neděle 30. ledna 2011

3 vteřiny dne....

Jak může člověk dosáhnout toho, aby byl šťastný ? Co by se mělo stát ? Měl by vyhrát peníze nebo snad cestu kolem světa s rodinou ? Mělo by se mu narodit dítě ? Nebo by mělo dítě dostat hračku a větší jedničku na vysvědčení ? A nebo stačí něco úplně malého.......nebo krátkého. Jak pro koho.....
   Znám lidi, kteří by museli vyhrát miliardu a stejně by nebyli šťastní a bylo by jim to málo. Znám lidi, kteří potřebují k životu jen střechu nad hlavou a chleba (když to přeženu...) a znám lidi, kterým stačí ke štěstí málo...........málo ne v hmotném.......3 vteřiny. :') Občas je to více než rok......:')

    Nevím, co to tady kecám....xD :') Ale mě dnes jen ty tři vteřiny stačili k tomu, abych byla šťastná a strašně moc vděčná....:') ♥

   Tak zatím páčko bando :) :')

28 komentářů:

  1. Marky vděčný Oř :´)30. ledna 2011 v 18:29

    Já ti povím, co to tady ,,kecáš" .xD :´) Pravdu. A hlavně něco ,čemu my dvě rozumíme. :´) Mám to stejně jako ty....:´) Ale mě stačí jedna skorovteřina - vidět tě. :´) právě si čtu všechny tvoje dopisy od úplného začátku....ty změny mě dojímají..:´) ♥ děkuju ti za ten dnešek, děkuju....děkuju.....děkuju...:´) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. :') Jo....mě taky stačí tě jen vidět...:') Ale dala jsem to do třech vteřin no. :')
    Já ti strašně moc děkuji za to, co jsi mi dneska dala...:') To je krásný a úžasný. :') ♥ Dojalo mě to hned, jak jsme dojely s mamkou domů a já si to přečetla. :') Já sice byla dojatá už v autě, ale slzy by mi zmrzli na tváři, takže jsem radši moc neplakala. :')
    Já taky strašně moc děkuji Marky-Oři. :') Nechce tě opakovat, ale jinak to nejde....děkuju...děkuju....děkuju....:') ♥ :')

    OdpovědětVymazat
  3. Marky vděčný Oř :´)30. ledna 2011 v 18:36

    :´) no to víš sama nejlíp, jak se asi tvářím, když tě vidím. xD :´) chápu...:´)
    Jé, to není zaco. Když já.......já jsem strašně strašně moc šťastná a vděčná a cítím se tisíckrát lépe, než kdybych spala 12hodin v kuse. :´) Vzpomínky léčí...:´) Takže v Motole se nemám bolesti proč bát, budu vzpomínat...:´) ♥ Víš, v noci mě chytla tzv.činivá vlna. Nejdřív tři hodiny vzpomínám a potom prostě musím svůj vděk nějak zhmotnit...:´)...je to taková blbůstka,no. :´) Já dnes taky neplakala, já se vyplakala v noci. Docela mě z toho pálej oči, ále štěstím. :´)
    Přesně...jinak to nejde.....:´)......děkuju!! :´) ♥ Bohyně - Terko

    OdpovědětVymazat
  4. Ano...:') xD Ale dneska jsi se tak netvářila...spíš já když jsi mě přepadla před dveřma xD :')
    Jasně...chápu. :') Taky to tak občas mám. :') Je to zvláštní....ráno a odpoledne jsem myslela na budoucnost-setkání s tebou. Teď už to vůbec neřeším a vzpomínám-na setkání s tebou. :') Přijde mi to dojemný, že vlastně před chvilkou jsem se netěšila na setkání a teď na něj už vzpomínám...:') ♥
    Neni to blbůstka....ani nevíš, co to pro mě znamená. :') Ale.....no nic. Unaveně jsi nevypadala. :') :) Jo....já už taky ne, protože vedle z tátova pokoje znějí podělané dechovky nebo co to je a přeřve to moje secrets x'( xD
    Ano ano....chichi...nevím proč, ale vzpomněla jsem si ,,cukrrr..." xD :') Děkuju....:') ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Marky dojatě vděčný Oř :´)30. ledna 2011 v 18:51

