pondělí 22. listopadu 2010

Špatná nálada...nebo co vlastně ?

Wow....to je zvláštní pocit mít špatnou náladu a ani nevědět proč....prostě se vám chce plakat i přes to, že jste měli dobrý den, už netruchlíte kvůli včerejšku a vaše mamka má radost. Máte chuť nějak vyjet a už se nevrátit i přes to, že vám dnes trenér řekl, že vám věří a že i kdybych se 10x rozhodla, že sport už dělat nebudu, tak při mě bude stát a bude mě mít rád......že se na mě nikdy nevykašle.
  Chtějí a taky posloucháte smutné písničky a nebo písničky, na které máte vzpomínky a tečou vám slzy....jste uplně na dně, ale na tváři máte vděčný úsměv...ale dobrá nálada to neni.....je to špatná nálada ? vděčná nálada ? Tento pocit zažívám jen když jsem na místě, které mám ráda, kde si připadám v bezpečí a na kterém mám vzpomínky....asi to bude pocit polovděčnosti a pocit polosmutku....nevím, ale je to opravdu zvláštní...:')

        ,,All this time..." :') ♥ :'(

                      

6 komentářů:

  1. tento pocit znám....naštěstí už ne tak často. neboj se, dostaneš se z toho. :) jsem ráda, že se to urovnalo s tím tenisem. :´) ten citát je zajímavý.....ale nemůžu si pomoct,.....mě zní jako taková malá převtářka..:/
    Secrets...:´) ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  2. :) to je fajn, že neni tak často...:) ;) Díky...snad jo.
    citát myslíš od trenéra...no, nevím....možná....ale já to dneska fakt neřešila...
    Jo...secrets ! :') ♥

    OdpovědětVymazat
  3. citát myslím tento obrázek ,,...směju se, aby nikdo neviděl, ež jsem smutný...." ale máš pravdu, neřeš to. :)
    I like SECRETS ALL THIS TIME. :´) :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo tak....xD :') mě to napadlo...ale nějak se mi to nespojovalo s tím dalším xP :'(
    No....vlastně ano...vlastně je. Ale....já nevím...nepřetvařuju se...spíše nechci, aby byli ti další smutní taky. :(
    I can't say it :( I like secrets when i knew you. :) :')

    OdpovědětVymazat
  5. to taky chápu, taky to musím dělat často...:/
    já to myslela tak, jako že jsem spojila dva názvy super písniček do sebe. jinak mi Secrets předtím, než jsem si na ně díky tobě utvořila vzpomínky, také nic neříkalo. :) :´) dobrou noc, ti přeju teda. :)

    OdpovědětVymazat
  6. :) já to pochopila ;) Jo...:)
    Tohle dělám opravdu často...ale většinou, když mám fajn náladu, tak mám fajn náladu...to bylo jen nějak...v rámci přemýšlení xD :')

    OdpovědětVymazat