úterý 23. listopadu 2010

To tady dlouho nebylo...vysmátý den xD :D :')

Tý jo....tak jsem se dneska celý den smála ! To je neuvěřitelné...asi po.....dvou měsících ? Sice jsem se smála třeba 14. nebo ještě před tím, ale to byl takový jiný smích....to byl...ježiš, jak to říct xD To byl smích, že jsem byla šťastná z toho, co se právě děje. Teď jsem se prostě smála xD
  Nejdříve ta škola xD Ve škole jsem měla uplně dooooooooooost xD Uplně jsem byla zhulená smíchem a smála jsem se všemu xD No, video tady bylo. :D
  Pak na tréninku xD Takový hlášky od trenéra ,,Poblión Maleeková" xD Nebo ,,Pije se to, co je V té flašce a neolizuje se to, co je NA té flašce." xD Já takový výgeby tam...prej ,,Baletní tenis." xD No moc ! :) xD
 No a na kondičce taky uplně nejvíc sranda xD Jsme byly dvě holky na doskočišti tyče a hrály jsme tam ,,neviditelný tenis" takový přemety tam xD no já chcípala xD

 Uplně fakt super vysmátej den ! xD


16 komentářů:

  1. koukám, že je u tebe vše v pořádku.....:)

    OdpovědětVymazat
  2. no to teda jo ! Ale tenhle koment mi nepřijde zrovna optimistický...u tebe snad ne ?! :(((

    OdpovědětVymazat
  3. ale jo, jasně že. :) řekla bych ti, to víš. :)

    OdpovědětVymazat
  4. uff...:) No...ale...nějak se mi to nezdá :/

    OdpovědětVymazat
  5. prosimtě věř mi. vážně se nic neděje. :)

    OdpovědětVymazat
  6. to je dobře. už jsem se chtěla začít ironicky smát. :) :´) když se nic neděje, hned je tu podezření, že se něco děje. to už jsi tak zvyklá, ež u mě se vždycky něco špatného děje? :) jinak pěkný výgeby. xD

    OdpovědětVymazat
  7. no...ne to ne. Ale teď tomu opravdu věřím...ty komenty před tím byly takový záhadný. :P xD Ale teď už jsi napsala ,, :')" tak jsem v klidu ;)
    Jo díky...těch dneska bylo ! xD

    OdpovědětVymazat
  8. Jéžiš. xD CHAHA! To musím vždycky napsat ,,:´)", aby bylo jasné, že jsem v pohodě? :) :´) Tak to já nevěděla. :´)

    OdpovědětVymazat
  9. Jo a koukni ke mně na blog. Máš tam překvápko! xD :D :´) HIHIHIIIIIHI! XD Smíchy bouchám! xD

    OdpovědětVymazat
  10. áááá...cháááááá....xD no teda...díky xD

    OdpovědětVymazat
  11. já to takhle nemyslela, to doufám víš. :) xD ale je to řežba. xD :´)

    OdpovědětVymazat
  12. já vím, jak jsi to myslela xD cháchá....ale je to hustý xD Uplně fakt jsem tady smíchy chcípala xD

    OdpovědětVymazat
  13. ,,beep beep! účel splněn! beep beep, konec hlášení!" xD :) jsem ráda

    OdpovědětVymazat