čtvrtek 18. listopadu 2010

Ztracené vzpomínky....:'( :')

Jak už jste četli, tak jsem včera byla na koncertě Lady GaGa....bylo to super ! V kotli jsme s Křupi skákaly a blby, jako kdyby tam nikdo jiný nebyla a my měly ten koncert jen pro sebe. Zpívaly jsme a křičely....dnes mám vyřvaný hlasivky....ale na tom nezáleží...
  Mě teď zajímá jediná věc a to Alej.....dnes jsem tam byla a nelituji.....nebo ano ? já nevím.....a to je to nejhorší. Když jsem tam přišla, šla jsem do kabinetu mé ,,staré" třídní a ona tem nebyla. Nevadilo mi to, protože pak měla tu třídu kde jsem byla učit. Tak jsem šla čekat před 305 (tam měli být). Čekám asi ani ne minutu a na jednou tam jde Štěp celej vedle z toho, že mě vidí....samozřejmě první otázka (jako od všech, co se se mnou bavili) ,,Co tady děláš ?",,,to jim to nedojde ? xD :') Ale to mi nevadilo....byla jsem šťastná, že ho vidim ! :') A tak mi řekl, že mám jít do třídy, že mají volnou hodinu. Ale byli tam jen kluci. A tak jsem rovnou vyrazila k Pavlovi a Aldinovi....(hned po tom, co jsem si popovídala s Horálkovu. :')) a ty dva mě docela rádi viděli....s toho jsem měla radost. :') Ještě na mě nezapomněli....
  No a tak jsem se tam s nima asi 15 min bavila a byla celá vysmátá...:) Povídali jsme si i s Tomem H. a o tom, jak bychom se měli někdy sejít. A pak byla přestávka...:)
 O přestávku jsem šla dolu  učebně hudebky (kluci mi namlouvali, že je vlevo, ale taková najivka nejsem a taky si to pamatuju !) a čekali jsme na holky....:) Když holky vyšli, jejich první otázka ,,Co tady děláš ?" ale já se s nima moc nebavila. :) Spíš jsem se bavila se starou partou: Marky, Zebra, Aldin a Pavlík. :') ♥ A když jsme tam tak byli, vše se mi vrátilo....nenechala jsem na sobě nic znát, ale chtělo se mi rozplakat.....vše ve mě přeteklo....prostě se mi vybavila to sranda a jaký to bylo, když jsme to byli MY ! Když jme si jen tak povídali a měli radost z toho, že jsme spolu.....teď byla ještě větší, ale trvala jen chvíli....:'(
  Už jsem si zvykla na to, že mi Marky vypráví o tom, jaká je tam sranda a jak se tam mají docela dobře, ale tohle mě dost vzalo......ta škola, ty lidi.....ty profesoři.....to všechno. :') :'( Nejradši bych teď všeho nechala a vrátila se tam a už nikdy neodešla....:'(

           Jak mě se stýská.....:'( :'( :'( :'( :') :') ♥♥♥

8 komentářů:

  1. Krásně jsi to napsala :)) ♥
    Docela tě chápu.. a nepiš že ne.. když jsi mi psala na skype tak jsem to moc nechápala.. ale ted jak sem to tak četla a k tomu měla puštěnou smutnou písničku tak mi vletěli slzy do očí.. nechtěla bych bejt ve tvé kůži :)) :') ale třeba se tam vrátíš :)) ♥ :)*

    OdpovědětVymazat
  2. :) díky...snad ! Já doufám...strašně moc. Ale stejně je to ještě daleko....
    Prostě já si tam tak zvykla a našla jsem si tam tak super přátelé, že se od nich nedokážu odtrhnout...prostě jsem se ,,stala úchylná" jak dnes řekl trenér...:'( ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Nebud zoufalá i úchylové se můžou léčit :DDDD

    OdpovědětVymazat
  4. :D ty musíš mít vždycky něco pozitivního, že jo Pavlíku xD :')

    OdpovědětVymazat
  5. Nojono.. :) :D xP šikula si! :D a trenér at je radši psst.. :D jinak ho čeká vražda! :D :P A to víš jen ty! :D

    OdpovědětVymazat
  6. jo...a pak zavraždíš mě, že jo ? :') xD

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem Pavlíkovi vděčná, snaží se tě rozesmát. :) :´)
    Jinak.....pěkný text....chápu tě....a co si o tom myslím už víš. A souhlasím s Terkou: ať je trenér radši pššt. xD :´)

    OdpovědětVymazat
  8. xD Díky...:') ♥ njn...trenér měl dost xD xP
    Pavlík mi taky dneska moc pomohl ! ;)

    OdpovědětVymazat