sobota 27. listopadu 2010

PÍSNIČKA :D :') ♥

To je neuvěřitelné, jak může být člověk normálně zavislej na jedný písničce a jak jí musí prostě aspoň několikrát za den slyšet ! :') OR-secrets...
 A nejlepší dneska s mamkou: Jsem jí nastavovala vyzváněcí tón a dala jsem jí tam secrets a ona
,,Co to je, to je pěkný !"
,,Mami..."
,,Já to určitě znám !"
,,Mami..."
,,To už jsem někde slyšela...líbí se mi !"
,,Mamíííííííí...To je secrets !"
,,No jó...!"
  :D já nemohla...ale miluju jí !!!! :') ♥

26 komentářů:

  1. ještě že třeba neřekla: ,,Jé, coto je? To je hrůůza, neříkej, že to posloucháš!" :´) jsem ráda, ež i jí se to líbí. mý mamce taky. hned po Fireflies

    OdpovědětVymazat
  2. :D :) njn...taky mě to potěšilo ! :) ;) ♥ Kdyby se jí nelíbilo secrets tak bych jí asi..nevm. Asi bych se z ní posmála ! :')

    OdpovědětVymazat
  3. už tě slyšim:
    ,,Mami, tobě se nelíbí Secrets?"
    ,,NE!! HRŮŮŮZA!"
    ,,CHÁCHÁCHÁÁÁÁÁ!" XD
    :) :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  4. tak tomu bych se teda rozhodně nesmála...:D :') Spíše bych byla naštvaná...ehm...posměju se pose** :D ale v lepší formě :D :D :PP :( :')
    Secrets je the best ! :') ♥

    OdpovědětVymazat
  5. jo...taky jsi the best, neboj !!! :') :D ♥

    OdpovědětVymazat
  6. ale neee, xD já myslela jako One Republic! xD :D chachá! :´) ty mě vždy dostaneš! xD

    OdpovědětVymazat
  7. :D njn...snažím se :D :') ale je to tak...v obou případech xD :') OR ano...ale...:D cháchá...to mě pobavilo...:D :) :') ♥

    OdpovědětVymazat
  8. hihi, tak to jsem ráda, ež moje výgeby mají zpětnou vazbu zpět k tobě - původkyni výgebů. xD :´) dík

    OdpovědětVymazat
  9. :D njn...se tady směju jak newm co...benky ti to potvrdí...si voláme :D :') ale ty nemáš za co děkovat :) ! :')

    OdpovědětVymazat
  10. cháchá! xD to potvrdí, no. to bude zase zítra na tréninku novinek. xD teda pokud na něj půjdu. mám vždycky za co děkovat, remember it! :´)

    OdpovědětVymazat
  11. :) njn...:D smích je nejlepší věc na světě...poznala jsem to díky tobě a díky Aleji...:')Člověk je bez smíchu jako bez duše...to je základ ! :') :)
    Proč by jsi tam nešla ? :O
    No...to já taky ! Ok...you too ! ;) :')

    OdpovědětVymazat
  12. to je, jsem ráda, že to víš. :´) xD
    protože jdu s tou rukou....ale já to chci stihnout a nenechám se tím chirurgem zdržet! :D :)
    o.k. :) :´)

    OdpovědětVymazat
  13. áha....:) njn...vim :D :') a ty snad taky ! ;) :')
    áha...:D no jo...ať ti to dobře dopadne...pak když tak napiš ! ;) :') ♥
    :)

    OdpovědětVymazat
  14. vím, neboj. :´)
    jasně, dám zprávu, aťu ž bude jakákoli. :)

    OdpovědětVymazat
  15. to je :D :') a jsem ráda, že to víš ! :')
    ok...těším se na zprávu...a dobrou !!! :') ♥

    OdpovědětVymazat
  16. dobře, dám vědět. :) ty už jdeš spát?

    OdpovědětVymazat
  17. nn...jako že se těšim na dobrou zprávu ! :) ;) :')

    OdpovědětVymazat
  18. aháááá! xD :D tak to sorry. xD :´)

    OdpovědětVymazat
  19. ježiš v pohodě ! :D :') :) Nemáš za co se mi omlouvat...:) já to spíš napsala divně :P

    OdpovědětVymazat
  20. chaha, to ani né. to spíš já jsem tele. xD :)

    OdpovědětVymazat
  21. tele ? :D to jsem já...pozor na to ! :D to radši buď kopyto :D xD :( :') jsem ráda, že se směješ ! ;) :')

    OdpovědětVymazat
  22. chacha! kopyto! xD kdo by se teĎ nesmál..? :´)

    OdpovědětVymazat
  23. :D znám jich pár...:/
    :) :') no jo...ale to ty fakt nejsi ! :')

    OdpovědětVymazat
  24. to já taky. a máš pravdu, to já fakticky nejsem. xD :´)

    OdpovědětVymazat
  25. je fajn, že to víš :D ty jsi totiž Oř...:D ten sice má kopyta, ale on jim není :D :')

    OdpovědětVymazat