    mám podezření, že tvářila. jak jsewm zalejvala v okně ty kytky a najednou vás uviděla, letěla jsem dolů jak střela a kluci hned: ,,Hele....děje se něco?!" xD :´)
    Přesně.....běh času....:´) ♥......v ty čtyři ráno jsem si říkala ,,za dvanáct hodin třeba uvidím Bohyni..." :´) a teĎ....už je skoro 15 hodin poté...:´) ♥
    říkám to ze zvyku. protože takovéhle věci většinou mé okolí považovalo za blbosti. ale...? :´)
    nééé, ani se tak necítím! xD :´) mám tu puštěné Good life a cvičím cvičím, co se dá. :´) spíš se mi chce vylétnout ven do tmy, kam z pokoje nevidím...tam ,,daleko do tmy" do sadu....:´) a běžet a běžet...:´)....(už zase. xD)
    Jéé...chicho. xD :´) :) to ho přejde, neboj. :D :) :´) kluci zas koukaj na J. Bonda a maj to pěkně nahlas, ale já jsem víc. xD :´)
    když jsem přišla z venku, asi půl hodiny jsem hrála Secrets a All this time, abych si rozehřála kusy ledovejch kopyt. :´) a ještě je to takovej můj malej rituál....:´) sad a potom Secrets...:´)
    jéé.......xD no jo, jsem pako. :) když on tam ten pytlík od cukru fakt ležel. xD :´) já zas vzpomínám na to, jak tvoje máma ,,měkla" v autě. a....na cupity dupity héééj. :´) ♥..:´) díky. :´)

    OdpovědětVymazat
  6. xD :') aha...:) No to se jim nedivim xD :')
    To mi připomíná Křesín. Jak jsme si říkaly...,,zy dvanáct hodin už pojedeš na chatu..." :')
    Aha. :P Já tedy ne...! :')
    ale chtěla jsem říct, aby jsi se dneska už vyspala....dnes spíš nebudu spát já....:')
    Přesně....já bych teď tak běhala...někam. Do sadu, na Petřík...kamkoli pryč od táty...:'(
    ...:) :') :(
    Jo...taky jsem měla Božské palce pěkně zamrzlé xD :') No jo....kéž bych měla klavír...:/ :')
    Ale nejsi...kdyby jsi to neřekla, tak teď nemám na co vzpomínat. xD :') ♥ Ano....a hoooodně tam změkla, protože mi pak ještě říkala, že kdyby neviděla, jak jsme zmrzlé, tak by nám ještě chvilku dala. :') Ano....cupity dupity hééj forever ! :') ♥ Když jsme jeli do Křesína, jeli jsme vesnicí, kde to vypadalo uplně jako když jsme šly na výletě do Jičína. Taky jsem si na to vzpomněla...:') ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Marky Oř vděčný...pocit vděku je nekonečný. :´)30. ledna 2011 v 19:11

    já taky ne. xD :´)
    No pravda...:´) ♥
    TO mě jen těší...:´)
    Cháchá! xD Já počkám an mamku, která v deset přiletí a pak možná půjdu ležet, ale vzpomínky.....těěěch vzpomínek......to se prostě spát nedá! :´) ♥ ´:´)
    Taky bych běžela.......až by se ze mě kouřilo...:´) ♥ ále ale, však to nebude tak zlé, třeba to tátu za chvíli přestane bavit pouštět. :´)
    :´) :´)
    no tak obojí je pravda...xD :´) jéé...vážně? :´) jsem zjistila, že jsme tam dnes byly kolem 40minut....a přesto mi to přišlo tak krátké..:´)
    áno...xD :´) ten šroubovák mě dostává teď.....´) v nádobce vzpomínek se hřeje. :´)
    to já zas vzpomínám na Křesín, kdykoli jedem na chatu přes tu vesničku Hvězda...:´) ♥

    OdpovědětVymazat
  8. xD :')
    No jo...:')
    Mě taky :') ♥
    Přesně tak. :) :') To se prostě nebude dát usnout...:') ♥
    :') krásně řečeno...:') ♥ Ale o to už nejde. Já šla a zavřela jsem dveře. Pak přišel on a otevřel je. Tak jsem mu řekla, jestli by to neztlumil, že se mi to nelíbí a snažím se poslouchat svoje. A on mi začal přednášet o toleranci a pochopení. Že prej myslím jako Bolševik. xD A když jsem mu řekla ,,Ještě aby ne...jsem přece Hitler." tak se naštval a odešel. :P :D :/ Takže mi zkazil večer...
    :') :') :')
    JO...bylo. :') Krátké...ano. Ale jsem strašně šťastná, že aspoň těch 40 min. to bylo. :') ♥
    :')♥ No jo...vzpomínek je strašně moc...:') ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Markýý! Oř! xD :´)30. ledna 2011 v 19:55

