středa 10. listopadu 2010

Já fakt ještě žiju ? Tak to je teda náhoda...

Dneska totálně den na nic (až na něco).
   Nejdříve ve škole. Psala jsem čtvrtletku z Češtiny a myslím, že se mi to moc nepovedlo. Pak na tréninku. Nejdříve jsem byla na tréninku v nebu. a tak mi trenér řekl, že jestli nezačnu běhat, tak poběžim dvacet koleček a při tom jsem běhala-ne na 100% protože jsem pak ještě měla spartu. Přijela jsem na spartu a hrála jsem dvě hodiny zápas. Pak mi trenér řekl, že ještě můžu zajít tam na basket a tak budu ještě po tréninku tenisu chodit na basket. :P Sice ho mám ráda a baví mě, ale po tomhle to fakt nejde.....jsem uplně na dně. Připadám si, že jsem už mrtvá....
    Pak mě pořád bolí ruka a ne, aby to ustávalo, ale bolí to pořád stejně a tím myslím, že každé ráno uplně hodně. A na tréninku to musím mít obvázané, abych to dala. Na víc mě do ní dneska ještě trenér trefil.....auuu :( No a k tomu ještě kašlu, jako bych kouřila 80 cigaret značky Clea denně. :( :D (viz. http://www.youtube.com/watch?v=nNcG_BJuAUM)
 
                  No, takže den blbec ! A do toho ještě jeden kluk.....já bych se na ně už nejradši v****** ! :'( Ještě, že mě drží nad vodou přátelé....díky těm mám na tváři pořád úsměv ! Ti jsou jediní, kdo mi teď zůstal....

Žádné komentáře:

Okomentovat