sobota 6. listopadu 2010

náramek přátelství...♥ :')

Tak jsem se dnes řekla, že se neučím plést ,,náramek přátelství" a pak ho budu umět a dám ho třeba někomu. Ale sedla jsem si k tomu a vůbec mi to nejde....bavlnky už skoro pryč a já ještě nic nemam. xD :( Ale snad to do  konce listopadu dám dohromady. Ufff...
  Jinak jsem dneska byla na basketě a seznámila jsem se tam s holkou, která chudí s Patrikem...klukem, který se mi líbí (pardon...líbil !). Přišla mi fajn, ale to bylo jediné, co byla fajn....ach jo, jak já jsem tam  trpěla...ale stálo to za to...ještě, že jsem tam byla ! Já to tušila...

   P.S.-M, jestli sem dneska nebo zítra přijdeš (což doufám, že ne...protože by to byla blbost po tom, jak ti je !), tak mi prosím někam napiš, jestli už jsi v pohodě ! ;) :( Doufám, že ano ! Aspoň malinko !

Zavřít foto
Stará...:)

Žádné komentáře:

Okomentovat