neděle 16. ledna 2011

shrnutí posledních dvou dnů...:)

A jsem doma. :) Tyto dva dny jsme byli v Krumlově s mojí kamarádkou, jejím trenérem a jeho přítelkyní. Byli jsme tam na turnaji. :) Bylo to fajn až na pár chvil....
   Cesta tam byla dokonale úžasná--->smích, smích, smích....písničky+smích. :D Prostě mě už cestou tam bolelo břicho. xD Pak jsme tam přijeli a šli jsme na večeři. Nejdříve jsme chtěli jít do ,,Zámecké krčmy Markéta" ale pak jsme zjistili, že je tam zavřeno :/ Tak jsme vyrazili do Pepe's  na stejka xD :) ♥ S Křupi jsme si při tom ještě pěkně zaběhaly, protože to bylo do kopce a my celou dobu běžely. :) Pak jsme tam stály a čekaly na Slávka a Aničku a šli kolem nás maturanti. Ti tři kluci na nás ,,Dobrý večer dámy..." a já jenom tak vyspěle ,,Dobrý večer...:) " a Křupi jenom stála a nevydala ze sebe ani hlásku xD Pak ti kluci nasedli do auto a vytahovali se, jak jedou. xD Prostě super s nima. :D
 Když jsme šli do té stejkárny, tak jsme ještě běžely po Krumlově, protože jsme to hledaly a já s Křupi jsme byly vyslány jako zvědi xD Takže jsme do stejkárny přišly obě zpocené, ale po pěkném běhu ;) :D Večeřeli jsme všichni asi kolem.....deváté-půl desáté večer a večeře byla doooost velké. A pak ještě dezert, takže mě pak bylo trochu na zvracení, protože na to už nejsem zvyklá. Na hotel jsme přišli asi kolem půl jedenácté po strašně dobrých fondech s mléčnou čokoládou. :D S Křupi jsme lehly do postele a zpívaly si xD :) Ještě asi do jedné jsme byly vzhůru. Pak jsme spaly......
 Zdál se mi divnej sen a probudilo mě secrets. Křupi jí nastavila jako budíka. :) ♥
 Hrací den byl......zvláštní. Nejdříve hrála Křupi a vyhrála, protože měla fakt dobrý los ! Prostě měla štěstí ! Pak hrála s první nasazenou a prohrála a brečela. Já prohrála hned s holkou, která je o dva roky mladší, ale je fakt dobrá. Bylo to vyrovnané a já hrála dobře, takže nikdo není naštvaný. :) Ale stejně jsem měla náladu na nic a brečely jsme s Křupi na pokoji....
  Pak přišel debl. Hrály jsme proti dobrým holkám a prohrály jsme. Křupi to totálně sebralo....asi jako mě. Seděly jsme na pokoji asi hodinu a jen brečely. Povídaly si o tom, že to nemá cenu a že spolu skočíme tady v Praze z Nuseláku. Pak přišel Slávek a řekl nám, že jsme mohly více tvořit, ale že jsme nehrály nějak špatně....oni byly lepší. Stejně nám to bylo jedno. Pak jsme balily.
 Při balení jsme rozházely věci po pokoji naší naštvaností a pak šly. Pořád jsme byly naštvané a mrzelo nás to. V autě jsme nejdříve vůbec nemluvily....jen chmuřily. Pak jsme si přečetla maila od Oře a dost mi to zlepšilo náladu !! :) V Úterý jdu Nad Alej. :) Takže se těším na druhou hodinu !! :) :') ;) Pak jsme zastavili u McKa a strašně se pobavili !! :D xD Oknem jsme viděly, jak se vevnitř hádá nějaká holka se svým klukem a jak mu to nandavá. Jak jsme to neslyšeli, ale jen viděli a jak ona gestikulovala a on jen tak koukal, tak jsme měli všichni výgeby xD Prostě super.....a pak už to začalo. Smích, smích a smích. :D Na konec už moc ne, protože jsme byli všichni unavení, ale stejně to bylo fajn...:) Když si odmyslím tu hádku, tak to bylo super !!! :) ♥ Sice mě tady bolí břicho, jak ho mám namožené od smíchu a když se hnu, tak vypísknu bolestí, ale pohoda......je to od smíchu a to se počítá. ;) :)

     Takže pohoda...:) ♥ Super dny ! :) Jen se netěším na další....:)

Žádné komentáře:

Okomentovat