neděle 23. ledna 2011

Deníček Bohyně Smíchu...:') :(

A jsem u konce mého deníčku. To už je druhý, co jsem popsala. :/ :') ♥ Teď jsem si je tady oba přečetla a......je to neuvěřitelné. Mám tam vše, co jsem od 31.5.10 zažívala...:') Každá den....:') Nádhera.....tečou mi slzy už od doby, co jsme odjížděli ze sadu a nějak nechtějí přestat.....:') :')

    Tak fajn.........jen doufám, že příští týden nebude strašný....protože tenhle byl nejvíce famózní ! :') ♥


12 komentářů:

  1. Dojatý Oř :´)23. ledna 2011 v 18:56

    jé ahoj, tak ty už jsi zase ,,skoncovala" s dalším deníkem? :´) no téda, obdivuju tě, že tam máš každý den. to jsem vydržela jen do října. (od září xD :/ ) ano, tohle byl úžasně famózní týden, snad se vydaří i ten další! :´) a.....promiń za ten dnešek, asi sis toho všimla myslím......x) :´).....já se pak prostě neudržela...:´) ale děkuju! :´) strašně moc....:´)

    OdpovědětVymazat
  2. No jo...,,skoncovala" xD :') Díky....no jo, ty jsi mi říkala, že ti mamka řekla, ať nepíšeš ale žiješ. To chápu, ale ono je to tak pěkný si číst ty zápisky. :') No jo no...:')
    Ano byl...:') Nemusíš se omlouvat...všimla a když jsem ti mávala, ukazovala jsem ti, ať se směješ. Já pak už taky ne....:') Ale teď už nebrečím, protože nemám slzy xD :( Jsem uplně vyždímaná....smíš mi teče krev :/ :P Ale to nevadí....bylo to strašně krásná. Já si říkala....to nemůže být ona. Bože....to je určitě iluze....a byla jsi to opravdu ty s tím svým nehorázně super výrazem xD :') Prostě to byla neuvěřitelný....zase. :') Já taky Marky...:') Mě to rozloučení došlo teprve před chvilkou a nějak mě to uplně vzalo....to bylo famózní...:') Díky !

    OdpovědětVymazat
  3. Vděčný Oř :´)23. ledna 2011 v 19:18

    Ano, no.....to mi říkala. Te´d toho docela lituju.......ale zase,....neměnila bych. :´) ♥ Představa, že bych si to sice mohla číst, ale nikdy bych to nezažila (třeba by to byl cizí deník), je mnohem mnohem mnohem horší, než že to nemám zapsané. Já.....to mám zapsané, ale ne na papíře......v paměti a v srdci..:´) ♥...
    Áha, no jo. J áuž pak ani pro slzy neviděla, co mi vlastně ukazuješ. :´)
    Cože?! :/ :( Jak ti jako teče krev?!! Jako snad ne z očí!! :-o
    No přesně....tak aspon chápeš, proč se pokaždé tvářím jak spadlá z jahody na znak, když tě vidím. :´) xD :´) ♥ Ano.......víš, já si říkala, že spěcháte, což teda na tvých rodičích bylo vidno, tak jsem tě nechtěla zdržovat. Ale jak jsi pak vystoupila....tím jsi mi úplně vyrazila dech...:´).....mě to taky vzalo, ale hned. xD :´) :´)........♥:´) Děkuju ti. :´)

    OdpovědětVymazat
  4. To je pravda. :') Kdyby tohle byl ale cizí deníček a byly by tam věci, co tam mám já. Kdybych si četla maily někoho jiného, než moje a byly by uplně stejné, jako ty naše.....asi bych nevěřila vlastním očím, že něco podobného může existovat...:') Ale takhle to vím a zažívám. A jsem za to strašně moc vděčná...díky Marky ! :') ♥
    Ne...z očí ne. Z nosu :/ :P Je to docela nechutný...ale občas se mi to stane, že mi začne téct krev z nosu a nejde to zastavit. Maličkost ;) :P Ale na mé náladě to nic nemění...:') :')
    chá...xD :') Jo, to chápu. :') ♥ Ano...ty jsi mi to ještě řekla...:') ,,Tak teď jsi mě dostala...:')" a pak jsi se rozplakala. :') Bylo to na tobě vidět...ani jsi moc nemávala...:') Ale já věděla, že to nejsou slzy smutku..:') ♥ Marky....my si asi budeme děkovat navzájem, protože jsme obě strašně vděčné...:') :') Chápu to....já taky strašně moc díky ! Jen díky tobě byl tenhle týden tak.....nevím, jak to říct...prostě na něj nemám slov...:') :') ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Vděčně vděčný Oř :´)23. ledna 2011 v 20:04

