středa 20. října 2010

Geniální ! :)

Super geniální gely ! :) Někteří ví...http://www.agel-cz.cz/cs/text/strucne-o-produktech-Agel

10 komentářů:

  1. hahaha! :) ještě jsem ho neotevřela, jak jsem si slíbila. xD ten tvůj ,,gelíček"

    OdpovědětVymazat
  2. :D xD njn...prej ,,Božský suvenýr" xD

    OdpovědětVymazat
  3. přesně má slova :) hele ty jedna, doslechla jsem se, že prej máš stále depku....?

    OdpovědětVymazat
  4. ááá Benky...no, měla jsem...mám...teď čtu, takže jí mít nemůžu. Ale já potřebuju něco dělat. Když jsem doma a jenom poslouchám písničky, tak mám depku. Jsem takovej hyperaktiv :D Vždyť víš. :) NA víc jsem se bavila se Zebrou o té Aničce unesené. Taky mě to nějak dostalo..
    A už víš tu neděli ? Když ne, tak mi pak dej avízo, pls. :) A když jo, napiš mi to do mailu. ;) Jinak jsem ráda. že ty jsi v pohodě ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. správně, Benk. :D :) neměj depku, hezky si čti, ale neměj depku! :) jojo,.......taky mě to vzalo. povídaly jsme o tom na basketě......hrůza. co se s tě ma holkama teĎ asi děje? chudinky.....kéž by jim šlo pomoct, nebo aspoň aby policie věděla, kde jsou.....v neděli hrajem od půl jedné a v sobotu v šest večer. xD já jsem psychicky v rozporu, ale depku nemám. už je mi týden špatně a nepříznivé správy přibývají, ale držím se a nejsem sad. :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak sad teda nebuď ! Já si teď prohlížím fotky na fb a je to neuvěřitelná sranda. :D Takže se odreaguji i takto. :) Taky mi neni zrovna nejlépe, al snažím se na to nemyslet. A nepříznivých správ mám taky spoustu, jen se neboj. xD :P Ale nemám mega depku...třeba že bych brečela...až na dnešek ve škole ne. :)
    Holek je mi fakt líto...jak jsem řekla Zebře. Dnes se mi zdálo, že mě někdo unesl a viděla jsem tebe, mámu a Benky, jak voláte na policii atd. Probudila jsem se uplně zpocená a polštář promočenej od slz...co to pro ně musí být ve skutečnosti....:(
    A ještě k těm problémům...ozvaly se dvě kamarádky. Jednu znáš tady z blogu...ehmm...:D a druhou neznáš...je z Loun (ještě z Loun..). Kvůli ní jsem taky měla depku. Včera mi psala, že chce abych se vrátila, že se jí po mě strašně stejská a že mě nikdo nenahradí...prostě mě strašně zaskočila a i zamrzela. Já jí už nemůžu nijak pomoct...to mě strašně mrzí...:(
    Ach jo...V Neděli od půl jedný...:/ Tak to asi nic...no, newa. :) :( Tak aspoň držím palce ;)

    OdpovědětVymazat
  7. správně, hlavně nepřemýšlej a nemysli. :) já se nemám bát? chacha xD já budu RÁDA, když nebudeš mít žádné špatné zprávy! tobě se vždycky zdá něco, co souvisí s momentální realitou......ty jedna věštkyně. té kamarádce asi trvale nepomůžeš, ale sraz si dát přece můžete, ne? nebo spolu někam vyrazit. chápu tě......má pravdu, ta holka.....tebe nic nenahradí. profesoři mě přehlíží jako vzduch. jsou zvyklí, že ´jsem buĎ se Zebrou nebo s tebo uenbo s Aldinem a Pavlem a Štěpem....ale ani jedno z toho. Zebra je nemocná, ty tam nejsi, Aldin sedí s Pavlem, Štěp s Kubou.....a já jsem jediná ve třídě, kdo sedí sám. začínám si připadat zbytečná.....ne poprvé......ale to nic. to přejde. :/) nevadí, aspoň neuvidíš, jak to tam v neděli budu kazit....:) zatím páčkuj

