úterý 11. ledna 2011

pro Traktůrka...:D :P

Tak tady je ten text. :') :) :D
  Věř mi, že to neumím,
ale prostě se mi to líbilo...
 a že to neumím to mě mrzí.
I když to teď neumím
tak mi to fakt nevadí
 Já doufám,
že se to naučím brzy.

 Stále doufám
stále doufám
stále doufám
stále doufám

A vadí mi to čím dál víc.
Když usínám si to zpívat dál
Jen hádám ty slova, která ty znáš.

A jak to asi vypadá
já to stále neumím
to mě mrzí.

stále doufám
stále doufám
stále doufám
stále doufám

že mě to štefi doučí
protože to neumím
to je na nic

stále doufám...
 xD :') moc tohle traktůrku xD

2 komentáře:

  1. Jů moje... :)) :') já nemohla jak sis to při tý matice četla a tlemila ses u toho... a já pořád: to je smutnýý!! :( :D

    OdpovědětVymazat
  2. jn...a jak jsem poslouchala ten originál od Marky a zpívala jsi si ho. A jak Benky ,,Stále doufám...blá blá...Markéta...!" Mě naštvala a zamrzelo mě to...:(

    OdpovědětVymazat