středa 19. ledna 2011

Nikdy nezapadnu....

Tak jsem dneska byla zase ve škole. Byla jsem tam jako psanec. Seděla jsem sama v zadní lavici a nikdo se se mnou nebavil. Holky mi házely papírky s nápisy ,,Štefi---> slepičí prdel. Štefi----> podrazák." atd. Když jsem si malovala, roztrhaly mi to. Kluk mi vrazil do lokte a já se rozbrečela. Viděla mě jenom jedna holka, kterou moc nezajímám....tak doufám, že mě aspoň ona neztrapní.....
  V této škole jsem jako by na víc. Když jsem v naší třídě, kde je Traktůrek, Benky a Pája, tak si přijdu aspoň malinko, jako bych je znala dlouho. Ale když jsou všichni na lyžáku, tak jsem tam uplně sama. Akorát Tvrz si mě všimne......:) Což bylo ráno pěkný......je to v pohodě učitel. :)
 
 No jo......jen doufám, že ten Pátek vyjde, abych nemusela být v této škole......v této mučírně.....

Žádné komentáře:

Okomentovat