středa 3. listopadu 2010

lyžák...

Lyžák...téma, o kterém si můžu povídat stále s trenérem a tátou...
   Dnes jsme dostali přihlášky na lyžák a já hned potom měla trénink. Samozřejmě jsem o tom Tomášovi řekla a jeho reakce byla přesně taková, jako jsem čekala....že nikam nejedu. :( Takže jsem celý trénink probrečela a pak ve škole to nebylo o moc lepší...
   Teď večer přijel táta a přinesl mi e-mail od Tvrze (třídní), ve kterém bylo ať se táta přimluví u Mandlíka ať jedu na lyžák...(má mě fakt tak rád ?!) Takže jsme to s tátou začali rozebírat a já zase neudržela slzy...prostě mě strašně mrzelo a štvalo, že bych tam neměla jet...a táta byl ještě tak záhadnej, že si musím přijít na to, jak mám docílit toho abych tam jela atd. Takže jsem brečela ještě víc. Ale pak jsem na to přišla.....a táta řekl, že to podepíše, když pojedu o dva dny dříve domů. Takže super !!! Snad pojedu ! Ještě to táta musí potvrdit, ale slíbil to takže snad ano !!!!!!! Jóóóóóó !!To by bylo super...na lyžáku jsem ještě nikdy nebyla a tak mi na tom strašně moc záleží....koulovačky, sjezdovky noci atd...:) strašně bych chtěla...

3 komentáře:

  1. krásné jsou oboje. :) ale jsem zaujatá, protože má mpodobné boty, jako ty červené, takže very good. ikdyž se mi teda moc nehodí dresu,ale co. :D :/ ty modré jsou taky moc krásné a hlavně elegantní Adidasky. :)

    OdpovědětVymazat
  2. jééééé! já to napsala pod jiný článek, co? :D promiń, moc se omlouvám!!! :( :) jinak o tom lyžáku jsem t i psala na mail.....( :) zatím ahoj

    OdpovědětVymazat
  3. :D v pohodě...chápu to :) ;) :D Jo...vlastně jo...máš podobné ! :D hustě...ale ještě nevim. Zítra jedeme do šestky a tak si možná vyberu uplně jinak...;) :D

    OdpovědětVymazat