neděle 30. ledna 2011

ukázky happyemohubek pro Oříííka endorfíííka xD :')♥

myslím, že to vystihuje situaci...:') ♥ Díky !!! :')

29 komentářů:

  1. Ořííík endorfííík. :´)30. ledna 2011 v 20:31

    ...Úchúúúch-......:´)...x´)...nemám slov....:´) ♥ x´) x´)....krásné...:´) x´).....a moooc dojemné...:´) x´) ♥. děkuju ti! :´) x´)

    OdpovědětVymazat
  2. není zač...:') Já dík, že to mám pro malovat...:') x') uplně mě to dojalo když jsem si vlastně uvědomila, co jsem namalovala :') :') ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Moc dojatý oř. :´)30. ledna 2011 v 20:36

    namalovala jsi skutečnost....´) x´) x´) x´) ♥ :´) je....:´)

    OdpovědětVymazat
  4. :´) x´) x´) :´) ano.....to je neuvěřitelné...x´) :´) ♥♥ Obě máme...x´)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc dojatý oř. :´)30. ledna 2011 v 20:46

    je mi to až trapné, ale souhlasím s každým slovem, které jsi právě napsala...xD :´) :´) x´) :´) x´) ♥ :´)

    OdpovědětVymazat
  6. nemusí....taky to tak většinou mám. :´) x´) ♥ nemám slov...x´)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc dojatý oř. :´)30. ledna 2011 v 20:52

    -II-.......:´)...x´).(to je ještě možné, ež stále nemám slov? :´) ).......:´) ♥ jednoho slova budu mít vždycky.....díky! :´) ♥ (to sji nečekala, viď? xD :´) )

    OdpovědětVymazat
  8. (ano...to jsem nečekala....:´)) Ehm...chm....já taky. x´) :´) ♥ Prostě jinak než DÍKY se to vyjádřit nedá....x´) ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Moc dojatý oř. :´)30. ledna 2011 v 21:08

    so, DÍKY! :´) ♥ x´)

    OdpovědětVymazat
  10. Jééé hubky.... já do nich kopnu... :D xD ♥ (Krááása :P)

    OdpovědětVymazat
  11. :D bych ti dala xD x´) (vděk ;) :P )

    OdpovědětVymazat
  12. a já bych se přidala xD :´)

    OdpovědětVymazat
  13. VB:Lízátko bys mi dala?? :D :) Jééé ty jsi hodná :D (Nezáček :D xD)
    Oř: Přidáš se k nakopávání?? :D Jupíííí! :D xD
    Ps: Hráblo mi :D xD

    OdpovědětVymazat
  14. ani néé. xD k tomu P.S. : je to vidět. :D :P

    OdpovědětVymazat
  15. Oř: Škoda.. :D XD
    Ps: xD Nj... :D xD

    OdpovědětVymazat
  16. jáj děvčata xD vy máte dost obě xD :´) No...lízo by to nebylo xD xP ano...nakopeme tě obě xD x´)
    Traktore....neštvi ! xD :P chcípni viď ? :D xP

    OdpovědětVymazat
  17. Áno my víme :D xD
    Takže dostanu čokoládu? :D Supeer! :D xD
    Cha! :D už se těším :D xD
    Neštvu... :( :D xD Nééé nechcípej! :D xD Jenom drž hubu :D

    OdpovědětVymazat
  18. já vím my víme....:D xD
    no jasnýýýýý...leda tak ve snu kámo xD xP
    jupííí..:D
    Ty jí drž....a P.S.-tři tečky- (...) xD :PP xD

    OdpovědětVymazat
  19. cháchá! xD .:´)30. ledna 2011 v 21:47

    teda já se z vás pominu. xD :´D :´D prej:
    - ,,Traktore....neštvi! xD :P chcípni viď? :D xP"
    - ,,Neštvu... :( :D xD Nééé nechcípej! :D xD Jenom drž hubu :D"
    No máte teda taky obě dvě výrazivo...xD Máte dost! xD :´D

    OdpovědětVymazat
  20. Vy nevíte :D xD
    Takže mi koupíš Monster? :D Už se těším ;)
    Jupí jej :D xD
    Já jí nechci držet.. by mě pak bolela ruka... :( :D xD
    P.S. : Já psala: Nééé nechcípej! :D :P xD

    OdpovědětVymazat
  21. já vím xD :P ale já chcípnu xD a ráááááddáááá...I just heed seeeex...and I felt so good :D xD
    Jupííí...sobě ano xD
    To máš ale blbý děvče ! :D :P Prostě jí drž :D

    M: no jo no...:P tohle je každý den...:D :PP :/

    OdpovědětVymazat
  22. HA! VY STE SI ZMĚNILY JMÉNA!
    já musim též! :D

    OdpovědětVymazat
  23. HA :D :P Opičáááákůůů !! :D xP

    OdpovědětVymazat
  24. joooo...:P :D počkej zejtra....ti tu tvojí zadnici nakopu u Berta...:D xD

    OdpovědětVymazat
  25. šššššššššššššš.... jako pěna... ššššššššššš... " ,,Co děláš?" ,, sem pěna... ššššššššššššššššš"

    OdpovědětVymazat
  26. jak Podolcová....ta z nás zejtra na matice zomre xD :P Ještě v první lavici...nooo :D

    OdpovědětVymazat