neděle 24. října 2010

,,milé" překvapení !

Po úžasném dni (o kterém jsem si slíbila, že nebudu psát xD ) mě po příjezdu domu čekalo ,,milé" překvapení...sestra. Takže M. neboj, depku rozhodně mít nebudu. Na to jsem až moc zaměstnaná. :)
  P.S.-doufám, že ty jí NEMÁŠ ! ;)

15 komentářů:

  1. ještě M.---> právě jsem si deaktivovala fb ;)

    OdpovědětVymazat
  2. sice mě mrzí, že to ,,milé" překvapení opravdu není milé, ale když to zabrání tvé depce....
    taky nemám, mám 5 úkolů a 4 testy a 2čtenářské deníky na zítra xD takže taky zaměstnaná. tyjo ale ten fb, to jsi přece nemusela........no, je to tvoje rozhodnutí. :) hlavně be happy a přežij to :) díky, dnešek byl famózní

    OdpovědětVymazat
  3. to teda jo. :) Tak já tě už dneska nebudu rušit. Pěkně se uč, zítra to dobře napiš atd. a buď v pohodě ! :) Díky...díky moc, za včerejšek, dnešek a...za vše ! ;) ♥ Měj se krásně...páčko,nezduř :) ;)

    P.S.-já chci ! Fb...už mě štve. :) inspirovala jsi mě. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. nojo, stejně už nemám šanci to stihnout. xD ale neměnila bych. :) jsem v pohodě.....a jak jsem řekla, vzpomínám.....musela jsem si sednout přesně na místo na schodech, kde jsme seděly a opě t mi došlo, že čas bohužel plyne a nenávratně, rychle....:´)
    měj se skvěle! :´)
    tyjo tak to jsem nevěděla, že jsem inspirace. xD hustě ty!

    OdpovědětVymazat
  5. no jo, já ti rozumím.....:´) ♥ :) !! xD

    OdpovědětVymazat
  6. rozumíme si i beze slov...:D :) :') ♥...

    OdpovědětVymazat
  7. ano....i jenom pohledem, jak řekla tvá mamka a jak se ukázalo..:´) xD ♥

    OdpovědětVymazat
  8. hmmm...to je neuvěřitelné ! :) Je neuvěřitelné, že je to fakt pravda...pane bože (to né :D)...:') stále to nechápu. :) Ale jak jsem jednou četla ,,jen přátelé si rozumí i beze slov." :) zatím se potvrzuje, že je to pravda ! ;) ♥

    OdpovědětVymazat
  9. ano....naprosto bych souhlasila, kdybych se vzmohla na slovo...:´) :) ♥

    OdpovědětVymazat
  10. přesně tak. :') já to cítím...a ty to víš. :) Hele...neotáčíš se k počítači tak blbě, že ne ? Aby tě zase nebolely záda ! xD :')♥

    OdpovědětVymazat
  11. hele....jo, uhodlas. ale teĎ mi to došlo a už nebudu sedět šejdrem. xD :´) no jo, já si říkala, že jsem nějaká ztuhlá! :D :´)

    OdpovědětVymazat
  12. :D :') no vidíš to, jaká jsem :D ne...radši to už nedělej :') (pozor, jsem rozumná :D ) :D :')

    OdpovědětVymazat
  13. dobře, už sedím rovně. :´) xD

    OdpovědětVymazat