neděle 28. listopadu 2010

cesta do říše vzpomínek-polosad důvěry. :) :')

Jůůůů...jak já se tam těšim !! :D :') Dneska asi v 15:00 budu o5 v polosadu důvěry a budu vzpomínat....sice to tam nebude vypadat jako minule, ale bude to super ! :') jááááj....juchůůůů.....mám s toho uplně dost jak jsem natěšená ! ♥ :') Takže zatím páčko...;) :')
    

36 komentářů:

  1. Jé tys to sem psala! :´) To jsem nevěděla. Každopádně díky za dnešní přepadení, snad jsi nenastydla. Já ne, právě jsem dopekla perníčky a teď jdu dělat masarykovo. xD Je ze mě pomalu taková ,,žena" v domácnosti. :D :´) Díky moc, jsem ráda, žes přijela. Jak vidíš, společnou věc lze najít jen společnými silami = strom! :´) ♥ díky, snad tě trénink moc neumořil :) páčko a měj se skvěle!

    OdpovědětVymazat
  2. uděláte snad uvidíte ne

    OdpovědětVymazat
  3. :) bylo to super...já díky, že jsi se na mě nevyprdla...mohla jsi říct ,,No já teď cvičím a nemám čas." ale ty jsi to neudělala...:) Jsem moc ráda, že jsme ten strom našly ! ;) :') ♥ Díky moc snad se brzy uvidíme ! :D :') ;) ♥

    OdpovědětVymazat
  4. no háhá! xD dík, ale to fakt nemám v nejdelší době v plánu. :´) taky doufám. :)ú ♥

    OdpovědětVymazat
  5. aby zese někdo nebudu menovat kdo (že jo Benky xD ) nečetl uděláme :D :D :')

    OdpovědětVymazat
  6. haha, tak to jo. xD Já myslela, že to, že je to napsané velkými písmeny, má skrytý význam. :)

    OdpovědětVymazat
  7. nn...i když vlastně jo..tohodle ;) :D :) ale to i takhle velký...mám pocit, že se teď dlouho neuvidíme :( :'(

    OdpovědětVymazat
  8. nezoufej...mě sice taky teĎ nic nenapadá, ale určitě to nebude dlouho. :)

    OdpovědětVymazat
  9. hmmm...snad ne...:') třeba tě někdy pozvu na ten zápas :)

    OdpovědětVymazat
  10. to je jen na tobě. :) já jsem ochotná tě vidět, kdy si vzpomeneš

    OdpovědětVymazat
  11. P.S. dopis super...nějak mě to dojalo. po dluhé době otevřít obálku a s otázkou v očích vyndat a číst dopis....:´)´super, dík moc!

    OdpovědětVymazat
  12. :) To je fajn...je to obou stranné ;)
    No...to jsem nechtěla, aby tě to dojalo...:) :( Ale je fajn, že jsi byla ráda ! :) :') Přesně to jsem cítila i já, když jsem četla ten dopis z Loun...bohužel mě to hned přešlo...:/
    No..hned na začátku jsi se mě ptala, jestli jsem nenastydla...ani moc ne...:)
    A trenink byl fajn...:) ;)

    OdpovědětVymazat
  13. :´) byla jsem ráda. :´) je fajn, žes nenastydla, to by mě mrzelo..
    trénink fajn? co víc si můžu přát? :´)

    OdpovědětVymazat
  14. :) no ani ne...:) ale pořád nechápu, proč by jsi ty nešla na trénik ? :(
    No...ty ? Proč ty bys sis to měla přát ? :( :O :) :')

    OdpovědětVymazat
  15. už myslím víš. :) proč asi?! :´) kvůli tobě ne? :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  16. no aha, není zač! xD :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  17. no aha...hádat se nehodlám. je to teda 50 na 50. xD :´)

    OdpovědětVymazat
  18. no aha...ještě jsme se nikdy nehádaly ! :) :') takže to nebudeme začínat ;) :') OK...nejsem schopna myslet a tak to přijímám ;) :')

    OdpovědětVymazat
  19. o.k. naprosto souhlasím! xD :´) a jakto že nejsi shopna přemýšlet?

    OdpovědětVymazat
  20. :) to je fajn...:)
    No...nějak mě bolí ten prst a jsem nějaká mimo...nechce se mi zítra do školy protože zase vím, že budu jiná, nějak na mě spadlo to, že jsem tě dneska viděla a při ,,secrets" jsem u nedokázala udržet slzy...:') ♥

    OdpovědětVymazat
  21. jéj.....tak ale zase nemůžeš být pořád stejná. vždyť já se taky chovám ve škole a doma nebo na hodině. :) ber to takhle, lidé jsou různí a situace, ve kterých se s nimi setkáváme taky = rozdíly v našem chování. :) spadlo to na tebe, to mě mrzí, jestli je to špatně, nechci být podnět k tvému pláči...
    já jsem ráda, že jsem tě viděla. nějak mi začalo to virtuálno mezi náma připadat větší....

