středa 12. ledna 2011

Cesta z Berta....ehm....Marky...nic ve zlém xD :P :)

když jsme se nudily cestou do školy z berta xD xPP

10 komentářů:

  1. :DD My měli dost hej :DD xD
    Stejně nejlepší:T.T.: Puč mi ten mobil...
    T:Proč?
    B:Puč mu ho! :D
    T:Na..
    T.T.:Ty vole
    T: něco proti??
    :D :D :D xD ale secrets se mu líbilo :P ♥

    OdpovědětVymazat
  2. :D jn...:P :') komu ne, že ano...:') ♥

    OdpovědětVymazat
  3. ježiš....teda zas TAKHLE naivní nejsem, dámy. xD :D prej: ,,Já jsem úchyl."
    ,,Dobrý den, já jsem Markéta." xD Cože cóóóoo´?! :D :) No fakt výgeb u toho. :´)

    OdpovědětVymazat
  4. chííí...prej ,,cože cóóó" ...to mě dostává xD :') To jsme obě rádi, viď Traktorku ? :D xPP

    OdpovědětVymazat
  5. Jasán! :D xD To neni balonek! to je kondom!! :D xD
    My si z tebe děláme pouze oře :P :D

    OdpovědětVymazat
  6. nene....voře xD xPP :( :) Takové naše druhé téme...hned po Tvrzovi xD xP :D

    OdpovědětVymazat
  7. dík, uplně jsem z vás z(v)ořovatěla. xD :´) ♥ jo, tááák blbá zas nejsem. xD :) :D
    B: no pardón, klasická oří mluva tohleto. :´) xD

    OdpovědětVymazat
  8. Ví, Ou, Ří...voř xD cháchá...:P :D No jo....:') ♥ to jsme o5 rádi xD :') :)
    To tedy....mám to i na videu xD :') Upe nejlepší ! :') ;)

    OdpovědětVymazat