čtvrtek 28. října 2010

all this time...:'( :') (pozor..dlohé a z děkováním...)

Celou dobu....upřesníme-li to, tak celý dnešek...
   Celý dnešek poslouchám jediné tři písničky...all this time,good life a secrets. Pak vlastně ještě jednu-Mika happy ending. Tyto tři písničky ve mě vyvolávají strašnou spoustu vzpomínek. Celý dnešek jsem provzpomínala. V podstatě v jednom kuse....
   Už od rána od čtvrt na čtyři, když jsem se vzbudila a uslyšela kohouta (ten vůl kokrhá i v takový zimě xD :'( ). V tu dobu jsem musela vztát ! Musela jsem jít do pokoje, vzít si židli, přez židli vlést na stůl a koukat z oka. Při koukání jsem samozrejmě neudržela slzy....(kohout stále kokrhal). Koukala jsem z okna na řeku a vzpomínala...vzpomínala jsem na vše. Nejen na to, jak jsme tu s M. byly o prázdniny ale na vše....uplně od začátku. Vzpomínala jsem na 7.5. jak jsem M. málem zadusila. Vzpomínala jsem na to, jak jsem pak 10.5. přišla do školy a M. se Z. si mě skoro nevšímaly a mě to mrzelo. Ale pak přišly....přesně si pamatuji na to, jak jsem s M. šla odhlásit oběd a ptala jsem se jí, kvůli čemu plakala. Vím, že mi toho moc neřekla....
    Vzpomínám si, jak jsme se postupně mi tři začaly kamarádit a jak jsme A., P., Z., a já byli za M. v nemocnici...vzpomínám na tu srandu, bolest a neuvěřitené šťestí, že jsem se dostala a byla jedna z nich. Vzpomínám, jak jsem byla strašně moc šťastná. Vzpomínám, jak jsem v nemocnici byli po tom jen já a Z. Bylo to fajn...při pohledu na ,,Motolské tričko" se vždy musím z hluboka nadechnout, abych se nerozplakala. O den později jsme šli do Motola jen A. a já. Vzpomínám si, jak jsem si to musela vybojovat. Musela jsem se hádat z rodiči, abych tam směla...ale já chtěla, neuvěřitelně moc ! Byla jsem přesvědčená o něčem...o něčem velkém. Sama jsem nevěděla o čem...(asi jsem tušila, že pak budu nemocná :D )
    Postupem času jsem se se Z. a M. začala kamarádit ještě více. Když byla M. v nemocnici, byla jsem se Z. Když odjela Z. (snad 18. 6. ?), byla jsem s M. Pamatuju si, jak jsem s M. (toho 18.) seděla před hodinou fyziky na schodech a povídala si. Pamatuju si to uplně do detajlu...M. šla na záchod a já měla depku (ehm...né z toho ! :D). Šla jsem si sednout na schody a ona si ke mě přisedla...povídaly jsme si. Vyklopila jsem jí vše, co mě trápilo....bylo....bylo to neuvěřitelné ! Ani nevím, jak dlouho jsme tam seděly, ale bylo to, jako kdybychom tam byly tak dvě hodiny. Neuvěřitelně ,,prožité" ! :) :') Pak jsme šly na hodinu...
   Od té doby jsem se s M. bavila hodně. A pak přišel výlet......výlet nepopsatelný slovy. Výlet, který byl pro mě....byl pro mě jako vymyšlená pohádka. Byl to strašně zvláštní výlet. Pro jeho zvláštnost byl tak úžasný ! Pamatuji si, že jsme s M. seděly za učitelkama a měly jsme z toho výgeby. Vím, že jsem jí ukázala můj denček, který si píšu. Pamatuji si, že už v tu dobu, jsme si věřily....teda já jí ano. Na výletě to bylo všelijaké...smály jsme se, kopaly si hrobeček a i plakaly. A. nás s P. rozesmíval a vůbec nepohopili, jak můžeme brečet...:) :') Vím, že z nás byli na větvi. Ale před tím jsme s M. běhaly...pamatuji si, jak mi padaly kalohoty :D :') Neuběhla jsem víc než tři kolečka a už byly dole. Pamatuji si, jak M. prohlásila ,,Já žiju ! Terko, já žiju !!" :) Nezapomenu..nikdy ! A pak cesta domů (ehm...cupity dupity héééj ! :'))...na té zastávce ,,nepřemejšlej !" a pak mé 2. já !! :') :'( Luky...jedno z mála neuzavřených témat. Mé 2. já....jak jsem se chovala jako on...jak jsem ztrkala hlavu do batohu, dávala nohu přez nohu a dělala jeho pohledy...:) Tehdy jsem sepsala i seznam, jaké by to bylo, kdybych byla on...neuvěřitelné. :) :') Písnička dne byla Hallelujah...:'(   (jdu si jí pustit...:))
   A bylo tu vysvědčení...:) Super den s M. a P....nepopsatelné na džbánu a u nás. Hlášky jako ,,Pavel je na váškách." nebo ,,Já se omužim a pak pochlapim !" taky nikdy nezapomenu ! ...super den ! :')
   Máme tu prázdniny....prázdniny, které jsem vůbec nechtěla, protože jsem věděla, že po nich už nebudu jedna z Alejáků...přišlo to tak náhle....jedno rozhodnutí a vše bylo a je pryč...už nikdy nebude takový výlet s P., M., A., a Z....už nikdy nikam nepojedu s Jiříkem, Bárou (jedno jakou) a nebo třeba z C. :( Nikdy...
   Ale to nechme na jindy...máme tu prázdniny a vzpomínky na ně...(secrets !) 1.7.10...:D Den strávený u M. na zahradě ... (mám totální výgeb :D ) Nejlepší toto :) ! Hlášky, sudy a twistr...prostě bomba ! A pak ,,jede šrot, jede šort" :D taky něco ! :') ,,Kloužu.." ,, Do všech světových stran, do všech koutů co zná-ám..!" :)
   Pak   27-28.7.10...dny, ketré jsem prožila tady...tady s M. ! Dny, na které mám zpoustu vzpomínek, ať veselých, nebo smutných...dny, na které nikdy nezapomenu...! :') :'( Na hlášku ,,Ty jsi v tom !" nic nemá ! Nebo....bylo tu spuosta hlášek. Ale nejen hlášek...na poprskanou ruku taky nezapomenu...flus...cháchá...:D Nebo na to, jak jsme byly do čtvrt na šest vzhůru...:') Úžasné...a pak je tu ještě jedno slovo, ale to je zakázané....:') :') :'(
  