    :´) :´) ♥
    Né...:´) a zrovna teD´! xD Táta dole improvizoval, tak jsem ho šla ,,poslouchat" a vznikl z toho skoro třičtvrtě hodinový běh a tanec na místě. xD :´) jupí! konečně trošku vybitá! :) omlouvám se ti, že tedy píšu opožděně...:(
    jéje.....tolerance a pochopení....tohle znám. to mi dělala babička, když jsem byla škvrně....
    jéje.....no zkus mu vysvětlit,. že to byla švanda (pkud byla) :) třeba se to ještě do dneška urovná. :)
    já také....40minut absolutní radosti a ne jen vzpomínání...:´) ♥
    souhzlasím....ani ty tři hodiny mi k tomu nestačily. .´) když pak už jsem nevzpomínala, ale snažila se neudělat si z prstů jehelníčky. xD :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  10. smajlíci forever...:') ♥
    :') V pohodě...to je dobře. :) :') xD Se máš...:') :) Já tady maluju emo hubky. xD :')
    :/ No jo...:P On tohle nechápe. Táta je moc právník na to, aby pochopil srandu. xD :P :( Ale díky...:')
    Přesně. :') Jak jsem tam řekla....jen ,,spolek stromů" stačí...:') ♥ xD
    chichi...je dobře, že se ti to povedlo si je neudělat. xD :') Ale je to fakt pěkný...:') děkuju !! :') ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Marky vyb(l)itý Oř. xD :´)30. ledna 2011 v 20:05

    and ever..xD :´) ♥
    no já se nějak pozapomněla.....to se mi při pohybu stává často. :´) jéé.....emohubkýý! :´) a kteroupak? bude vážně emo, nebo bude ,,happyemohubka" ? :´)
    moc právník na pochopení srandy,.....no to je teda dobrý. xD :) ty mě dneska dostáváš! :´) :D
    spolek stromůůů....:´) xD mě to zní jako ,,společenstvo prstenů"....nemůžu si pomoct. xD :´) ♥
    no sama se divím, jakto, když sjem takový dřevo. :) já děkuju moc a moc, přes den i noc. :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  12. cháchá...to méno xD xD :')
    yeah !! :') xD ♥
    To mě už taky. :') Jéééé...vyfotím to a dám to sem. :') Budou se ti líbit....to vím jistě. :') ♥
    chi....to jsem ráda, že tě dostávám...xD Třeba jako dárek...jupííí...xD :') Ne. Je to fajn...:') No jo....Božská mluva xD :')
    xD :') no jo...:P
    cháchá...prej dřevo. Promiň, ale musím se smát ! :') xD Já ještě víc a musím ti to říc. xD :') ♥ :')

    OdpovědětVymazat
  13. Oř magOŘ! :´)30. ledna 2011 v 20:19

    to víš....:´) je mi z toho zas nevolno. ale ještě nezvracím. ale jsem moc happy! :´) ♥
    oh, that´s perfect expression! :´) :) ♥
    jé tak dík, supe! :´) taky jsem si jistá, tvoje emohubky jsou roztomilý! :´) ♥
    cháchá! xD to by sis dala, dostat mě za dárek, děvenko. xD :´) ´´o přesně, kolegyně. tot jest Božská mluva. xD :´) ♥.....(ách...starý časy...:´) )
    to víš, co já všechno nezkomolím. :)
    no obě víme, že i to je pravda....:) teď´s mě teda dostala, mohla bych ti děkovat odmala (a stejně by to nestačilo...:´) ) :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  14. to je mi líto :( Ale hlavně že jsi happy ! :') ♥
    Ou...thanks !! :') ♥
    No jo...ale tahle vystihuje situaci. Už se na tom pracuje...:') Ale díky...♥
    chichi....xD :') Přesně, přesně kolego Oři. :') ♥ (...:') xD )
    ále...! :')
    Obě tedy ne....:) Ale teď ty mě, protože už nemám co říct...bohužel už nejde děkovat víc. Aspoň tedy děkuji stejně...moc neuvěřitelně ! :') :') ♥ (asi tak...:'))

