pondělí 1. listopadu 2010

Super den plný náhod a nových věcí ! :') :D

Hééééj...tak dneska fakt fajn den !
 1.-škola= ve škole dneska fakt dobrý ! Mám trojku z fyziky ! Já a fyzika, to nejde dohromady a mám trojku ! Jupíííííí !! :D :)
 2.-smích= dnes jsem až do večera nedostala výgeb ! Vlastně jednou ve škole, no. Ale je to rekord ! :) ;)
 Potom jsme asi před měsícem běžely 12ti minutovku a kdo myslíte, že vyhrál ? No přece já ! :D O 60m před tou krávou z devítky Adélo...jste jí měli vidět ! Prej ,,cože ?! Já běžela 20 koleček...blá blá blá...to jsem musela vyhrát já...bláá." :D A Tvrz jí setřel ,,Štefi uběhla 2 650m, to jsi ty nedala !" :D Upe super ! :)
 3.-zranění= ráno ztrávené v Motole...:D To bylo něco. Nejdříve jsme se rozhodli, že tam půjdeme ale pak jsme nestíhali školu a tak mám zavelela, že se jde do školy a nikam na rehábku. Samozřejmě je to naštvalo a mám si něco hledat jinde ! :D Takže super...už žádnej nudnej Motol ! :D xP
  Pak jsem dneska na tréningu omdlela...:P Byla jsem nějaká vyčerpaná. Vstávala jsem v pět hodin, pak jsme ještě pospíchali do školy. Tam byl těžkej tělocvik a pak ještě ten tréning. Na tréningu jsem se snažila přehodit uplně celý kurt a nějak se mi z toho zamotala hlava. Ale hrála jsem dál....pak si jen pamatuju, že jsem ležela na antuce. Potom už nic...   Když jsem se probrala, tak nade mnou stál trenér a v očích měl slzy (nemůže mít děti a tak mě bere jako vlastní...takže se o mě dokáže i bát. A to pořádně...). Pak už jsem se zvedla...stejně mi  neni pořád uplně nejlíp...:P :)
 4.-přátelé= cháchá...:D ehm...dneska super náhody a věci. Nejdříve jsme dostaly výgeb s Benky z toho, že na ní učitel řekl, že se jí líbí Paroubek xD To byl ten jediný výgeb za dopoledne a odpoledne. Ale byl pořádný !
   No...a pak ta náhoda...chácháchíííí...uplně mi z toho hrabe a mám dost na totál ! :D Si tak jedeme z Jógy, na které jsem ještě po sléze byla a na jednou vidím takový hodně tmavě modré auto-Citroen. No a tak jsem se koukla do okýnka...tam seděla nějaká holka. A nevím proč, ale oči mi sjely na SPZ :D Co tam nevidím ?! 9014 ! :D cháchá...já uplně výbuch smíchu a hned ,,To je Marky !!! To je Markýýýýýýý !!! Sakra...musí mě vidět !!!" :D xD :') Hned jsem stáhla okýnko a začala mávat jako debil ! :D Upe jsem tam mávala a všichni na mě čuměli ! :D No a mě to bylo jedno. Vidím Marky a jejího tátu a tak mě nic nezastaví :D (ehm...chá xD )! No a pak mě uviděl její táta...:D Upe jsem viděla ten jeho výraz xD Sice nevím, co řekl, ale vím, že na mě ukázala a Marky taky upe takovej výraz :D Jáj...to bylo super ! :') :D Zrovna, když poslouchám http://www.youtube.com/watch?v=Gu39GeV572Q a přemýšlím nad tím, že jsem Marky už týden a den neviděla a že jí asi napíšu mail, jak se má ! :D A ona je tam ! :') uplně mě to fakt dostalo...máma na mě ,,Ty jsi jak znovu zrozená...klidni hormony, jo !" :D xD Fakt...mám dost ! :D Takový výgeby až domu z toho ! :) :') Ale já to věděla...dnes celý den jsem vyhlížela, jestli je někde neuvidím ! :) Upe prostě všude...a pak tohle ! :) Nejlepší bylo, jak jsem si řekla v duchu ,,9014...cože ?! To musí být Marky !!! ááá sakra....musí mě vidět....kujva kujva to je ona !" :D Prostě moc tohle ! :D
   ¨
     No, tak to byl fakt super den dneska až na pár drobností ! :) Díky Pánu bohu, že mi tenhle den dal ! :) :')

8 komentářů:

  1. Ahoóóóój, Štefko. :) Teda to jste mě dnes dostaly s mamkou. :) xD já tam tátovi vysvětluju vyjádření obsahu výseče kružnice ze vzorce, co máme zítra v kompozici a najednou koukám, on mě neposlouchá.......prej: ,,Hele, zdá se mi, že na tebe někdo mává!" a já nejdřív nevěděla jestli jsem já blázen, nebo jsi to fakt ty. A pak už jsem si mohla ruku umávat. Kdyby vyše řada nejela dřív než naše, viděla bys, že jsem to nevzdávala. Ikdyž jsi se mi pak už ztratila, mávala jsem dál. Do té doby, než mi těsně u ruky prosvištěl motorkář ajá ji rychle ztáhla, ale jen o kousek. No tak mi táta zakázal dál mávat, jestli nechci přijít o pravou ruku. xD :) No a ikdyž jsem se ve vašem směru dívala dál, vjela mi am nějaká nákladní kraksna a všechno zastínila......a vy jste byly pryč. Ale byla to super náhoda!! :´)

