úterý 30. listopadu 2010

happy day ! :D :)

Wow...dneska je zatím fakt ,,happy day" ! :) Ráno fajne škola, pak fajne trénink a po tréninku super objev ! Našla jsem svůj ztracený deníček !!!! Byl u branky, kde zloději přelézali....tak nevím, jestli se vrátili a nebo tam ležel už od začátku, když ho vytratili....každopádně je to chudák ! :( Ale našla jsem ho a nic nechybí ! :) :') Takže jsem ,,happy" !
  Pak jsem ještě na víc při pročítání objevila, jednu věc---jsem nějaká propojená z daty:
             28.6.10-Sporťák Nad Alejí...super den !
             28.7.10-Marky u nás v Křesíně ! Nejlepší u řeky !
             28.9.10-Super den na ,,Karate kid" v kině s Marky a Zuzkou !
             28.11.10- 3/4 hodina v sadu s Marky...:')

            7.5.10-:) Den nepopsatelný slovy...to nej, co mě mohlo potkat...,,seznámení" s Marky...:')
            7.9.10- Den, kdy jsem byla s Benky a Pájou v Šárce...,,seznámení" s Benky a Pájou...:)

Docela mě to dostává :D :') ♥

6 komentářů:

  1. to je dobře. :) pokračuj v dobré náladě, snad se tě štěstí konečně chytí na déle. :´) no jo....magická čísla...hustý, to fakt jo. :´)

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůů...ahoj Marky...to jsem ráda, že jsi v pohodě ! :) :')
    No...ok...:) Sice se mi to moc nedařilo, ale už je to oki...:) :') ;) Snad jsi se měla aspoň ty super ! :) :')
    MAgická čísla jsou opravdu ,,hustý" xD :')

    OdpovědětVymazat
  3. tak nedařilo nebo dařilo? :) z čistě nezrdavotní stránky si nemůžu stěžovat. :) to jsou :´)

    OdpovědětVymazat
  4. No...spíše nedařilo...:/ :')
    No jo...už vím :( Ale fakt neboj...! :')
    Ano...dneska mě to fakt vzalo...:')

    OdpovědětVymazat
  5. tak to můžeš být ale zase ráda, protože to znamená, že zítra se ti dařit bude! :)
    nebojím, to fakt ne. kdybych se bála, tak bych byla v háji....
    díkyx za podporu. :´) ♥
    to chápu. :´)

    OdpovědětVymazat
  6. Snad...a snad nejen mě...! :')
    já četla v ráji xD :( To bych ti spíš radila, abys ses bála...:) Ale takhle se neboj...je fajn, že to neděláš ! :') ♥
    nemáš zač ! :')
    že mě to nepřekvapuje ! :')

    OdpovědětVymazat