    OdpovědětVymazat
  22. asi máš pravdu...díky...:) Snad ale budu mít vždy jen ty dvě tváře...snad se nezměním uplně a nebudu jen ta nebušická Terka...snad se budu měnit i v tu alejáckou ! :( :) Doufám, že se nikdy nezměním uplně...
    Mě je to jasný, že je to tím prostředím a že ty třeba jsi taky jiná když jsi ve škole a ne se mnou...ale upřímně mě to děsí...pokaždé jsme uplně jiné a nikdy nemůžeme být stejné a když jsme spolu, nikdo by mě a ani tebe nepoznal...jsem ráda za to, jaká jsem když jsme se svojí nej kamarádkou a proto asi i jsme nej kamarádky....kdybychom takové nebyly, asi bychom se spolu nekamarádila...
    Ale jak jsem řekla...děsí mě budoucnost (už zase..) a ne, neni to kvůli tobě...já jsem strašně moc ráda, že jsme se viděly ! :')
    Jo...(nic víc ti na to asi neřeknu...:()...máš pravdu...

    OdpovědětVymazat
  23. já myslím a doufám taky, že nezměníš. :) já jsem ve škole skoro stejná jako s tebou s jedním rozdílem - neběhám po sadu jak šílenec. xD :´) ♥
    no jo....tak to už je. nelam si s tím hlavu.
    máš pravdu.
    děsí tě budoucnost..?

    OdpovědětVymazat
  24. Snad ano...snad se nezměním...:) Ty jo...ty umíš uklidnit..díky ! :') ♥
    OK...nebudu...:') http://www.youtube.com/watch?v=zQME-ChSwNM
    :)
    Ani...o5...prostě nevím, co bude, co se stane a jak to bude s přáteli...přece jenom je to jen ani ne půl roku, co jsem pryč...sice si třeba píšu s Pavlem a setkávám se s tebou a třeba i se Zuzkou, ale je to....já nevím...ach jo...mám z toho fakt strach...něco se stane...já to cítím...:(( :'( :'(

    OdpovědětVymazat
  25. snad ano. :)
    to si pustím, co to je? :)
    jasně....mě to přijde jako věčnost......co tě znám i co u nás nejsi.....ale já nic necítím. ty něco cítíš, protože se toho tak bojíš. myslím ale, že´to je planý poplach. :´)

    OdpovědětVymazat
  26. :) co na to říct ? Já jen doufám a jsem šťastná, že ty taky...:')
    To je bella's lullaby :') ♥
    Jo...jako kdybychom se znaly od malička...:') Jenže to tak neni a právě tím je to tak zvláštní a fajn...my se známe skoro 8 měsíců...ani ne rok a už je to takhle ? To je to zvláštní a fajn...my se nemusíme znát od malinka a ani rok, ale stačí nám to na to, být přátelé...:')
    Bohužel...čas je nepřítel člověka...:/ :( I dneska byl velký nepřítel...v tom sadu jsem si ho zase přála zastavit...:') :'(
    Snad ano...protože já se toho fakt bojim...bojím se toho, co bude za měsíc, dva, tři...rok...až mi bude 18 a vůbec...bojím se každého dne...:(
    Doufám, že je to planý poplach ! :') Díky !...:')

    OdpovědětVymazat
  27. mám nápad, pust si radši něco méně depkoidního, ale přesto dojemného. :´) http://www.youtube.com/watch?v=AOkdUoz9UTA
    já to tu sjíždím už od sedmi hodin. :´)
    je to fajn, ještě se mi to nestalo..:´) čas...ano.....hrůza. :/
    chápu tvé obavy, když nad tím přemýšlím, tak mám taky strach. ale já nad tím už nepřemýšlím, já se raduju z přítomnosti. (jestli nějaká je) :´)
    určitě je, neměj obavy!! :) díky i já. :´)

    OdpovědětVymazat
  28. Díky...tu písničku teď teda fakt potřebuju...:) zrovna tady koukám na fotku (pošlu na mail) a poslouchám Bella's lullaby a zase vidím rozmazaně...:')
    No...jo...:/ čas...:/ bohužel to nejde :(
    Jo...nebudeme přemýšlet ! ;) :') Přítomnost asi je...ale já se neraduji jen z ní...ale i z minulosti :')

    OdpovědětVymazat
  29. to já taky. :´) bohužel teĎ ten hajzl čas zavinil, že jsem poslána do postele. takže se krásně vysypi, neměj depku ani smutky a ať se daří. díky :´)

    OdpovědětVymazat