    OdpovědětVymazat
  2. Tý jo M. já viděla jak máváš...ale máma mi zakázala už otevírat okýnko. Mám rýmu :P Ale chtěla jsem...:D A máš pravdu...náhoda uplně neuvěřitelná ! :') Díky za ní !
    No...a právě jsem se dozvěděla, že ten kluk z Křesína (Vašek..co tě balil a bral ti míč) má narozeniny 20.11...:D Prostě uplně dneska moc ! :D :')

    OdpovědětVymazat
  3. mě táta taky. jednak kvůli té motorce a jednak prej, když jsme už přejeli odbočku k vám: ,,Tak už to okno zavři. Já vím, že čekáš na zázrak, ale druhý už se nestane. Nastydneš ještě víc. " :) no prostě hustý! :´) někdo tvrdí, že náhody neexistují. někdo zas, že náhoda je blbec. já tvrdím, že náhod existují, ale pouze dobré a ty známe pod názvem ,,zázrak" :´) :). přesně, díky za dnešní den! :´) VAŠEK JE STEJNĚ JAK JÁ?! CHACHA XD ty, hele, kolik novinek a zázraků sis pro mě dnes připravila? :) :´) no, tak tím s vysvětluje, proč mě tak provokoval. :D

    OdpovědětVymazat
  4. :D :) njn...zázraky se teda dějí ! To vím uý od svých 8 let, kdy se máma vyléčila...! :) :') A jsou krásné...a kdyby nebyly, ani bychom se třeba neznaly...:( :D Hustej pocit...:') :'(
    No...už žádný ! xD Ale to to nevasvětluje...on tě balil, jako každou holku, kterou si tam přivezu (včetně mě xD ). Nejlepší byl ten papírek potom :D xD
    jinak...právě se topim v slzách...došel mi deníček a tak píšu poslední zápis a přídmě mi to líto...můj 1. dokončenej deníček plný vzpomínek ! :') ♥ Je to dojemné ! :') A pak mi došlo...že je už 1. :D Nj...upe mě to zarazilo...ještě vůbec nic nemám. :( :D

    OdpovědětVymazat
  5. ano, hustej pocit......ale jsem ráda, že jsou a že tě znám! :´) :´) ♥ já vím, že nevysvětluje. jen si dělám šoufky. xD :D odkdy si vlastně píšeš deník? to já ještě nikdy žádný nedopsala. a že už je prvního listopadu a ty nic nemáš? prosímtě, to já nemám ještě dopsaný ani říjen, natož dnešek. nějak na to nemám čas a to mě mrzí :(......ale hlavní je, že mám na co vzpomínat. ˇ:´) :)

    OdpovědětVymazat
  6. jn...to teda je, na co vzpomínat...ale já myslela, že nic nemám ne jako v deníčku, ale v dárcích xD :P Ale ještě to snad stačím pořídit...hlavně že vím, co chci ! :')
    Píšu ho od....4.6.10 :) a tak je v něm skoro vše ! :) A proto jsem tady uplně plakala a držela ho. :') Je v něm hodně ! :) :') ♥ ♫
    Já jsem taky ráda, že tě znám. Si představ, že bychom jely takhle po evropský a byla by to uplně stejná situace. Ale vůbec by nás nezajímalo, že tam sedíš ty a já. :) :( Akorát bychom na sebe koukaly a divně se tvářily (třeba). Nebo bychom si vůbec sebe nevšimly...já bych si dál poslouchala písničku a ty by jsi dál vysvětlovala tvému tátovy ty kružnice. :) :( To je....zvláštní...chi...:) :(
    ,,With or without you ?!" ehm...toho se nevšímej...:'(

    OdpovědětVymazat
  7. aha xD s tím se prosímtě nezabývej. já vím, e vůči těmto prosbám jsi hluchá, ale NIC MI NESHÁNĚJ!! mě stačí tvoje přátelství = nejcennější dárek! :´) fakticky. :´) chápu, že tě to dojalo........:´) ta představa mě děsí a jsem ráda, ež je to jen představa. spíš by mě zajímalo kolikrát v životě už jsme se třeba viděly a nevěděly o sobě.....divné...
    with you, certainly! :´) byut with me? I don´t know......sometime I think it will be better without me.....I can´t decide it

    OdpovědětVymazat
  8. Ále budu se tím zabývat ! :D :) Já musím a chci se tím zabývat ! :') Už mě nezastavíš...vuahahahahááá...:D :) :') Ale jo...ty (a Zebra) jsi mě přakvapila na svátek a já tebe chci na narozeniny ! :') To si užiješ, kámo...:D
    Jo...ta představa je dost...zvláštní ? Děsivá ? Strašná ? Brrr...jsem se z toho uplně oklepala. :( :') Ale jsem ráda, že to tak neni a že ty jsi ráda, že to je jen představa. :') To je super ! :) A jo...( :D ) taky by mě to zajímalo...chi...cha...to je takový zvláštní. Když nad tím přemýšlím, tak...nevím. Podle mě jsme se potkaly už aspoň 2x. Určitě v Motole...to jsme musely xD A pak...ještě jednou. Někde...:')
    With me ?! No...with you ! Without you this would be nothing ! :') ♥
    P.S.- You have a stupid ideas ! :D :( Your my friend and this my friend not to say ! ;)

    OdpovědětVymazat