čtvrtek 21. října 2010

Jack Štefi. xD

Ano...toto je mé nové jméno, přezdívka a i já. Mé desáte jubilejní já ! Jack Štefi a jeho přítelkyně Tereza Štefiová a milenka Karolína Behypšmanová. :D Bohužel s Kájou už sem se rozešel a tak na mě zbyla jen Terka...dneska to bylo něco, v kuchyni na sporáku...s Kájou. :D Upe jsme jeli....:D xD Radši na to nemyslet...a pak se se mnou rozešla...tsss...bych jí dal. xD Ale o chemii se mnou zase seděla...prej: Depka..is...back !, I ♥ depka a podobný blbosti. Všechno mi vzala a počmárala :( Takže dnes jsem uplně vyčerpal depku...:D Takže jí zatím nemám :D :P
  Pak na rehábce s nohou :P Upe jsem z toho celá (už jsem zase tady já xD ) rozlámaná. :( Ta se mnou dělala věci, málem jsem se rozplakala. :( Ale už v pohodě...bude mě tam ještě tak tři tejdny trápit, ale pak už dost. :P :)

              Tákže...dneska fajne den. Asi si půjdu zahrát basket...nějak mě to dneska láká :D Někdy si musim koupit boty...
                                              

8 komentářů:

  1. Ha! Schíza! Mám tě, Jacku (Rozparovači) Štefi! xD

    OdpovědětVymazat
  2. Máš mě ? :D to jako jak ? xD to neni schíza ! xD

    OdpovědětVymazat
  3. :D ty můj manželi :D :P ♥

    OdpovědětVymazat
  4. gratuluju k další svatbě, Jacku Štefi xD ! AŤ vám to klape!

    OdpovědětVymazat
  5. Ano terko?(Jacku) :D

    OdpovědětVymazat
  6. :D M: óó děkujem xD :D dneska to bude težká noc :D
    T: no tvl...:D

    OdpovědětVymazat
  7. haha!! xD Tak to budeš zítra pěkně navyspalá.....:D díky, že jsi tam dnes přišla, ráda jsem tě (vás Terky) viděla. :) přijde mi, že tvou nevěstu (nebo ženicha xD) od někud znám....ale to je asi blbost. :) zatím páčkuj a.....vlastně už nic. jak jsem dnes mohla sama vidět, depka u tebe už nehrozí. :) ahojky

    OdpovědětVymazat