sobota 1. ledna 2011

pohoda ;) :)

Tak jsem teď přišla z venku a jsem celá mokrá od sněhu a červená od zimy, ale jsem docela šťastná ! :) :') Jsem totiž v Křesíně...:) Už jsem se šla kouknout všude....byla jsem na fotbalovém hřišti a vzpomínala, u řeky a za kolejema. :) :') ♥ Stejně to tady miluju....ale už bych tady nedokázala žít....
  Když jsem přišla domů, tak se mi ještě nechtělo dovnitř a tak jsem zůstala na zahradě. Nejdříve jsem pomáhala tátovi sekat dříví a pak jsem si jen tak blbla. xD Nejdříve jsem postavila něco, co se jen zdaleka podobá sněhulákovi xD (pak sem dám fotky. ;)). Potom jsem to rozkopala a začala jsem stavět takové obydlí...:D (tak sem pak dám fotku...). Obydlí stavím každý rok už asi od 5ti let. :) Vždycky to začnu a nedokončím, protože je to dost těžký a abych to udělala velký, tak bych musela shrabat celou zahradu xD Takže je to jako každý rok o5 malý xD. Ale nevadí.....asi 3 h. jsem tam hrabala sníh a házela to na jednu hromadu. :D Trenér se bál, že tady ztratím fyzičku.....bude to přesně na opak ;) :P
  Takže si docela užívám den v Křesíně....a teď ohňostroj, který každý rok pořádá pan starosta...;) ♥

Zatím pááá...:D :) Za hodinku se objevím ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat