína...;) ♥ :')

12 komentářů:

  1. Kam razíš? K moři?
    No, já buď zůstanu v Praze, nebo mě rodiče zatáhnou na chatu (já se nedám!), popř. pojedu za truskomyškou (babičkou xD).
    Jo, přečti si dnešní hlášky - stojí to za to xD

    Já: Sakra, jakže se jmenuje ten tanec? Takovej ten... hm... jo, hříbeček!
    Mačeta: Myslíš kozáčka? xD
    ------------
    Já: Ty seš vážně hluchá!
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Mačeta: Cože?!
    ------------
    A ještě se nás Měrkas zeptal, jestli máme rády Štěpána:
    Mačeta: No... tak napůl.
    Já: A myslíš tu horní půlku, nebo dolní?
    Mačeta: Podle toho, co-
    Já: Horní kecá, dolní činí xD
    --------------
    Na kolejích stálo auto a řidička čekala, až odjede dost aut, aby se mohla zařadit na silnici. Tramvaj, ve které jsem jela, zastavila a tramvaják naštvaně (to jsem ještě slušná) vykřik: "Ku**a, nepřekážej, ty p**o!" na celou tramvaj xD

    OdpovědětVymazat
  2. wow..tak to jsem rada ze jste dnes mely srandu ! :) ;) Ty hlasky jsou boozi !;) Ja razim na chalupu do Kresina. :) Ty si uzij cokoli kam jedes :) :') Zatim packo. Jdu se nechat mucit k doktorce..snad mi zase pusti secets ! :) :')

    OdpovědětVymazat
  3. Secrets funguje jako narkóza, či co? :D
    Jo, přepsala jsem se xD - ne truskomyška (ještě aby xD), ale tryskomyška :)
    Co nejmíň bolesti (*muhahaha xD*) přeje Z. (Zdřevěnělej Zubr)

    OdpovědětVymazat
  4. Jůj dámy. :D xD
    Zdravíčko, Bohyně! Takže jelikož pádíš na rehabku, přeju ti, ab tě nemučili a hlavně abys neplakala a nebyla smutná!!! To bych na ně poslala sociálku! Já dnes měla ten referát o One Republi a ikdyž to bylo ze 3/4 kecání nep o skupině, ale o vnímání hudby, vzpomínkách atd....Lan. to cítí stejně a dala mi jedničku. Ale CD nehrálo, což mě moc mrzelo......
    Ovšem mám dobrou náladu a za tu vděčím tady našemu Zdřevěnělému Zubrovi, který se dnes na poslední chvíli dostavil do školy a potvrdil to, že doufat do konce se vyplácí. :) Pokud jedeš z rehabky rovnou do Křsína tak si to tam užij, ale hlavně z toho nebuĎ smutná! :´) v Křesíně se to nesmí! :) právě jse msi pročítala naše maily od prvního mailu až do konce srpna a tak mě to nutila vzpomínat....:´)♥ Takže ti přeji pohodovou rehabku i prázdniny a napíšu ti sms, když v poodě doletím. :) teĎ jsem si z jednoho svého dávného mailu tobě zkopírovala tuto část, která mi mluví z duše:
    .........si ani nedokážeš představit, jak si vážím té naší oboustrané víry. :) DÍKY MOC - ta slova mě trápí nejčastěji..........protože nevím, jak vyjádřit jejich velký smysl a hlavně věčný smysl. Ale jsem si skoro jistá, že ty víš, jak to myslím a že jsem ti vděčná za vše. :)

    Tak. :) :´) nezapomeň se smát, bát šťastná a přemýšlet jen pokud to nebude znamenat depku či smutek. :) měj se nukleárně. Oř antioxidant. xD :´)