    Ano, přesně....taky to nechápu.....je to neuvěřitelné...:´).......neuvěřitelně skvělé, že je to možné...:´) ♥
    Já taky ,Terko, děkuju ti! :´) ♥
    Áha, uff......no teda ne uff, ale já se už lekla, že ti krvácej oči od slz (jestli je to vůbec možné) tak to mě mrzí, ať tě to rychle přejde! :) :/ :´)
    To je dobře. :´)
    Jo, no....xD :´)....já se snažila mávat a nějakej ,,máv" jsem snadi udělala, akorát jsem se pak musela otočit a utřít slzy.....(radši ani nechci vědět, co si o mně myslí tvoji rodiče, pokud to postřehli xD :´) ) To jsem moc ráda, také že nebyly. :´) ♥
    Terko,ˇ....´)...teĎ bych to mohla celé přepsat do puntíku stejně a říkala bych pravdu...:´) ♥. Děkuju. :´)

    OdpovědětVymazat
  6. tý jo...před tím jsi byla vděčný Oř a teď jsi už Vděčný vděčný Oř...:') :') ♥ Já jsem taky vděčná vděčná Bohyně....akorát se mi to nevejde do jména xD :')
    Přesně tak...je to neuvěřitelně skvělé...:') :') ♥
    :') :') ♥ To já taky...:')
    To fakt nic neni...:') Ale už se zase objevily i slzy, protože si nahrávám do mp3 obrázky a všechny si je při tom prohlížím...14.11....atd. :') Všechny vzpomínky se mi vrací...:') Já dneska v tom sadu přemýšlela, než jsme tam byly spolu....nějak mě to dostalo...že tak v podstatě primitivní věc, jako je strom může pro nás dvě znamenat strašně silnou vzpomínku...:') Zase....zase díky ! :') ♥
    Jo...udělala....takové ,,pseudo-máv" xD :') :') ale já to viděla, že si otíráš slzy...moje rodiče tě neviděli. Ti byli zabraní do hovoru o tom, jaký je tenhle sad xD :') ♥
    :') :') ♥ Já taky ! :')

    OdpovědětVymazat
  7. Most grateful horse, who had ever lived! :´)23. ledna 2011 v 20:41

    No a to přitom vůůůůbec neodpovídá míře mého vděku...:´)...xD :´) :) ♥
    ,,Staré dobré zakázané slovo"...:´) ♥
    Tákže už to přešlo, doufám? :) No chápu tě....to já si uklidila celej pokojík, takže jsem si obrázky prohlížet nemohla. Ale uklízela jsem za poslechu Secrets, takže slzy si to stejně vyžádalo...:´) ♥
    Já taky žasnu.......vždyť i pro naše rodiče je to ,,prostě strom, no". xD :´) A my dvě.....:´)♥,....zase zase zase děkuju i já tobě. :´)
    ,,Pseudo-máv" je krásně nazvané...xD :´) ♥ Áha, no uff. xD :) :´) A jaký je tedy tenhle sad? :) :´)
    -II- :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  8. chichi....to jméno mě dostalo....:') :') :') ♥ ehm...škyt...:')
    Přesně tak...lépe bych to neřekla...:') ♥
    No to ještě ne...ale už to neni tak strašný. :) Ano....já poslouchám secrets spolu s iridescent a gotta be somebody celý večer. :') Jenže secrets převažuje...to je 4x secrets a pak jednou tamto....a tak se to opakuje xD :') :') ♥
    Ale neni to možný....taky jsem si uklidila celý pokoj...:') Měla jsem tu nehorázný bordel a tak mi to nedalo...:')
    No jo...jsme prostě jiné. Rodiče tohle asi nikdy nepochopí....víš, co by mě třeba zajímalo ? Co by na to řekla taková Zuzka xD :) Nějak si to nedokážu představit....
    Taky Marky taky......zase asi po 1000x. :') :') ♥ Jenže my si děkovat nemusíme a stejně si děkujeme....(doufám, že mě chápeš jak to myslím. :'))
    xD no jo...strašně krásně xD :') Prý ,,je moc hezký, ale nechápu, proč jsi nás tam tahala" xD :') To asi nepochopí no...ale já jsem neuvěřitelně ráda, že jsem je tam vytáhla. :') Kdybych je tam nevytáhla, nestalo by se to, co se stalo....:') (ježiš....to je mi zamotané xD :')) ♥
    chm...chm....co říct ? :') prostě nic víc, než jedno velké ,,DÍK" :') :') ♥ chjo Marky...to je neuvěřitelné...:') :') ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Most grateful horse, who had ever lived! :´)23. ledna 2011 v 21:06

    Jé jaký škyt? :D :´) :´) ♥CHICHI
    Ále řekla. xD :´)
    Fájn! :) Já zase dojárnu ,,John Legend - This time", kterou sjem poslouchala v primě, když jsem se bála operace. xD :´) Taky ovšem Secrets převažuje. :´) ♥
    ale to opravdu už není možné...xD :´) ♥!....:´) Mě taky! xD :´)
    No, to mě taky........nevím, nedokážu si ji tady představit....:)
    p-ř-e-s-n-ě! :´) ♥ xD :´) Já? No samozřejmě, že chápu. :´)
    Cháchá! xD :´) No jo, rodiče...:D :) :´) Ano, ještě že...:´)
    chmchm ,asi řeknu to samé. doufám, ež tě nenudím. :) díky! :´) ♥ chne, Bohyně,.......to je víc než neuvěřitelné, protože je to pravda! :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  10. přesně...chichi...:') Já se tady v těch slzách tak pousmívám jako debílek...xD :') :')
    No...nevím, nevím...:')
    To si poslechnu. :) :') ♥
    No není...xD :') ♥ chi...:') :D
    Já taky ne....je to zvláštní...:')
    :') já si to myslela...:') ♥
    xD :') Ale hlavní je, že se líbilo...xD :') Áno...:') Tý jo...nějak mě to dostává víc a víc...:') :') ♥ Ten konec...............:')
    Ty mě...a nudit ?! No jáj Oři...xD :') To tedy fakt ne...! :') ♥ To jsem taky říkala na tom letišti dneska. Jak jsem ti psala tu sms a čekala na odpověď a ty jsi pořád nepsala tak já ,,No jo...asi už mě má dost..." :P :)
    chne...uplně tě vidím, jak to říkáš...:') ♥ Tý jo...tak teď jsi to vystihla ! :') ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Já taky....chichi :´) ♥
    AlE JÁ VÍM! :´) :)
    Snad se bude líbit. :´)
    Ano, moc...:)
    To jsem ráda. :´) ♥
    No přesně.......líbilo :´)......konec...a co teprve mně? nic netušící straně? xD :´) ♥
    no i to je možné..:) cháchá! já teeb dost! xD :´) no to tedy ne!! :´) ♥
    no jo...xD :´)......♥
    Bohyně omlouvám se, musím si jít slzet do postele, prej už bylo ponocování dost. (ta máma! x D:/) Takže ti přeju, ať je následný týden úžasný, ať jsi zdravá a šťastná. děkuji ti, já díky tobě šťastná jsem...:´) ♥ krásný sny, Terko. :´)

    OdpovědětVymazat
  12. Díky moc Oři...:') Jen už jdi...:') ♥ Měj se krásně a páá...:')

    OdpovědětVymazat