    OdpovědětVymazat
  8. Cože ? Já to věděla...ach jo...mé obavy se naplnily. :((( To mě teda štve...Ale je jasný, že když tam jsi uplně sama, tak na to asi nebudou moc zvyklí...vždyť ty jsi vždycky byla v obložení kamarádů ! :) Ty vzpomínky mě dojímají...:) :'( a vy sedíte po dvou ?
    Benky ti řekla, že se na vás půjdu kouknout, že jo ? Vy hrajete na Aritmě...? já nemyslela tohle..to je jedno. Ale jestli se to můžu a ty tam budeš i v sobotu a bude to tady, klidně přijdu. I když tam budu za debila ! :D Z toho bych byla nervózní už teď xD
    Jinak dík...:) tebe taky nikdo nenahradí...ani Benky...dnes jsem se snažila celý den dát jí do tebe a naopak...to nešlo. :) :( Jste každá uplně jiná...uplně rozdílná. Mám vás ráda obě a myslím, že s Benky si dobře rozumíme, ale ona neni tak super, jako ty. Ona se nevyrovná nikomu s Aleje. Je prostě jiná...má velké ego-dost. Je to zvláštní a to mě taky dnes ve škole přimělo k slzám při poslouchání ,,Secrets" které teď poslouchám stále dokola. :) ♥

    Víš kde mám tu obálku s tím ,,díky" ? na dveřích pokoje a vždycky, když odcházím nebo přicházím do pokoje, tak si vzpomenu na vše a pohladím ji....:) ♥ :'(

    OdpovědětVymazat
  9. neboj, já se nehroutim. nic se neděje. jen je všechno nějaké,...jiné. :) :(
    ano, sedíme po dvou. Benk mi nic neřekla. já myslela, že ty to víš. v sobotu i v neděli hrajem na A., ale co js teda myslela? každopádně jestli nemůžeš, nevadí. :) nebuĎ nervózní. ano, to jsme každá jiná......jsem moc ráda, že si rozumíte. je to jako sen, který se splnil....o to lepší, že je to REALITA! :) secrets hraju každý den na klavír a u toho vzpoínám. bez téhle každodenní dávky byc hneusnula. :´) hlavně neplakej......ikdyž se přiznám, že mě samotné se chce. ale nebudu, neboj. :) :´( :)

    OdpovědětVymazat
  10. neplakej..taky držím slzy na krajíčku ! :'( :) Držím se..ty se taky drž. ;) Neboj..to přežiješ. Jak jsem včera řekla Janě ,,Drž se a když se až se uvidíme, vše se zase vrátí a my budeme neuvěřitelně šťastné, neboj!". Je to tak...:)
    Hrajete na A. hm...možná bych mohla přijít v sobotu. Ale nwm--->uvidim. :) Myslela jsem jednu akcičku...nebudu ti říkat ,,neřeš". Prostě jsem chtěla něco podniknout a konečně tě seznámit s Křupi.
    Ano, rozumíme si..je to takové srandovní rozumění. Když jsem nad tím přemýšlela, tak jsem zjistila, že my dvě (ještě se Zebrou) jsme si po dvou měsících hodně rozuměly a s Benky...nic bych jí neřekla. Ona je fajne, ale nemám v ní jistotu. :( Když mě provokuje ,,Já ti nevěřim, mě věřit nemůžeš" atd. Takže newm...ale je fajn a to mi stačí. :) Na ty dva roky...a to bylo další téma mého přemýšlení. Už ta dva roky zase půjdu pryč..zase se budeme dělit...:( Taky mě to nějak vzalo...

    Tak se zatím měj, Oři (přijde mi jako strašně dlouho, co jsem ti takhle neřekla..je to divný :( ). Nezduř (muj nový pozdrav :) ) a neplakej ! :) ;) :( To jediné ti zakazuji...tedy, pokud ti to nepomůže. :) Dnes jsem taky vzpomínala na výlet...:) :'( Je to jako roky...
    Krásnou noc a sny..měj se. See you soon, my friend ! :) ♥

    OdpovědětVymazat