úterý 18. ledna 2011

Without mind...:'( :/

Já fakt lituju ty lidi, kteří jsou tak uzavření a nedokážou se ani svěřit člověku, i když je něco neuvěřitelně trápí. Řeknou jen ,,To bude dobrý...:)" a nebo ,,To neřeš...". Prostě.....když mě něco trápí, tak to řeknu ne ? Někomu, komu věřím, je mi blízký a nebo.....nebo prostě někomu. Ale když to budu držet v sobě, tak tím nikomu nepomůžu.....

    Proč jsou lidé tak uzavření ? Neřeknu, když by se styděli to říci někomu cizímu, ale tomu, koho znají by to říci mohli. Ach jo....

 To je přesně to ,,Má chuť tady sedět a nemluvit o svých problémech. Budu krájet okurku a nemluvit o svých problémech. Budu si brečet do polštáře, ale nikomu to neřeknu...." Vždyť přece musí každý mít člověka, kterému věří. Tak lidi.....vzpamatujte se ! ,,All my secrets away..." :') :(

34 komentářů:

  1. Copak se děje? :/
    Jo...all my secrets away....dneska.....bylas v tom sadu? :´) Já jo, ve čtyři, až do půl pátý, pak jsem musela jít.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marky....dneska jsem bohužel v sadu nebyla, protože jsem si na tréninku ruku zrasila ještě víc a máma mě vzala nakupovat abych se odreagovala od pláče. Já....tam chtěla....ale asi by mi to způsobilo ještě víc slz. :') :( :') ♥
    Jinak...........děje se......no......moje sestřenice je tak trochu psychicky mimo a nechce říct, co jí trápí...:(

    OdpovědětVymazat
  3. Jo aha. :) Jasně, chápu. :´) :( :) Snad sji moc neplakala? ´:/
    Myslíš jednu z těch dvou sestřenic?

    OdpovědětVymazat
  4. Ale ne...:) Trenér mi nevěřil a tak mě shodil na zem a já zase spadla na ten loket a dost to zabolelo. Brečela jsem asi dvě minuty, protože pak mě zase hned rozesmál. :) Ale doufám, že tobě už je dobře !(?) :') :) Jo a Oři. :') xD (nějak mě to začalo dostávat ti říkat oři. Dneska v pompu prej ,,Jééé...to je pěknej Oř." a máma ,,To je ale osel..." a já ,,nene...to je oř !" a všichni na nás čuměli jak na debily xD)
    Na fb jsme se nějak tak jako bavily s Nasťou a Zuskou a tak jsme došly k tomu, že bych měla ještě přijít. Tak mě napadlo, že v pátek. Třeba pře zemákem. Myslíš, že by mě tam Brabec nechal ? :P :) Díky...:)
    Přesně. :) :/

    OdpovědětVymazat
  5. To je.......trenér! :/ grr xD :) :(
    Aspoň, ežtěrozesmál. :)
    Jo, už je mi normálně. :)
    Oři.....jo, tak mi nikdo jinej neříká. :´) ♥ xD
    No jasně. :) Takže nepřímo řečeno se mám Brabce zeptat? :) DObře, zeptám. :)Myslím, že jo. V pátek už se uzavíraj známky. Není za co. :´)
    Áha, no tak vždyť je ještě malá, ona vyměkne a svojí ,,tetičce" to poví, neboj se. :´) :)

    OdpovědětVymazat
  6. No jo no...:P xD
    on ? Vždy...:D Dal mi košík na hlavu xD
    To jsem ráda ! :)
    :D Ještě aby jo...xD xP Mě.....to přijde strašně crazy xD :') ♥
    Jáj....to jsem....nemyslela. :) :D Jenom jsem chtěla vědět, co si myslíš. :) :D :') Ale když, tak díky moc....ani nevíš, co by to pro mě znamenalo. Dneska jsem nad tím přemýšlela ještě něž jsme jely........já.....tam jsem prostě ,,doma". Tam je vidět, že mě mají lidi rádi a že tam lidem můžu věřit.......:') Prostě....ach jo...
    Snad jo. :) :')

    OdpovědětVymazat
  7. Košík na hlavu ?! xD :D Borec! xD
    JE to crazy, ale pro mě je to tak nějak dojemně crazy. xD :´) :) ♥
    Né? No neva, zeptám se ho. :) Možná vím....:´)
    Jo, bylo to na tobě vidět......vypadalas šťastně i nešťastně zároveň a dojatě k tomu. Jsem ráda, že je vidět, co je pravda. :´)
    Prostě....rozumím....
    Jó. :) :´)

    OdpovědětVymazat
  8. to jo xD Prej ,,Maleeková...poď sem !" a pak mi ho tam vrazil xD Na štěstí druhou hodinu jsme jenom běhali, takže mě nemořil...a pozdravovala jsem ho. xD Ta reakce...nemůžu ještě teď xD
    :) :') Pěkně řečeno...:) ♥
    Tak díky moc Oři. :') :) Snad už to vyjde !...
    :) No jo....já...byla přesně to, co jsi napsala. Šťastná, když jsme si povídali ta naše parta. Nešťastná, když Nasťa řekla ,,No jo...vrátila jsi se a už jste zase celá patra bláznů !"...a dojatá jsem byla celou dobu....stejně tak i šťastná akorát někdy víc a někdy míň. :) :') ♥
    :') ty vždy co ? :') ♥
    :) :') ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Ježiš....xD :´)......mě by v životě nenapadlo, ež ti někdo bude říkat tak, jak jsem tě OMYLEM špatně jednou kdysi dávno napsala.....xD :D :´) ♥
    Co říkal, chlapec?! :D XD
    Díky..:´) ♥
    Netěš se. x D:´)
    Ano, ano, přesně to jsem na tobě viděla....:´) :) ♥
    Doposud ano a doufám, že i nadále, budoucí Nadale. xD :´) ♥ :)
    :´)...

    OdpovědětVymazat
  10. xD no jo....líbilo se mu to. Pak když jsi mě psala dobře tak prej ,,Maleeková umřela....ale v naších srdcích zůstane na vždy a pro to jí tak budeme říkal nadále :D " Já z něj nemůžu ! :') :D
    On ,,Jóó...a to je ta tvoje Markéta ??"
    já ,,No. :D :')"
    on ,,Ahááá....tak to je teda super.....cháchichi....ani jí neznám a je o mě zájem xD" :D :')
    Není zač...je to tak :') ♥
    Nebudu !...:)
    :) No jo no....já se neskrývám za maskou....:) :')
    xD chichi....to tak xD Ale díky...:) Taky doufám ! :')♥
    :P :')

    OdpovědětVymazat
  11. To je teda komediant. xD Já myslela, že na tréninku hraješ tenis a né že tam trhátte břišní svaly směšné na cucky. xD :´) ♥ :D :)
    Háhá! xD :D No to si teda věří! xD
    Je snad jasnější než Slunce ,co se mi honí hlavou, ne? :´) DÍKY. ♥ :´)
    Bezva! xD :´)
    Aspoň někdo. :) :´)
    To tak, toť pravda třebas jednou. Co my víme. :) :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  12. xD tak obojí :D Já mám trénink ještě z cirkusem do hromady xD :')
    :D to teda xD
    chi....opět pěkně řečeno...xD :') ♥ :')Já taky ! :) :')
    xD :')
    :) ;) :') znám někoho, kdo ne ? :P :/ :)
    Víme Oří a Božský prd xD :') (CHÁCHÁ....z toho má výgeb xD ) :P :') ♥ Mluvíme jako nějaké dvě inteligentní dámy z vysoká školy zaměřené na lyriku ? :D :) Jestli ano, tak velmi ráda kolego. :') ♥
    Ještě jsem se tě chtěla zeptat Oři, kdy jsi posílala dopis. Díky ! :') :/

    OdpovědětVymazat
  13. Luxůůůůs! xD :D :´)
    CHÁ! XD
    no tedy.....děkuju ti. :´) ♥
    no občas mi přijde, že spolužáci jsou chodící masky....
    Jo´´oó, pěkně! xD To JE VÝGEB. Xd :D :´) ó naprosto, kolegyně. :D :´) ♥ (hůůhůů....staré dobré časy)
    jo, dneska jsem se optala táty a on mi pověděl, že ho nakonec posílal až v neděli, přestože mu byl ode mne vydán již v pátek večer. :/ :) ještě se nuráčil přijíti?