            Tyto osoby mám v srdci...jsou to M., Z., A. a P. ! Mám na ně tolik vzpomínek...toto nejsou všechny. Potam ještě kino s M. a Z....minulý víkend s M. a spouta dalších ještě před tím...vše, co si pamatuji se sem nevejde...:') :'( To nikdy nikam nesepíšu, protože ani nechci....:') Musím si to nechat pro sebe a v srdci...uzavřené na vždy ! :')

                                     ...Nedokážu udržet slyz...je to tak krátká, ale zároveň dlohá doba, co se známe a..................já jsem na to tak vázaná, že není den, kdybych si na vás nevzpoměla.....není večer, co bych si neřekla ,,Mám to ale šťestí !" a není týden, kdybych kvůli tomu neuronila slzu...ale jsem šťastná a moc vám všem za to děkuji ! Z.-tobě za to, že mě dokázala přijmout i přez několik našich neschodů ! Jsi jedna z mála, kterým věřím a mám na ně tolik vzpomínek za tak krátkou dobu. :) :') ♥ (díky !)
                             M.-(vím, teď to číst nebudeš, ale až přiletíš..:)) Tobě za vše...ani nevíš, co jsi mi dala, naučila a jak jsi mi pomohla....našich 249 mailů si teď čty skoro každý den..:') Vzpomínám u nich a pláču, směju se...prostě vše ! :') Jsem moc šťastná, že jsem tě kdy potkala a že jsi u sebe měla Z. ;) :') (děkuji !)
                            P. a A.-vám děkuji moc za to, že jste mě hned vzali mezi sebe ! :) Jsem vám moc vděčná taky za spoutvu věcí ! :) (díky !)

   Možná, že vás to už i otravuje, ale já se potřebovala někam vylejt...vypovídat...:') :'( Musela jsem to někam napsat...pořád mám pocit vděku a toho, že kdybych tady nebyla, bylo by to jiné...musím nad tím přemýšlet.

                 Takže díky...moc a já už asi půjdu spát...ale asi neusnu...(,,na co myslíš ?"
                                                                                                        ,,to ti takhle neřeknu..."
                                                                                                        ,,blbej kohout !"
                                                                                                        ,,jo, přesně tak !!" :D )
    Takže dobou a ještě jednou...dík ! :') :') ☻♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ !!!

