sobota 27. listopadu 2010

Přátelství vs. Láska...

Přátelství nebo láska ? Každý si myslí něco jiného a je radši za něco jiného...
  Přátelství a přátelé jsou lidi, co jim můžete věřit...ano. Nejsou to kamarádi, ale jsou to přátelé...
Můžete jim říci cokoli, můžete se s nimi pohádat, můžete spolu plakat a hlavně to může být v podstatě kdokoli...dvě holky, dva kluci, holky kluk, 3 holky atd. Když mluvíte o přátelích tak můžete říct přesně to, co cítíte...že je milujete, že by jste za ně dali život a nebo že je na opak nesnášíte a že by jste je nejradši zabili. Přátelé by měli pochopit oboje...měli by být rádi za to, že jsi je potkala a měli by tě taky milovat...Ale když je nesnášíš, tak by tě taky třeba nemuseli mít rádi....horší je, když ty někoho nesnášíš a on/a tě má rád/a...pak je ten člověk na dně a neví, co by měl udělat pro to, aby byl vlastně milován...
  Když příteli řekneš, že jsi někoho zabil měl by tě schovat...když příteli řekneš, že jsi utekl z psychiatrie, měl by tě tam odvést a když příteli řekneš své tajemství....neměl by je nikomu říkat. Jestli ten člověk, kterému ty tak věříš není přítel....tohle se nestane...jestli ano...vše bude tak, jak to má být...a přítel pochopí, co může říct a co ne...:'( :') ♥
  Člověk si myslí, že má hodně přátel...ale mýlí se...každý člověk může mít tak dva, tři opravdové přátelé...člověk může mít třeba 1000 kamarádů...ale z nich budou tak tři přátelé...každý člověk potřebuje někoho, kdo mu rozumí a chápe ho...když někdo nikoho takového nemá, je v podstatě ochuzen o strašně moc a ani neví, jak by se mu ulevilo, kdyby někoho takového měl...
 Když má člověk vzpomínky na přátelé, aspoň někdy ho dojmou...aspoň jednou za to vzpomínání musí být dojatý...ale láskou a vděkem...jestli je ten druhý opravdový přítel...jestli ne, člověk se třeba dojme...ale nic mu to nepřinese...

        Přátelství je krásná věc a každý člověk, co má přátelé je jeden z těch šťastných....ten kdo má opravdového přítele měl by být také opravdový přítel !

  Láska je cit, který každý prožívá jinak...já se třeba ještě nikdy nezamilovala...
Když si holka najde kluka, má takový pocit že už není sama, ale že má někoho, kdo jí třeba ochrání. Když si holka najde kluka, chce ho mít pořád u sebe...ale co ten kluk ? Jestli jí má opravdu rád, tak by to měl mít stejně...jestli je do ní zamilovaný, měl by se o ní zajímat a ne jí jen tak nechat chodit kolem sebe a neřešit co vlastně dělá...měl by být vděčný za to, že někoho může políbit...
  Ovšem jestli kluk není zamilovaný a holku nemá moc rád...asi se o ní nebude tak zajímat a nebude mít starost. Když kluk holku nebude mít rád, tak jí ani třeba nedá pusu...
  Já si teď kluka našla...je to Patrik. Kluk z naší třídy a je v pohodě...nevím, jestli mě má rád, ale vím, že chodil už s několika holkama a že to moc dlouho nevydrželo. Možná mě má rád protože mě chce už od té doby, co jsem tam nastoupila...já jeho taky. Včera se rozešel s jednou holkou a teď už chodí se mnou...no, nevím...můžu jen doufat. Ale to je teď jedno...
  Prostě láska je něco jiného než přátelství...já (jak jsem řekla) jsem se ještě nikdy nezamilovala, ale snad to někdy příde a já si to sakra užiju ! :D

        No...o lásce asi vše...:( :)

Zítra budu vzpomínat v ,,polosadu důvěry" a tak se těším...to je ta vzpomínka na přátelství...:') :') ♥

                     Tak páčko a přemýšlejte o tom...život totiž utíká jako cesta autem :'(

6 komentářů:

  1. Jo...máš pravdu. Každé je něco jiného. Ale lásku i přátelství spojuje jedna z mnoha věcí - starost o toho druhého. :´) jsem ráda za obojí, ikdyž je to třeba někdy k zbláznění či utrápení

    OdpovědětVymazat
  2. to jo...ale občas bych byla radši, kdyby láska ani nebyla...:') :(

    OdpovědětVymazat
  3. hm...znám. ale zase, kdyby bylo všechno jen v pohodě, nevážila bych si toho jako když je něco trápení a najednou v pořádku. :´) jednou jsi nahoře, podruhé dole......řekla mi máma před rokem..

    OdpovědětVymazat
  4. :) njn....díky...ale...já nevím...to je jedno. Jak říká trenér ,,Neřeš to, co nejde změnit !" :) :') :( :P

    OdpovědětVymazat
  5. tak o.k. neřeším. :´) :)

    OdpovědětVymazat