neděle 7. listopadu 2010

Pocit osamělosti...:'(

Tak jsem se vše naučila a když jsem hrabala v šuplíku, vyhrabala jsem tam starý sešit matiky z Aleje a musela jsem se na něj kouknout ! Vše se mi vrátilo....začala jsem strašně moc vzpomínat a přešlo to až do přemýšlení...
 Nejdříve jsem se usmívala nad tím, jak mi tam bylo dobře. Pak jsem začala nějak plakat a zvrhlo se to v to, že jsem měla pocit strašné osamělosti a musela jsem si lehnout na postel, plakat a přitulit se ke svému velkému méďovi ! :'( :') ♥ Pak jsem mu vše řekla a vyprávěla a pořád jsem plakala....plakala a plakala a vyprávěla, až jsem si všimla, že svírám v obětí plyšáka a na konec jsem mu poděkovala a řekla mu, že je jeden z mála (konkrétně ze dvou) komu bych tohle vše řekla...pak ještě jedné živé osobě, ale ta tu teď neni a má svých starostí dost. Takže v tuto chvíli je vlastně jediný. A tak jsem vše řekla plyšákovi....no jsem normální ? Asi ne, ale neuvěřitelně mi to pomohlo....sice mě teď bolí břicho, hlava a oči, ale pláč jsem teď fakt potřebovala. A ještě to krásné obětí méďi ! ♥ :') Občas člověk potřebuje někoho na vypovídání...nějakou společnost živé, nebo neživé bytosti (zvířete).

6 komentářů:

  1. Terezka Štefiová8. listopadu 2010 v 17:56

    ale notáák! :) (ten méďa ♥) jinak krásně jsi to napsal Jacku! :P

    OdpovědětVymazat
  2. hééj, Bohyně, na mailu máš zprávu, která ti snad zvedle náladu, pokud ještě nejsi v okayi. hlavně už si ,,něco nebreč" :( :´) napsala jsi to opravdu pěkně, ovšem ten obsah mě netěší. ale porozumíš po přečtemí. snad. :´) jinak ten méďa je fakt ♥ , úplně mě to dojalo - stejné fotka jako na přání, které jsi mi dala tetnkrát na návštěvě v Motole......:´):ˇ) :( :´) zatím páčko a snad už budeš jen lepší....řečeno v krátkosti. :)

    OdpovědětVymazat
  3. :) jasně....už jsem odepsala ! :) ♥ Njn...právě tuto fotku jsem sem dala, abych si něco nebrečela xD :') Takže super (taky jsem dneska na tuhle větu při matice myslela...nikdo to nechápal xD ) ♥ :')
    No a pak ještě....díky ! :D :')

    OdpovědětVymazat
  4. Terezka Štefiová8. listopadu 2010 v 19:24

    Áách Jacku nemáš zač! :)* ♥

    OdpovědětVymazat