sobota 20. listopadu 2010

uplně mimo xP

Ty kráááso...tak jsem za tenhle týden a jeden den + stihla tolik věcí....14.11.-nejlepší den with M. v Praze a později u nich :')xD !!
           17.11.-sparta, koncert Lady GaGa a totální vyčerpanost. :P xD Ale stálo to za to !
           18.11.-Příchod Nad Alej a super užití si to tam....pak doma obr depka, ale na konec radost ! :') Zjištění. že budu mít Forresta (dlaha na prstu) ještě dva týdny.
           19.11.-koncert Tommyho Emmanuela, nejlepšího kytaristy. Ale moc jsem ho nevnímala...spíš jsem tam blbla s Křupi xD Ti kluci dva tam...já nemohla xD Bolí mě břicho ještě teď :D :') a na konec uplně totální vyčerpání smíchem a únavou...i po těch třech colách xD
           20.11.-teď jsem doma sama a pak jedeme do Křesína....:/ Moc se mi tam nechce...jsem fakt uplně na mol ! Unavená a vyčerpaná....to mám ještě 3 h trénink...xP

                  No, jsem zvědavá, co se ještě do neděle stačí stát xD xP :/ :')
 

2 komentáře:

  1. Haha, ahoj! :D ty máš koukám totálně dost. :) xD Tak to ráda slyším, když je to v tomhle smyslu. Pzdravuj Křesín a kdyžtak, že přeju Tvrzovi a tomu.....Pepovi(?) z Křesína všechno nejlepší. xD Ouky douky, užívej života, měj se famózně. ahojky. :) :´)

    OdpovědětVymazat
  2. :D Ty máš taky pěkně dost :') xD Jo...jmenuje se Pepa ;) Taky se měj pěkně a vyhrajte ! ;) ♥

    OdpovědětVymazat