pondělí 29. listopadu 2010

Hmm...://

Hmm...takže dneska fakt zvláštní den plný zvláštních zjištění...
 Ráno bylo fajn...zbudil mě pěknej sen o tom, že jsem Jack a že jsem největší machr na škole xD Když jsem se vyhrabala z postele, tak mi už znělo v uších secrets.
 Nesnídala jsem a bylo mi divně...
 Když jsem přišla do školy, můj nový kluk tam sice ještě nebyl, takže jsem se docela nudila, ale pak přišla Benky..:) Byla naštvaná, že je jí zima a že padá sníh...:P :D Ale byla sranda...pak přišel Patrik...:)) ♥ Nejdříve jsme měli ČJ s nějakou nudnou učitelkou a Patrik měl fakt hustý hlášky...ale jinak nuda :P O matiku mi sebral penál a když jsem si ho vzala, stejně měl pořád jednu tužku...takovou červenou propisku. A tak jsem se s nim o ní rvala a byla sranda...:D Bylo to už o přestávku...to je snad jasný xD No a....pak o chcemii mi poprvé řekl ,,Miluju tě !" :)) ♥ To je pěknej pocit, když vás má rád kluk...:) Ale to je vedlejší...hlavní je, že pořád měl tu mojí  propisku...:D Nechtěl mi jí dát, hajzlik jeden :D Ale bylo to fajn...pořád jsme se o ní rvali...:) Pak byla velká přestávka a mi nešli ven :( Kluci neměli šanci nás vyválet a Patrik neměl šanci mi dát pusu xD :( Ale newa...byla sranda i tak ! Málem jsme dostaly poznámku, že jsme v patře, kde nemáme co dělat...noc moc :D Kluci po mě hodili sněhovou koulí, kterou si vzali na záchodě a trefili mě do oka...bych je bejvala zabila :D Ale udělal to Patrik...takže se mi pak umluvil a vše bylo ok.  ;)
 Po přestávce byla nudná hodina s 9. třídou a bez kluků :( Pak byl děják a před ním ta přestávka byla taky moc xD Prej s tim Patrikem...:D Měl pořád tu mojí tužku a měl jí v zadní kapse u kalhot a musela jsem si jí tam vyndavat...prej ,,Co mu šaháš na prdel ?" ,,Je to muj kluk, ne ?" :D Jsme nemohla...stejně mi jí pak zase vzal...:( :DD
 O děják byla nuda, protože nás Havlíček rozsadil :/ Takže nic no...:P Po celou tu dobu jsem poslouchala secrets a když neposlouchala, tak jsem si jí zpívala...
  Pak po škole....já nemohla xD Kluci si na nás počkali a pak nás s Benky vyváleli ve sněhu xD Já tam fakt jak sněhulák :D :/ Ale než mě Patrik do toho sněhu hodil, tak mě chvilinku tak pohodově držel...:) Mám ho ráda ! ♥ )
  Na konec jsme byli ve sněhu všichni....Benky, Lukáš, Patrik i já a Terka xD Benky se podařilo shodit Patrika na mě a Terku na Patrika....já nemohla :D No super to bylo ! :))
 Tak a jsme na tréninku...:/ Dneska jsem fakt hrála strašně....:( Vůbec mi to nešlo a byla jsem uplně zmrzlá...((to jsem ještě teď :/) M. už vím, jaký to je :/) Fakt jsem se tam normálně zimou a bolestí prsu rozbrečela...a to já nedělám a zimou už vůbec ne...:/ Takže super no....táta je na mě naštvanej :( Ale trenér ne...ten je  v pohodě...to je hlavní ! ;) Celý trénink jsem si zpívala secrets...

           Takže...dneska jsem zjistila, že mít kluka je super ! :)
           Pak jsem zjistila, že zima je fakt na nic....:/
           Zjistila jsem, že secrets je pro mě závislost...:')
           A na konec jsem zjistila, že slzy většinou nic nevyřeší...

No...takže v podstatě fajn den...ale nevím to na 100% :// :)) :P

   P.S.-M.napiš, co ta ruka ;) :(( 

Žádné komentáře:

Okomentovat