    OdpovědětVymazat
  15. jo, to jsem. xD :´) je mi tak příjemně slabo.....ale neboj. jdu se napít, abych sebou nesekla. :)
    ou....for nothing..:´)
    viděla jsem.....a....nemám slov...prostě krásně dojemnéé.....:´) x´) x´) ♥ :´) díky! :´)
    :´)
    ále jó. xD :) :D
    tak to vím jen já, no. :D :) ....EHM....ASI TAK! :´) X´) :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Or xD :')
    Příjemně slabo...aha. Fajn. Nebojím se....:)
    ou...thanks again. :') ♥
    není zač...:') Já uplně zůstala paf když jsem zjistila, co jsem namalovala xD :') Nějak to šlo samo...:') ♥ :') x')
    :') :)
    ále né...:') xD
    fááájn tedy :D :') Ale pro mě i to zořené je důležité...:') ♥ :') chichi...:') ♥ Přesně...:´)

    OdpovědětVymazat
  17. OŘ or Or? :D :´)30. ledna 2011 v 20:44

    To takhle provokuju Zuzky, prej: ,,Jsem dneska Oř magoř nebo Or magor?" :D :´)
    No jo.....už jsem se napila. To víš, no. My slabí oři. xD :´)
    i can say same words like you....:´) thank you! :´)♥
    to je nejlepší, když člověk maluje od srdce.....prostě to, co ho zrovna napadá a co cítí...znám to. ale já nemaluju, já spíš.......no třeba vyšívám. xD :´)
    tak tedááá vyhlašuju konec přátelské ,,hádky" . xD :´) ♥
    vzdala jsem se. xD :´) Zořené...xD :´) ♥ ...:´)

    OdpovědětVymazat
  18. chichi...xD :´) to je dobrý :´) xD
    no jo....to je dobře. Jen pij...:) :´)
    We could say these words forever... :´) ♥ x´)
    xD :´) ano...já vím. Víš...já bych taky asi už nemalovala, ale nemáme nic, co bych mohla dělat. Mamka mi slíbila, že mi koupí všeljaké věci na vytváření....to se teprve těš...:´) vuahaháá xD x´) Ano...vyšíváš xD :´)
    dobře....příměří. :´) ♥
    xD :´) x´) ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Hádej kdo jsem? :´)30. ledna 2011 v 21:11

    xD :´)
    už jsem dopila. :)
    yes....it´s true and i think it always will be...:´) x´) ♥
    jé, no to teda! :´) vuahahá? tak fájn. xD :´) ♥
    ,,válečná sekyra přátelství zakopána!" xD :´) ♥
    :´) x´) ♥ :´)

    OdpovědětVymazat
  20. xD :´) asi tak...:´)
    tak ok....:)
    yeah ! x´) :´) ♥
    no to si teda piš :') ♥ Uplně se na to těším...xD x´) To pak teprve budeš zavalená dárkama xD Dneska babička ,,A dáváš jí vůbec něco ? Jako myslím dárky...?" já nemohla xD x´)♥
    áno...:´) xD někam k polosadu xD x´) Stejně jsem se dneska lekla, co tam dělaj...:/
    x´) :´) ♥ x´)

    OdpovědětVymazat
  21. feťák :´) (nekouřim marjánu, ale fetuju běh)30. ledna 2011 v 21:22

    rozumím...:´)
    cháchá! xD teď tancuju prozměnu na Good life. xD jak často říkám: ,,Změna je život, takže jsem mrtvá! " xD :´) ♥
    výstižné....:D :´)
    Však se děvenko neboj, já mám an tebe také políčeno! xD chá! :D :´)
    Jéžiš....xD tak jí vyřĎ, že ty jsi mi dala ten nejskvělejší dárek - přátelství. a já od tebe žádné dárky neočekávám. :´) ♥
    třeba tam k ,,cukříkovi" xD :´) no to já před pár dny taky.....ale neboj, ještě tu druhou polovinu nekácej.....§
    :´) x´) ♥ (taková bezeslovná mluva, tohleto.) :´) x´)

    OdpovědětVymazat
  22. ano...jsi na tom stejně....:´)30. ledna 2011 v 21:29

    :´)
    jáj...tak to je teda hustý. xD Já si tady tancuju při připravování do školy xD x´) ♥
    chi...:´)
    xD x´) tak to se tedy netěším xD :´) Snad vymyslím něco pořádného...:´)
    jáj...ty mě dojímáš. :´) já tady mám puštěné Love story a strašně tu písničku žeru xD :´) Jsem na tom stejně Marky...x´) ty jsi mi dala to, co už jsem nikdo od nikoho nečekala...x´) Díky ! (a je to tu zase xD :´))♥♥
    xD áno...:´) To jsem ráda...! :´) ♥
    ( o tom to je...:´)) x´) :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  23. ,,DÍKY!" :´) ♥30. ledna 2011 v 21:34

