úterý 12. října 2010

cesta do říše vzpomínek-Křesín. :)

A je tu úterý. Už jen tři dny od cesty do říše vzpomínek. Ptáte se proč do říše vzpomínek ? Jedna mě blízká osoba ví. Vesnička, tak malá že se tam všichni znají je mojí nejoblíbenější částí České Republiky. Prožila jsem tam dětství, dospívání a čtvrt puberty. Zažila jsem tam nádherné prázdninové dny s M. (tyto),u řeky jsem přemýšlela s M. Na velkém hřišti hrála fotbal taky s M. :D Prostě ty dny jsem si neuvěřitelně užila a teď se tam vrátím. Vrátím se tam na víkend, který si ale ohromě budu chtít vychutnat. Má být hezky a tak si sednu k řece, pustím si Ztrácíš nebo Secrets a budu vzpomínat. Budu vzpomínat s úsměvem, ale se slzami v očích. Těším se na to a těším se na to ještě víc, protože to možná bude naposledy. Možná už se tam nikdy nevrátím a nesednu si k řece. Možná už nikdy nebudu na hřišti hrát "kočka žere kamení" nebo "Pepíčku pípni" a na fotbalovém fotbal nebo ragby. Bude mi to chybět ! Nebudu se mít kam vrátit...vrátit do minulosti. Jak jsem řekla u řeky s M.
,,Bojím se budoucnosti !"
M. ,,Proč ?"
   ,,Protože nevím, co bude a jak to bude."
   ,,Já jsem na budoucnost spíš zvědavá. Co bude s L., co bude když ty odejdeš. S rukou..."
   ,,Hmm...já se bojím."
   ,,To je jak ,kyš kyš, stejně se bojim !" :D
chácháchá !!! :D
No jo. Ale teď ještě ne. Až v sobotu....těším se ! :) ♥
                    

16 komentářů:

  1. jé.......to ve mně vyvolává vzpomínky. a ikdyž je to nejsilnější zážitek z prázdnin, ty jsi tam toho prožila mnohem víc......
    zjistila jsem, že už se nebojím budoucnosti. řeknu si, že když se stane něco špatného, musím si s tím poradit, jinak se nenaučim překonávat překážky. a navíc.....čas bohužel nejde zastavit...
    krásně, ale neuvěřitelně emotivně napsané, zvlášť pro mě......
    jenom tě prosím, až tam pojedeš, aby ses snažila zbytečně se neničit depkama......asi to nebude lehké, ale díky. :)
    krásné místo. o hodně jsem přicházela, než jsem Křesín poznala.....
    hlavně ti přeju hodně štěstí a síly to překonat, kdyby to vážně bylo naposledy.......
    zatím se měj hezky a udržuj dobrou náladu! :)

    OdpovědětVymazat
  2. :) díky...teď se snížím psát pěkně. Nějak mě to baví a je to lepší než nějaký ,,blbý články" :) Ale jinak...máš pravdu ! Já tam sice strávila víc času, ale uplně jeden z nej zážitků je tento. Fakt..jinak ne tam strašná nuda xD
    Budu se snažit ! :) Neboj, nezklamu ! ...

    OdpovědětVymazat
  3. souhlasím. takovejch těch milion ,,článků" za den typu: ,,Nudím se" ,,jdu papinkat" ,,tak páškujte, jdu hajinkat" mě fakt nebere. jsem ráda, že v tomhle jsme všechny tři i se Zebrou za jedno. :)
    nuda a v Křesíně? nevěřím! :-o xD :)
    to není možný!
    neboj, ty mě zklamat nemůžeš. :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak to je fajn. Jsi druhý člověk co mi to řekl. Ještě Benky dneska. :) To byl rozhovor. Prej:
    ,,Já ti nevěřim." řekla Benky
    ,,hmm...to neřikej, to nemám ráda."
    ,,aha...ne, neboj. Věřim ti !"
    ,,:) to je fajn !" :)
    Upe mě provokuje :D xD :( :P pořád jsi ty naše hlavní téma. ,,Co by na to řekla M. ?, No jo, takhle se směje M., Tohle je M. a tohle jsem já..." atd. :D
    V Křesíně nuda občas je. Přece jenom, někdy nejsou lidi. :P :D

    OdpovědětVymazat
  5. já ti přece věřím! :) jen mi přijde nehorázně divný, že ty se dokážeš nudit...TY....xD :)
    jojo, Benky provokuje ráda. xD to důvěrně znám
    technicky vzato já taky nejsem člověk. mědvěd podle jedněch a oř podle tebe. xD :)
    já si nějak nemůžu zvyknout, že u nás nejsi......třeba se mě Bára zeptá: ,,Nevidělas Terku?" a ona myslí Terku P., jenže já myslím tebe a už je zmatek.....
    nebo třeba mě napálil Štěp na zastávce. prej: ,,Hele!! Terka je támhle!" (myslel tebe) no a hádej co.....ano, uhodlas, já samozřejmě hned: ,,KDEEEEE?! KDE JE? JÁ JÍ NEVIDÍM!" xD :( :)

    OdpovědětVymazat
  6. xD hmm...ty to je hodně hustý. Samozřejmě, že na jednu stranu je to fejne, protože vím, jak to je. Ale na druhou, je to fakt blbý. Ach jo, to na mě nemůžeš aspoň na to ráno zapomenout ? Já se o to snažim. Taky mi to teda moc nejde, díky Benky, ale prostě jsem ráda, že si s tebou večer píšu a dál to neřešim (ehm...snažím se xD ).
    Jinak je to od Štěpa teda fakt hnusný...takhle tě provokovat ! :D To by neměl. Tohle mi Benky dělá taky. Prej: ,,Hele, Markéta dneska říkala, že za tebou zajde !"
    ,,Cože ?! fakt ?!!"
    ,,Ne, sranda !"
    ,,aha...hmmm..." :D Ale mě to neva. Dnes na mě holky testovaly, co vydržím. Prej: ,,Krávo, hele, M., mááš to blbě !" atd. prostě jsem dnes byla urážená ze všech stran. Sranda byla :D
    JÁ se opravdu nudit dokážu. Je to sice velice ojedinělá situace, ale jde to. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Medvěde, pojď na face, tady je to na nic. Pls

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj Tome. kde ty se tady bereš?! :D no fb založit neplánuju, ale jestli chceš kecat, napiš mi na mail. :) zatím cawes xD

    OdpovědětVymazat
  9. Njn. Stejně by ale mohla na fb přijít. :D
    Založit ho trvá....2 minuty. xD
    Nic složitého.
    Jinak jakej máš mail?

    OdpovědětVymazat