pátek 12. listopadu 2010

Nejvíc den....dnešek xD

Jak jsem řekla....dnešek byl fakt super ! xD :)
  Nejdříve jsem přišla do školy a tam na mě už čekala Benky a šly jsme spolu. Potkly jsme Terku a pak jsme šli ,,Koňomutit" na chodbu. Ale to se vymstilo našemu třídnímu....Tvrzovi xD Předváděly jsme ho tam a když už byl fakt naštvanej,tak se obrátil a zařval na nás ,,Co jééééééééé!" :D A my takovej výgeb ! xD Prostě nej....
Pak o češtinu se jenom smál tomu, jaký jsme měly hlášky. :) A já dostala jedničku ze tčvrtletky a dvě další v hodině ! ;) Takže super !  Ale pak mě naštval Tomek....šla jsem ze dveří a on debil kolem mě proběh a bouchnul mě do toho prstu.....normálně jsem se tam rozbrečela.....bolelo to ! :'(
  Pak jsem šla na raní trénink, kde byla fakt neuvěřitelná prča...:D Mám ten prst v ,,Foristovi juniorovi" (snad M. nevadí,že mu tak říkám :)) a tak jsem hrála jen forhend a bekhend čop :D U toho jsme se s trenérem dost nasmáli ! :D ♥ Pak jsem běhala 4 vějíře a o5 kašlala krev :/ :P A při tom se ještě smála, protože mě trenér stále rozesmíval....prostě fuj ! :D :P
  No a znovu zpátky do školy. Pak zase byla sranda, ale ne už tak velká....až poslední hodinu. ,,Tenis centrum Prdel Mandlík" jsme vymyslely já a Benky. Pak ještě ,,Tenis centrum Kurva debil Mandlík" ale to jsem Káje řekla, že už je to moc ! ;) A v jídelně to bylo uplně nejlepší....jsem se normálně dávila smíchy....připomnělo mi to 7.5. ;) :') ♥
  A zase je tu trénink....:P :D Nej sranda ! Prostě mám Tomáše ráda....to mi nikdo nezapře ! ;) :')

      Tak zatím......musím napsat M., jak to je s tou nedělí ! ;) Upe se těšim ! ;) :') ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat