neděle 2. ledna 2011

Be happy... :) ;) :P

Tak jsem doma a nějak se nudím nebo co. Ale snažím se nechmuřit a nemyslet na věci, které mě trápí. :) Takže koukám na Veryho Pottera na http://www.videacesky.cz/ :) Docela sranda. A viděla jsem i to video ,,The Lonely Island ft. Akon – Právě jsem měl sex" a cool xD :) Takže pohoda no...:/

18 komentářů:

  1. Ahoj Bohyně, tak se koečně hlásim. :) Chci se tě jen zeptat na dvě věci. Za prvé: už ti přišel ten dopis? Já jen, jestli se třeba neztratil na poště nebo tak. a za druhé: prosímtě mě nejde ta tvoje przrntace otevřít ani v tom Media Makeru, zkoušeli jsme to s tátou skoro dvě hodiny teď. píše nám to, žes to vytvářela v neoficiální verz Media Makeru nebo co. zaatím se měj, nechmuř a měj se fajn, ikdyž to, jak vidím, se máš. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marky. :) To je nemožný....zrovna tady nad tím taky přemýšlím :') xD Nevím...ještě mi nepřišel. :( Čekám do zítřka a těším se...nevím. Ale myslím, že se neztratil...on přijde chlapec ! :) ;) :')
    To mě mrzí...:( Já vůůůbec nemám ponětí, v jakém Media Makeru jsem to vytvářela xD xP :( No...já nevím co s tím. :/ Předělám ti to někam jinam asi. :)
    Já se docela fajn mám...snad ty taky ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. ÓÓÓ staré známé synchronní myšlení. :´) :D :) :´)
    No to je teda divný, posílala jsem ho ve středu...ale on si k tobě najde cestu. :´)
    No mě taky, nechci ti přidělávat práci, no....:( fakt nám to nešlo. Ale tak kdyžtak díky moc. :´)
    Jóóó....jsem optimista, takže jó. Na Silvestra se nám v lese ztratil Jack a já ho šla s kámoškou hledat. Vrátily jsme se ve dvě ráno bez Jacka. On sám přišel až v pět ráno před dveře chaty. Jinak jsem jak záhrobník, ochraptělá jaksi hodně, nastydlá taky. Ale pozitivní na tom je, že jsem opět byla běžkovat a cestou do sadu, takže dobrá nálada. :´) Akorát mám teDˇmírně panickou depku z množství učení a testů, které mě čeká....

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně....zítra píšu nespočet testů a mám jedno zkoušení. Pozitivní na tom je, že testy jsou z matiky a chemie. Matika-mnohočleny :) :') a z chemie mám zatím samí jedničky, takže se nestane nic strašného, když testy zkazím. :) Ale fyzika a děják je přesně na opak... Neboj ! Ty to dáš ! ;) :) Joo..a jak se projevuje mírně panická depka ? :/ :D
    Jsem ráda, že jsi optimista....moje mamka si o tobě myslí přesný opak a tak jí můžu ujistit, že to tak není. :) Kočky...respektive kocourci tohle dělají no. :P :) Naše Klea vždycky večer vyběhla ven, někde se toulala a pak v noci přišla. :) Byla to pohodářka...Jack je taky ;) :P :)
    Nastydnutí mám už asi tři týdny takže vím, jak ti je. Ale neboj, z toho se dostaneš ;) :) :') Já nemůžu skoro mluvit...už od 31.12.10. Byla jsem venku s Benky a měla jsem na době jenom mikinu a tak mi pak nebylo nejlíp. A měla jsem vyřvaný hlasivky a to mě drží až do teď. Bohužel to neni vše, co mě drží...
    No...:) Neboj....ty testy dáš a určitě se zase vyléčíš ! :') Byla jsi v sadu ? Já byla v Křesíně...:')

    OdpovědětVymazat
  5. Jóóó, no. Zítra musím odevzdat olympiádu z fyziky, pokus z fyziky, pak mě možná vyzkouší z chemie. (blee x( ) No a to ještě píšem myslim prověrku z matiky a Dřínkajda je schopná nás vyzkoušet po novym roce všechny. :/ Pak musim napsat slohovku, učit se na test z dějáku, bižule jak prase a velkej opakováč z chemie. Kráása. :/ Jak já tu lednovou školu nesnášim!! (nápověda: strašně moc!) xD :/
    Noo asi tak, že nevím kde začít dřív a tak tady chodim jak mumie, chrchlám na Jackouška a snažim se se rozhodnout co dřív udělat. :D :) :/
    To jsem nevěděla, že si o mně tvá máma myslí že jsem pesimista.....:/
    Já vim, jen mi je prostě ještě z něčeho jinýho špatně, tak se cejtim jako zpráskanej ořskej pes..:D :/ :)
    No ty blázne. xD :/ No na silvouše jsem hrála půl hodiny venku na ságo Půlnoční, Tichou noc, Oh holy night a samozřejmě Secrets. A nejdřív jsme byly s rodičema, rodičema kámošek a kámoškama na běžkách jako každej rok, akorát jsme skákali přes 2 potoky. Sranda to byla, přes zamrzlej rybník, pole a tři vesnice.....:D :) :´)
    Jo dík, snad ano...
    To máš v ohodě s těma testama, viď? :) :´)

    OdpovědětVymazat
  6. Testy...jo. Jsou docela ok. :) Jako mě by ani lednová škola nevadila (co bych dala za to, mít všechny ty voje problémy taky :')), ale když jsem byla ty dva týdny nemocná, tak jsem strašně moc zameškala...:/
    Moje mamka si to myslela pro to, že se mi jednou nabourala do mailu a četla si mail od tebe. Pak to tak usoudila...ale je jí to vlastně jedno. Moje rodiče tě mají rádi. :) ;)
    Myslíš Oři ty jsi pes ? xD :( No jo...mě taky neni zrovna nejlíp z několika dalších věcí. :/ :)
    To jsi se měla. :) Já byla odpoledne na skalách s Benky a Pájou...to bylo fajn. Ani nevíš, jakou jsem měla chuť z té sklály skočit...prostě letět. :P :) Fakt to tam byla super ! A večer jsem koukala na MTV a nudila se...chmuřila...:/
    Secrets jsem dneska hrála u strejdy. :') Táta mi taky koupil běžky :') :) ♥ Takže se to budu učit...ale nevím s kým :( Anička prej až sem kvůli tomu jezdit nebude. :/
    Určitě ! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Já vím.....když přestože si to snažím opakovat, dneska to nějak nezabírá. Ale teĎ jsem se zklidnila, řekla jsem si, že se prostě budu snažit a dám to. Protože se mi právě udělalo ještě hůř, tak aspoń ten optimista se snažim bejt. :)
    Áha...no nikdy jsem si nemyslela, že jsou moje maily pesimistický, lae budiž, záleží na konkrétních mailech. No to mi připomíná, já těm kámoškám říkala, že jsem ,,byla u jedný kamarádky na návštěve den před Štědrym dnem" a ony automaticky vypálily: ,,Bohyně, žejo?!" :D Tak mě to dojalo, i jsem se musela smát. :´) :´)
    Jo....Oři ty jsi pes.
    Ještě žes neskočila....! :/ :)
    No neboj, běžky nejsou tak těžký. :) Ale pravda je, že by ti to měl někdo ukázat.....:)

    OdpovědětVymazat
  8. :/ Sice nevím, jak je ti ještě hůř, ale doufám, že to bude lepší...! :') To se teda snaž...:)
    Ano....záleží na tom jaké maily. :) Oni mě znají ? :O :) To....je hustý xD :') chichi...
    ...:/ :)
    hmm...
    No právě...a není moc kdo. Táta se do toho moc nemá. Spíš chce jít bruslit. Máma nestoupne na žádné lyže. Trenér mi řekl, že má své práce dost a Anička sem jezdit nehodlá a táta říkal, že já za ní taky nemám jet....možná se to naučím sama...nevím. :) :/ Každopádně se těším až na ně poprvé stoupnu. :) :') ♥

    OdpovědětVymazat
  9. no já vim, že se z toho snad vyspim. :) :/
    no tebe už zná skoro každej v mym okolí. :´) :)
    no víš já bych tě na nich klidně byla ochtná naučit, akorát kdybych věděla kdy.......klidně bych si udělala volno, ale fakt nevim.....tenhle víkend jedem na hory a pak už začínaj zápasy, ledažeby někdy v pátek. těš se, stojí to za to. :´) ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  10. Určitě ! :)
    háá...tak to je teda dobrý...lituju je. :) :P
    No...to je dobrý Marky. Jsi strašně moc hodná, ale nemáš čas jako spousta dalších ;) Nevadí...:) Pohoda ;)Někdy třeba ;) :') Hlavně si to užij na horách ;) Se máš...:) :/ Mě rodiče a trenér hory zakázali...
    Těším...:) ♥ :') :P :)

    OdpovědětVymazat
  11. próoo´č? to neni žádný negativní vědět o TOBĚ. :D :´) :)
    Háhá, ještě mi TY říkej, jestli JÁ mám nebo nemám čas. xD Si děláš srandu néé?! ´:D :/ No hele já to pořešim, třeba by se nějakej den našel. :´) teda jen v případě, že bys TY chtěla.:)
    no jo....zrovna jsem si dneska říkala jestli jsi někdy na lyžích stála, když kvůli tenisu nesmíš...
    to je fajn. :´)

    OdpovědětVymazat
  12. M: :) chá...kdo mě zná, tak si občas řekne ,,Kéž bych jí snad ani neznala..." :D :P Vím svoje...
    No...:) Tak kdyby to třeba někdy šlo a tobě by se chtělo, ta klidně. :) Mě je to jedno...spíš by jsi mě zachránila...:) :')
    No jo...já jako malinká lyžovala závodně. :) Jezdila jsem na hory do jedenácti let. Pak jsem začala brát tenis fakt vážně a už jsem na hory nejela nikdy...docela mi to chybí, ale co se dá dělat. :) :/
    :) :')
    T: neboj...:) Těším se na zítra, až se uvidíme ;) :P

    OdpovědětVymazat
  13. Tady Traktůrek má pravdu a univerzální radou to shrnula. :D :´) :)Takže hlavně nechmuř. :´)

    OdpovědětVymazat
  14. Ano! Já vždy všechno vyřeším mou krátkou, stručnou a univerzální radou!! :D

    OdpovědětVymazat