    OdpovědětVymazat
  14. xD pěkně ty ! :D xP :')
    asi tak ! xD
    :') ♥ :') ♥ ♫
    aha...:/ aspoň, že jenom občas....já už ani Terce nevěřím...
    xD :') :D Anó ? :') :D Tak to je velice zajímavé ! :D :') ♥
    (přesně tak :'))
    áha...:P :) Nevadí. Ano ještě se neuráčil xD :P :') Ale dneska jsem si koupila další nálepky, takže jsem plně vybavená xD :') ;) q:)

    OdpovědětVymazat
  15. ó jsem poctěna. xD :´)
    asi také chá? :D XD
    pro změnu. xD :´) ♥
    jakto...? snad ti nic neudělala..? :´(
    Souhlasím. :D :´)
    no jo,....já už mu to příště nedám a hodim to oobně. :) :/ to mě mrzí, však on se jednou dostaví! xD :´) v plné zbroji? :D :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  16. ó to je dobře ! :D :')
    jop ! xD
    xD :')
    No ne....ale věřit se jí nedá. Je to kámoška na rozesmívání, ale ne na svěřování. :/ :) Na to je tu někdo jiný...:')♥
    xD :')
    to je v pohodě. :) ;) :') To čekání je napínavé...:') xD ♥ Ano, přesně tak ! :') xD ♥

    OdpovědětVymazat
  17. jop?! xD :D co je to za nový božský výmysl? :D :´)
    aha, já už myslela, že se něco stalo.....ale smíc hje taky důležitej! :) no mám totak i já...:´) ♥
    abys ale jednou napnutím nepraskla. :D :) :/ já tě nemám v úmyslu napínat. :) to mě tedy těší. :´) :P
    mimochodem krásné pozadí, ale mám pocit nějakého smutku, který za tím (a zvláš´t za mottem) stojí.....? :/

    OdpovědětVymazat
  18. chichichi...:D to je ,,božský výmysl" z dob Loun...Nějak jsem si na to vzpomněla...:)
    Ano, to je...:) ...♥ :')
    chá...no jo, já vybouchnu xD :) Mě taky :P :) :')
    Díky...ne...:) Motto.......tak to je životní pravda....

    OdpovědětVymazat
  19. ahá, já si říkám, že nevím, že bych ho od tebe kdy slyšela. :)
    :) ♥
    NEBOUCHEJ! :) fájn. :P :)
    Není zač....aha, uff. :).......ale dá se to chápat i z druhé strany. že když je špatné odbobí, vzpoínky na to hezké ti dávají sílu. :´)

    OdpovědětVymazat
  20. ne...nikdy...:) :P
    pro změnu xD :') ♥
    NEBOUCHNU ! xD :')

    Ale bouchneme šampíčko, zapálíme svíčky a budeme se radovat.....Oř myslí nehorázně pozitivně !!! :') Jen tak dál Marky ! :) ;) :')
    Je to tak, ale.......mě se víc líbí tohle. :) :') :(

    OdpovědětVymazat
  21. no ještě ke všemu. :)
    jo, xD
    ufff.....:D :´)

    háhá! xD :D :´) no to vážně jsem takovej pesimita? :-o
    dík, pokusim se. :)
    no jo,......každý pes (oř nebo Bohyně) jiná ves. xD :´)

    OdpovědětVymazat
  22. no jo...:P :) Ještě, že už to víš...:) :')
    xD :P :')
    xD nebóóóój :D :')

    chííí...ne...nejsi. Jenom...mě to potěšilo ! :') ;) ♥
    to se tedy pokus ;) :')
    bych neřekla no...xD :') Ale....je to pěkný xD ,,Oř nebo Bohyně" xD cháchá...to mě dostává ! :D :')

