středa 24. listopadu 2010

stěhování...xD :'(

Tak jsem se přestěhovala......bydlím teď už někde jinde než dosud. Ale doufám, že tím neztratím své kamarády ! :'(


   Ano....přestěhovala jsem je na stránku http://ubsmaljik.blog.cz/ xD cháchá....takže teď budu asi tam ;)

         Zatím páčko ;)

17 komentářů:

  1. ahoj. téda, tak jsem si tamten tvůj blog pročetla a nějak mě to vzalo.......že jsi psala o tom co se dělo v květnu a červnu....:´) snad jsi se dnes neměla zase tak ,,na nic" :) zdarky, tady Marky :´)

    OdpovědětVymazat
  2. :) no...tak strašné to nebylo...jo....psala a když jsem to dneska viděly...taky mě to dojalo. :') Uplně takový objevený vzpomínky...:') doufám, že ty jsi se měla super ! :') ;)

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem se rozbrečela zimou, už jsem to nevydržela. ale na hřbitov jsem došla a dostála tak svého slibu. jen jsem se u toho klepala jak při elektrickym šoku. xD ale jinak fajn, cestou na basket na mě jeden dědoušek, c otam dělá tu silnici, pokřikoval ,,Héj, děvenkóóóó, děvkoóóo´, děvčeéééé pojď ke mněěěěěě!" xD úplně jsem z něj dostala výgeb. a pak si mě jeden pán spletl u hrobu s nějakou paní Plíhalovou...xD prej: ,,Dobrý den, vy tu máte maminku, žejo?" ,,Dobrý den, nemám." ,,Ale jojo......vy nejste Plíhalová?" ,,Ne." ,,Aha, pardón" xD
    A pak ještě jedna paní vyřvávala na celej autobus, jestli nemáme někdo pouzdro a mě přesadila o dvě řady dál, aby si na sedadlo mohla položit tašku. xD Fakt bomba. Jinak o.k., už nemám tak strašnej pocit na umření ze zimy. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je fajn, že už ,,neklepeš osud" ;) Ale jako...zima u tebe neni nic neobvyklého...ale takhle velká ? :// No...co budeš dělat v prosinci ? xD xP :( Ale je fajn, že jsi splnila to, co jsi chtěla.
    Ale jak to tak vidím, měla jsi docela dobrý den ! To je super ! :D ;)
    Jestli někdo nemá pouzdro ? :O :D Pro boha na co ? xD Přesadila...no to si teda dovolila dost !!!

    Zimou teda fakt neumírej !!! :((

    OdpovědětVymazat
  5. No jo, nějak to jde se mnou z kopce. xD :/ Ale jak jsem dnes řekla, JÁ SE NEVZDÁM! Já teda ne. Díky tomuhle jsem taky na ten hřbitov vůbec došla. Sice jsem vypadala jako zombie, ale došla. :) Celkem ano. :) Já nevím na co, prostě tam vyřvávala na celej autobus. A nejdřív se ptala na malej igeliťák. Tak jsem ho vyndala a ona ,,Aha....aĺe nééé, vždyť já potřebuju POUZDRO!" Prostě nějaká mimo. :)

    Dnes jsem se před tělákem s holkama vsadila, ež neumřu na stáří nebo nemoc, ale na zimu. Ale neboj, ještě žiju. :)

    OdpovědětVymazat
  6. To se teda nevzdávej ! ;) No a na hřbitově zombie ? Normál, ne ? xD :) A kde ten hřbitov vlastně je ?
    Ježiš...s takovýma lidma si nemáš vůbec lámat hlavu...prostě jí máš ignorovat. Ale ještě, že to byla ženská...

    No to jsou mi sázky. Já ale mám co říkat. Vsadila jsem se z Patrikem, že jestli bude mít 2 jedničky na vízo, tak půjdu s ním a ještě Lukášem, Danielou, Pájou na ,,grupáč". Pak mi patrik řekl, že je to skupinový sex xD No jak to mám asi vědět ?! xD Takže jsem sázku odvolala :D xD
    Ale zimou teda neumírej...aspoň teď ne....já asi umři až o víkend. Takže když, tak až po mě...jinak bych to nepřežila. :'(
    (tím nechci říct, že máš umřít...)

    OdpovědětVymazat
  7. No jo, úplně jsem tam zapadala. :) Je u mýho bejvalýho bydliště. No jo, znáš mě, já starostlivá duše jí chtěla vyhovět. :D :)

    Ježiš! xD Cha cha! :) Tak to je něco. xD Ještě, žes to zrušila.
    Ty umřeš o víkend? Jakej k tomu máš proboha důvod? :( Neumírej!!! :( :´( To bych zemřela taky a ne na zimu.

    OdpovědětVymazat
  8. No...aha. :) Jasný...chápu ;)

    No umřu...a možná už i v pátek...
    Sestra...(Helena) tady bude. Ale v pátek....nechápu tohle rozhodnutí a jsem na ní strašně nas***** (to se jinak říct nedá !) !! Já jí sice nesnášim, ale za tohle ještě víc..............ona jde na potrat ! :(((( :((
    To nechápu ! Čeká dovojčata a jde si je nechat vzít ?! Prostě bych jí nejradši zabila...dva životy. Dva nevinné životy a ona je ani nenechá si užít svůj osud...:(( Prostě mě to strašně štve a mrzí...

