úterý 2. listopadu 2010

no tak dobrej den no...

Dneska byl fajn den. Nejdřív jsem napsala test ze zemáku na 1- a pak výgeby u Benky ! :D Super to bylo...ale pak. Zjistila jsem, že dnes mají všichni blbou náladu...kluk, který se mi líbí vyhrožuje sebevraždou, kámoška, která se dneska celý den smála má depku a další kámoška se sice dnes nesmála, ale taky má depku...No a te´d se k Patrikovi přidal ještě Luky...prej ,,jestli on, já taky !" :( :( Já se stala závislá na písničce ,,Wherever you will go" a ,,secret". To taky kámoše štve...pořád poslouchám jenom tyhle dvě písničky. Pak je tu ještě zítřek...bude konverzace s Aj a já nic neumim...prostě večer na nic. Všichni bez nálady a s depkou a jako co ti další, co se chtějí smát ?! Ti co se chtějí smát se smát nemohou, protože se bojí o ty, co vyhrožují a mají blbou náladu. Ti co se chtějí smát, mají taky depku, protože nechtějí, aby v tom přátelé nebyli sami....
    Chjo...to je zase večer...:( :( jediné pozitivum je, že jsou ty lidi jen čtyři...jinak nevím, co bych už dělala...:( :'(

4 komentáře:

  1. Tááák hele, slečno! :) mrkni do mailu, ten rozhodně nebude depresivní. to za prvé. za druhé, vážně je to s tou sebevraždou pravda, nebo si jen dělá blbou srandu? jestli srandu, tak je to od něj dost neohleduplné.....ty se kvůli tomu teĎ trápíš...:( jestli ten Luky (jinej, žejo?) má deplu jenom proto, že jí má i Patrik, tak promin, ale to je mi teda fakt ,,inteligentní" důvod. takže nemá cenu si kvůli tomuhle klukovi kazit náladu. ale že mají kámošky depku a tebe to mrzí chápu, ale zamysli se. je to tak vážné, abys z toho měla špatnou náladu i ty? no nic, jen moje úvahy. :)
    Bohyně věčného smíchu, máš-li chuť se smát, tak kdo víc než ty by se měl smát? :) a s učením nejsi sama. zítra zkoušení z fyziky, test z chemie a bižule a ještě sloh o 250 slovech......,,bezva". já.....mrzí mě, že máš depku.........zvaž to a snaž se aspoň usmát. promiň, jestli sjem ti tímto nijak nepomohla,......snaha byla. zatím se měj, jak nejlépe dovedeš, protože to v tuhle chvíli ovlivníš jen ty sama.

    OdpovědětVymazat
  2. :) njn....už je to tak. :) Díky...jasně, že jsi mi pomohla ! ;) Moc...jsem ráda, že jsi to napsala:) A zítra to napiš dobře ! :) ;) Ty a Z. musíte ! ...;)

    OdpovědětVymazat
  3. snad je to tak....:) to by byl úspěch. druhá rozveselená osoba za den! :) pokusím se to nezkazit, zítra. :)

    OdpovědětVymazat
  4. nezkazíííííííš ! :) Já ti věřííííííím ! :D jako dneska...jsem taková jako zhulená no :D xD takže....,, za to může Tomek...huf huf huf huf !" :D xD ehmmm...:D
    A gratuluj si ! :) ;)

    OdpovědětVymazat