    OdpovědětVymazat
  23. to vím. :) :´)
    smajlíci forever, co? :D :´) :)
    jasně, věřím ti. :´)

    uff....podruhé. xD :) :´) to jsem ráda. :´) ♥
    co mi síly budou stačit. :´)
    já taky ne. xD ono totiž nezáleží jen na člověku ,ale také na situaci a nálad. a my jsme si ves vcelku hodně podobná! xD :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  24. :') no jo no. :)
    přesně xD :')
    :') ♥

    :') :D :') ♥
    teď jsem ráda zase já :') ;)
    no...to bych řekla. :') ♥ A máš pravdu...:') :)

    OdpovědětVymazat
  25. všimni si, co jsi právě napsala. xD :´) :´) :´) mě to strašně dojímá....stačí se podívat...:´) xD :´) samé souhlasné věci....:´) ♥ já si tě ani nezasloužim...:´) ♥

    OdpovědětVymazat
  26. no jáj Marky...:') :') Teď s tebou ale souhlasit nebudu, protože si zasloužíme obě dvě sebe. :') ♥ Máš pravdu.....naspala a ani mi to nejdříve nedošlo. :') Ale....to je hustý. :') Taky mě to dojímá...zrovna mi tu hraje secerst a ty mi řekneš tohle ? To je mi náhoda...:') ♥ Marky....to je prostě neuvěřitelné...nenapadá mě nic jiného, než strašně moc děkuji !! :') ♥ :')

    OdpovědětVymazat
  27. TERKO....BLÁZNÍM?! :-O :D :´) :´) ♥ MĚ TAKY HRAJE SECRETS!!! ZROVNA JSEM SEDĚLA NA SCHODECH! :´) ♥ to už není možný,........:´) :´)! ♥
    já tobě taky strašně moc děkuji....bože.......:´):´) ♥ :´)...teda Bohyně. xD :´)

    OdpovědětVymazat
  28. wooow....ne...neblázníš....zbláznily jsme se obě !! :D :') :') ♥ ano...to neni možný ! :')
    :') ♥ co na to říci ?....nemám slov...:') ♥ :')

    OdpovědětVymazat
  29. juj.......xD :´) :´) totální dojetí........víc nemám slov.....díky, samozřejmě! :´) ♥ :´) :´)........ůhůů:´) :´)......

    OdpovědětVymazat
  30. :') :') ♥ přesně tak....:') tohle už nic nezkazí ! :') ♥ :')

    OdpovědětVymazat
  31. já se zas rozpláču....:´) ♥-.....:´)

    OdpovědětVymazat
  32. jáj...:') já tady pláču...:') ♥ tohle....je neuvěřitelný.....tohle se mi nezdálo ani v tom nejkrásnějším snu...:') :') Jedna písnička, jeden člověk, spousta důvěry a tolik zážitků....co dokáže osud ! :') :') ♥

    OdpovědětVymazat
  33. Vděkem uplakaný Oř...:´) :´)18. ledna 2011 v 22:09

    já už taky....:´) :´) :´)♥....a jak jsi to ještě napsala....´)....vzpomínám......s lístakama z autobusu z výletu, s tvým dopisem ,,Od Joja, méďa pro méďu."....z Motola........neuvěřitelné....´) ♥
    jen škoda, že mám hlídáček. :/ ale ani ten mi moje pocity nemlže zkazit. :´) jen to znamená, že už nemůžeme palkat společně, ale každá zvlášť, protože musím jít do postele. přesto však věřím, že tenhle vděčný pláč mě jentak nepřejde a sama si v něm také připadat nebudu...:´)♥ :´)
    Terko.....nemám slov...:´) děkuji ti strašně moc, loučím se, tak krásnou noc! :´) :´) :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  34. díky Marky....pěně spi ! :') Já....lépe bych to neřekla ! :') ♥ Netěším se na nic a taky jdu do postele s pláčem.....ale věř mi, že sama tam nebudu a ty taky ne...:')
    Díky a krásně sny ! :') ♥

    OdpovědětVymazat