10 komentářů:

  1. Ještě bych dovysvětlila ten začátek... dalo by se říct, že tvoji situaci - přejití na novou školu s novými lidmi - jsem si vůbec nedokázala představit. Navíc... jsem člověk, kterej poměrně pomalu přijímá nový a neznámý věci ve svým okolí. Jsem sice schopná se jakž takž spřátelit, ale jen málo těch přátelství vydrží a většinou je potřeba víc než třeba týden na dětským táboře, abych si vůbec pořádně zapamaovala jména, obličeje a charaktery těch lidí. To je blbj příklad, já vim... neřeš.
    Většinou se odhodlá někdo místo mě - v tomhle případě to byla Mačeta (nebo taky Mědvěd nebo Oř, jak chceš). Díky tomu jsem tě začala poznávat a nelituju toho. Jsem ráda, že i ty jsi mě přijala za kámošku - ne moc lidí to takhle udělá, protože jsem blázen, magor atd. :D Prostě občas až příliš vybočuju a radši si držím menší skupinu přátel, než nějakou hromadu lidí, které skoro neznám. Patříš k té skupině... díky :)

    OdpovědětVymazat
  2. tý jo zebro...já myslela, že máš za úkol mě rozesmívat a ne mě dojímat :D :') Ne...já vím. Nejdříve jsi mi přišla strašně zvláštní...tichá, mimo, občas výgeb...:) Prostě zvláštní...ale pak, když jsem tě díky M. poznala, tak jsi mi přišla v pohodě ! O tu biologii (jestli ještě pamatuješ) to byla nehorázná sranda a myslím, že tím jsme se poznaly...:) Fakt jsem ráda, že jsi...;) Díky ! ;) :')

    OdpovědětVymazat
  3. no ZEBRO!!! já tě prosila o výgeby, ne o slzy! :D :´) , ne, jsem ráda, že jsi se vyjádřila. :) souhlasím......Terk měla i můj a stále má můj obdiv (a nejen můj) za to, že je schopna odejít ze třídy, kde má kámoše. z města, kde má kámoše a domov......a jde si za svým, totiž tensisem. dává tomu vše a je ochotna se všeho vzdát. myslím, že tohohle je v jejím věku schopno jen velmi málo lidí.......neustoupit od svého cíle. :) máš můj obdiv. a přeju ti, ať se ti to vydaří! t
    co se týče téhle tvé ,,Božské vylejvárny srdce"........tak nemám moc co říci.........jsem nesmírně ráda za to, co jsem s vámi dvěma kdy zažila ať už dobrém či zlému (na to si nějak nevzpomínám....) a je to neuvěřitelné.........štestí je mít opravdového přítele který vás nezradí......ale já mám dva! totiž spíš dvě! :´) a myslím, že i víc.....ale vám dvěma moc děkuji......za všechno. :´) snad chápete hloubku toho, jak to myslím.....

    OdpovědětVymazat
  4. vítej v klubu bezeslovných....:D :´) ♥:´)

    OdpovědětVymazat
  5. :D :D no jáj...:D (ehm...pozor na mě...jsem totálně v řitce, protože mám totálně dost xD )
    ale jn...:) ♥ :')

    OdpovědětVymazat
  6. z čeho máš prosímtě ve třičtvrtě na jedenáct v sobotu večer dost? xD :) ♥ ano........ani nevíš, ja kmi tě slovo ,,jáj" připomíná.....

    OdpovědětVymazat
  7. :') mám dost z toho, že tady poslouchám krásné a smutné písničky, dnes jsem byla v Lounech s holkama, tam jsem se pohádala s tou krávou co tu byla. Pak ještě jsem opilá vzpomínkama...:P :D Je to spíš ironické...ale jsem neuvěřitelně šťastná, že jsi zpět...a to mě naplňuje spokojeností...takže jsem šťastná ! :') ♥

    OdpovědětVymazat
  8. to teda jo......ale život JE ironický.....no, hlavně, že jsi opilá v dobrém smyslu a jsi šťastná! :´) :) ♥

    OdpovědětVymazat
  9. :) jn...:P :D V pohodě...už totiž vypadám jako totální blbec...a hůrá na helloween :D xD xP

    OdpovědětVymazat