neděle 30. ledna 2011

U smile.....I smile. :)

So I decided to write in English. :)
  Today I have a good day. Well .... at least not yet. We go to the nurse and I do not know when we leave and I am afraid that it could not what I agreed. Please ..... you up there helping me. I very much wanted to make it. :) :')
  When I see that smile, I laugh, too.
        So far hello ........ Wish me luck! ;) :P :')

26 komentářů:

  1. Marky vděčný Oř :´)30. ledna 2011 v 18:30

    ačkoli Biebra moc nemusím, tahle písnička je fakt docela pěkná! :) :´) jo a mimochodem - pěkná profilovka, Bohyně. :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. chichi....díky. :') :) Joo...jako never say never, že anó ? :') ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Marky vděčný Oř :´)30. ledna 2011 v 18:38

    anoóóóóó!.....:´),......jé, to už je taky pár měsíců........:) ♥´...:´)

    OdpovědětVymazat
  4. to je. Přesně.....asi 4-5. :') ♥ Jedna z mála vzpomínek, kde je i Zuzka. :( :)

    OdpovědětVymazat
  5. Marky vděčný Oř :´)30. ledna 2011 v 18:53

    termín ,,přesně asi.." je pěknej! xD :´) roztomile nesmyslnej. :´) ♥ no jo,....říkala, ež by to chtělo zas nějakou ,,dámskou jízdu" :´)

    OdpovědětVymazat
  6. chichi....xD :') díky. :') ♥ No to by chtělo...říkala jsem si, že bychom se mohly ještě všichni tři vidět před tím 22. únorem. :) :') ♥

    OdpovědětVymazat
  7. není zač. :´) ♥ no dobrej nápad, no...:´)

    OdpovědětVymazat
  8. ale je..:') :) o5...dík. ♥ Pak to nějak zorganizujeme. :')

    OdpovědětVymazat
  9. Ořííík. :´)30. ledna 2011 v 19:58

    já tobě dík o 106 :´) ♥ platí. :´)

    OdpovědětVymazat
  10. :') chi..tak teď jsi mě dostala Oříííku :') xD ♥ Okíí...:')

    OdpovědětVymazat
  11. Vořííík :´)30. ledna 2011 v 20:07

    Božíííku,.....Boříku! :´) :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Voříík endorfííík! xD :´)30. ledna 2011 v 20:23

    no to víš...to ty endorfiny...xD :´) ♥ Božínku....xD

    OdpovědětVymazat
  13. no jo..xD :') endorfííík..♥..já jsem Božííík emohubííík xD :') :P

    OdpovědětVymazat
  14. Oř endorfácká! xD :´)30. ledna 2011 v 20:38

    jééé!.....xD :´) ....CHÁCHÁ! XD chcíp! xD :D :D :´) to je pěééékný...:´) ♥

    OdpovědětVymazat
  15. xD :') chcíp ? :O xD xP x´) to radši ne hele...:') ♥ Díky...:´) ♥

    OdpovědětVymazat
  16. tak teda aspoň uchcíp.....anebo chcípáček. xD :´) X´) smíchy a vděkem smíšeným s dojetím...:´) x´) ♥

    OdpovědětVymazat
  17. uchcíp.....tak to jsem uchcíp tedy taky. xD x´) uplně stejný jako ty...chcípáček...x´) ♥

    OdpovědětVymazat
  18. no ro víš, už mi z toho pohrabává...xD :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  19. já četla poDhrabává xD :´) Jen teď ? x´) ♥ Mě z toho pohrabává pořád :P :´)

    OdpovědětVymazat
  20. cháchá! xD :D :´D X´) :´) to je vidět, že ti poDhrabává! xD :´) ne-é...:´) také pořád. :´) v každou noční i denní dobu. :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  21. ano...mě hodně poDhrabává xD x´) :´) ano-ó xD :´) ♥ přesně-é xD x´)

    OdpovědětVymazat
  22. aby ses nezřítila, až budeš úplně poDhrabaná. xD :´) :D X´) :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  23. se spíš spálim v jádře země xD :´) :´)

    OdpovědětVymazat
  24. NÉÉÉÉÉ! :( :) To bych zemi nakopala pozadí! jestli nějaký má. xD :´) ♥

    OdpovědětVymazat
  25. no jasný....z našeho pohledu je pozadí země...asi Čína xD :P :) chichi...neboj. Já se od lávy spálit nenechám ;) x´) ♥

    OdpovědětVymazat