    :´) ♥
    taky? :´)...x´) :´)
    nebój. :´) nic vymýšlet přece nemusíš....ty už sji toho TOLIK vymyslela za tu dobu, co tě znám. :´)...
    háhá! xD teda promiń, ale to je ironie. ty mě dojímáš celej den. :´) (teda noc xD :´) ) od Taylor Swift? :) co na to říci jiného, nežli Děkuji ti! :´) ♥ x´)...x´)
    já taky. :´)
    to je to naše SECRET of friendship. :´) x´) ♥

    OdpovědětVymazat
  24. :´) ♥ :´)
    ano...:´) x´)
    :´) to ty taky...:´) tý jo...to mě nějak dostává...:´)
    xD :´) to teda...No jo...:´) ♥ Dojetí taky forever ? :´) stejně nechápu, jak jsem mohla žít bez slz...:´)
    Jo...:´) mám jí ráda...:´) přesně Marky...x´) :´) ♥
    :´) ♥
    ano....:´) lépe bych to neřekla...:´) ♥ x´)

    OdpovědětVymazat
  25. (v)díky! :´) ♥30. ledna 2011 v 21:44

    :´)♥ x´) :´)
    ..že já se ještě té naší telepatii divím...xD :´) X´) ♥
    a koho z nás dvou ne? :´) (nápověda: obě xD) :´) ♥ x´)
    taky. :´) ♥ no jo.......změnila ses od základu. jsem ti za to moc vděčná, ikdyž nevím, jestlis to plánovala. :´) x´) ♥
    pustila jsem si ji......no už chápu. :´) ♥ j ási tady pouštím This time....x´) x´) (P.S. konečně změna = žiju! xD) :´) x´)
    :´) x´) ♥
    ty bys to, Terko, řekal stejně...:´) x´) ♥

    OdpovědětVymazat
  26. :´) :´) x´) ♥
    asi tak xD :´) x´)♥
    Nápověda=zprávná odpověď ! xD x´)♥
    Ne...neplánovala. :) Ale stalo se to a já jsem za to strašně moc ráda. Kdybych se nezměnila, teď bychom si tady nepsaly...:( :´) Ale vděčím za to i tobě, Marky ! x´) ♥
    Já taky...xD :´) Love story, This time, All this time, Secrets a ještě The Catalyst (pak ještě I just had sex noo...xD )
    P.S.-to je dobře ! :') x´) To mi připomíná výlet. :) )
    x´) :´) ♥
    :´) jo...:´) x´) ♥ asi máš pravdu ! :´)

    OdpovědětVymazat
  27. Vděčný Oř....:´)30. ledna 2011 v 22:02

    Nápověda většinou bývá klíčem ke správné odpovědi..xD :´)
    Ale kdeže....:) kdybys nechtěla ty, nezměnila by ses. :´) Máme stejný repertoár. xD :´) X´) ♥
    Jůůj.-......kopání hrobečků a běhy po trávě u rybníka....:´) ♥ x´)
    Terko promiň, mámě se zpozdí letadlo o hodinu, takže přiletí až po půlnoci. Táta mi nevěří, ež nejsem ospalá po tom mém ,,flámu" a chce, abych na ni počkala v posteli, ne-li usnula. Takže.....dnešek byl další úžasný den......úžasný den, jehož příčinou jsi pro mě ty. :´) x´) A já ti za to strašně moc a moc a mockrát děkuju....:´) ♥
    P.S. Snad si ttáta nemyslí, že usnu...xD :´) x´) ♥
    pááá, Bohyně a ať se ti zítra daří. DAZH. :´) x´) Díky! :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  28. Taky moc děkuji Marky ! :') Bála jsem se, že to nevyjde a vyšlo to na opak úplně famózně ! :') x´) Jen jdi....i když nebudeš spát. :') x´) Taky nepůjdu spát xD x´)
    Ano...DAZH...:´) x´) ♥ Páááá, Oři....krásné nespavé sny ! x´) x´) ♥ Děkuju !! :´) ♥ ☼

    OdpovědětVymazat