    A ty neumírej...ani na zimu a ani na nic jiného ! U tebe všechno dobře dopadne ! Ruka, rodina, škola....všechno jednou bude super ! Uvidíš ! :') ♥

    OdpovědětVymazat
  9. No,....chápu tvé rozhořčení, ale zase: ona už přeci dvojčata má a nedivím se, že nechce mít 4 děti. Je to koneckonců její věc, protože ona musí vědět, jestli by je zvládla nebo chtěla. Ale chápu i tebe.....

    Neplánuju umřít. :) Aspoń teď ne.
    Já vím, neboj. :)

    OdpovědětVymazat
  10. :) Dokážeš pěkně uklidnit...díky. Právě tady nacvičuji svůj EMO vzhled...:') :'( Asi se stanu EMO...
    ,,EMO není o vzhledu, ale o tom, že se dokáží vyjádřit pocity.
    ,,Když EMO říká, že se podřeže a vidíte ho stále znova, je falešné...když EMO řekne, že se podřeže a už ho nevidíte...je to EMO pravé !"

    No...takový moje vylejvárny xD :') Ale,...já nevím. Nechci se změnit a nechci být stejná...jak to mám sakra udělat ? :'(

    Je super, že neplánuješ umřít...,,Řekli jsme si, že jsme nesmrtelní...když umřeme, tak se nám to nepovedlo." xD :')
    O.K.-je fajn, že to víš ! ;) :') Já teda fakt ne...o sobě...

    OdpovědětVymazat
  11. Je to ironie, nebo jsem tě fakt uklidnila? :)
    Pěkné citáty. Proti EMO nic moc nemám, až na to, ež mi přijde blbost nadávat bezdůvodně na svět a řezat se kvůli tomu.
    Nech čas plynout a hlavně na to nemysli. TOHLE je jedna z věcí, které vyplynou samy. :)

    Neplánuju teDˇ. :) Já to taky nevím ,ale nechci si to připustit a dělám vše pro to, aby ve vše v pohodě bylo. :´)

    OdpovědětVymazat
  12. To neni ironie....:) Fakt umíš uklidnit ;) :')
    Tak to neni...já už EMO byla a něco o tom vím...řežeš se jenom kvůli věcem, které jsou pro tebe strašné...a za žádnou cenu nechceš umřít. Podporuješ svět kolem sebe...jsi vegan a nosíš černé věci s růžovými doplňky (jeden z problémů :/). Ale EMO neni tak strašný...vlastně je to docela logický. Ale já nevím...spíš chci nějakou změnu...bohužel nevím jakou :((
    No...snad to samo vyplyne. ;) :')

    No....neplánuj holčičko neplánuj ! xD :') Jo...ale bohužel občas se věc která už ti přišla v pohodě zvrtne v něco blbýho...a nebo ještě horšího :( :'(

    OdpovědětVymazat
  13. Dík. :)
    Áha....dík az poučení. :) A proč chceš změnu, smím-li se ptát?
    Vyplyne, neboj. :´)
    Neplánuju. :) Co.....ale co se zase děje? :(

    OdpovědětVymazat
  14. :) Já taky :')
    :) No...:D Není zač :D
    :) Fajn !
    :) Nic...co by se dělo ? Jen...že občas to tak prostě je...občas člověku něco nevyjde podle plánu...:(

    OdpovědětVymazat
  15. No jo Marky...tak já asi půjdu :) :') díky a brou...;) ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Hmmm... Terko, proč by ses měla stát EMO? No, prej je to o pocitech. Ale to snad normální člověk nemá žádný pocity? To, že může někdo vyjadřovat emoce ho nevyčleňuje ze společnosti a automaticky neřadí mezi EMO.
    Já EMO jako styl nemám ráda. Nejen, že tam jsou lidi, co prostě chtěj někam patřit, někam zapadat, být snadno zaškatulkovatelný. Proč pořád nosit černou? Proč si stříkat sprej do očí? Proč bezdůvodně brečet?
    EMA si stěžujou na svět, ale aby s tím něco udělali? Ani je nehne, to se přece radši na důkaz svýho vzdoru proti konzarvativní a mnohdy velice tupé a nejednotné společnosti podřežou (kdo to má pak uklízet?).
    Ne, Terko. Zůstaň takovou Terkou, jakou jsi vždy byla, choď oblíkaná, jak chceš, brč když chceš, směj se když chceš a hlavně si užívej života. Život není zas tak dlouhej.

    Nevím, jestli si to přečteš... ale prostě jsem musela zareagovat :)

    OdpovědětVymazat
  17. :) tý jo...díky Zebro...:) No...jako...já nevím. Hodně lidí si o EMO myslí to samé, co ty...ale tak to není. To je teď už jedno...EMO fakt nejsem. :) Sice jsem si trochu svůj vzhled poupravila (mám větší patku), ale jinak se nic nezměnilo...možná to, že jsem členkou GT...grupáč team xD Ale to sem nepatří...
    Jsem stále stejná...a díky ! ;) :')

    OdpovědětVymazat