    ZEBRUŠ: DÍKY MOC!!! Díky, že jsi dnes přišla, ani nevíš jak jsem ráda. Už tam byla a)pěkná nuda, b)pěkně mě kluci otravovali, c)chyběly mi tvoje hlášky, d)asi bych dnes měla depku
    Ale nemám! :) Užij si prázdniny ve smíchu, pěkně se uč na těchm ilion písemek, nezblázni se z toho, koukej na anime či mangu a buĎ free! :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Není zač - hlavně já bych měla děkovat.
    Ale... za A) Nuda beze mě? Eh xD
    B) voni jsou jen zamilovaný xD
    C) moje hlášky jsou směs zdřevěnělého zubřího mozku, zebřích... koblih xD a nekonečné touhy se vykecávat.
    D) to je dobře, že ji nemáš. A mít nebudeš, protože Zubr ti to nedovolí xD
    Taky si je užij (ať už s Jackem, nebo s bratrem, ono to vyjde nastejno :D) a free budu, jen co si píchnu do žíly... *soustředěně z čokolády strhává obal* RAF! xD
    Šiblá Zebra ti přeje FREE prázdniny!

    OdpovědětVymazat
  6. a) ano, nuda bez tebe největší!
    b) chachacha, ty máš dnes dobrý hlášky! xD
    c) to je dobře :) xD
    d) jo...snad ne......už jsem zase udělala pěknou hovadinu.......balím anašla jsem spoustu věcí, nad kterými se mi chce plakat.....ve spojení s písničkou All This Time od One Republic.....prostě hrůza..:´(
    Máš pravdu. JAck už se tu tři hodiny válí a pochrpává v mé posteli...je k sežrání. NArozdíl od bratra, ten není k sežrání, ten naopak sežere vše, na co přijde., :D :)áááá......zase čokoláda? a co tvůj rekord? překonáš mách devět minut, co jsem ji měla v puse? :D yslím, že stoprocentně ne. :D :)
    Díky Zebro......:´( :´)

    OdpovědětVymazat
  7. Tý jo...vy tu ještě jste :) Tak to je fajne ! :) Jsem už v Křesíně a wow...upně mě to vzalo. :) Strašně moc. Dokázala jsem se jen posmát a v hlavě mi proběhlo vše, co jsme tu zažily. Díky je opravdu to nezapomenutelné slovo. :) :')
    Jsem fakt ráda, že jste se bavily ! ;) Když se máte vy dvě parádně, mám se parádně i já. ;) Takže fajne...:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ano, opět čokoláda :D A mám pocit, že můj rekord je tak cca půl minuty... (snažila jsem se! xD).
    Není zač :)

    OdpovědětVymazat
  9. AAno Bohyně. My tu ještě jsme....:´) teda já si říkala, že už jsi asi pryč a že ti tam nejde net, ale za pokus to stálo. :´) To senedivím......mě to taky teď vzalo.....projela jsem tvůj blog a video z Křesína a strašně jsem si vzpomněla na všechno.......na řeku, na noc, na srandu, na kluky, na válení sena fotbalovém hřišti, na noční hlášky a výgeby, na kohouta,........:´( :´) x/........
    Díky platí pro vás dvě stále! :´)
    Zebro já to říkala. ale ten rekord, kdy bys měla stihnou si v jedné vteřině ulomit i spolknout čokoládu, jsi ještě nedala? to mě překvpapuje. xD :´)

    OdpovědětVymazat
  10. :D jáj...vy máte dost (už mě přepadaj Křesínský hlášky xD ) ! :) to je super ! taky na vše vzpomínám ! ;) :') Uplně moc...:) Ale už asi půjdu...takže, napiš sms, dobře doleť a měj se super, užij si to !
    Zatím ahoj...:')

    OdpovědětVymazat
  11. O.K. - rozkaz, kapitáne! xD :´) taky si to užij v Křesíně.....:´)
    Zebro mám prosbu......že tady na Terku budeš dávat pozor? Aby neměla depku, nebyla smutná a vůbec...aby se měla fajn. :) Ty samozřejmě taky! Ale u tebe depky nejsou tak časté. :) Díky.....snad se ti to podaří, udržet ji ve smíchu a dobré náladě, když já nebudu moct..... :´( :´) páčko vám oběma. přežijte to tu ve zdraví a netropte hlouposti, hodně pro mě znamenáte!! :´).............ahoj..........

    OdpovědětVymazat
  12. Hai*! Budu se snažit a mořit ji vtipnými hláškami! Yes, sir!

    * Ano

    OdpovědětVymazat