pondělí 3. ledna 2011

Den plný překvapení. :) :')

Dneska byl docela fajn den. :) Ráno pohoda ve škole, protože jsem uměla všechno, z čeho bych měla psát a na víc mi to učitelé odložili. Pak byla samozřejmě sranda s TraktOrkem xD :) Takže pohoda ;) Dám sem videa....
 Pak trénink super. Ale rodiče se tady teď hádají, jestli se mnou zítra máma pojede do Motola nebo ne. :/ Já nevím....podle mě bych to mohla vydržet...
  Ale nic...:) :D Du psát dopis a poslouchat secrets...pá :) ;) :P ♥
focení na záchodech xD :P

maliiinko výgeb :D
co na to říct ? xD xP


nuda o děják 1. xD



Nuda o děják 2.-maloval traktůrek na test :D

21 komentářů:

  1. No moc!! :D xD
    Já nemůůžuu! :D já s tim dudlíškem od tebe!! :D
    ,,Řekni s tim dudlíkem secrets"
    ,,Cíklits!" :D
    No my měli dost!!! :D xD
    xDDD :DDDDD

    OdpovědětVymazat
  2. xD jo no..:P :D Dneska fakt pohoda...snad to tak bude i dál...ale nevím,co budu dělat, až budete na lyžáku :((

    OdpovědětVymazat
  3. Tvrz: ,,Vy ste nadrženější než celej německej fotbalovej tým! :D No moc... :D ♥
    Pro ty co nechápou (Mačetá) tak viz můj blog! :DD

    OdpovědětVymazat
  4. Já tě chci na lyžááku! :(( x///

    OdpovědětVymazat
  5. prej ,,(Mačetá) viz můj blog" xD no jo...:D dobrej článek tam :D
    :/// x(

    OdpovědětVymazat
  6. :DD xD :D No moc... :D dokonce jsem to (pro Mačetů) upravila aby to nebylo sprostý! :))) :P

    OdpovědětVymazat
  7. chichi...já tady nemůžu...,,pětipéro.." ,,pšššš !" ,, no jo...:D "

    OdpovědětVymazat
  8. OMG!!! :D
    No moc... :D :P
    Pěti mužík!! :D to je hezčí!! :D xD
    žádnej pětichlap!!! :D xD
    ,,Ahoj Marky... tohle je Terka, Terko to je Marky"
    ,,Ahoj já jsem marky!"
    --> A já ten výtlem jak ste pak šli a já za váma zase!! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jo no...:D :') Uplně jak na tebe Marky koukala...:D Si musela říkat ,,to je exot xD " a jak ti podala tu ruku ,,Ahoj...já jsem Markéta..." a ty nic....jenom ten výgeb xD :D :P Prostě jsem z tebe nemohla...:D Nebo ,,Ťuk...Dany...ťuk...Benky...ťuk...jak se jmenuje ? Jooo...Marky ?!" :D :') Prostě nejlepší ! :D
    Jo...pětimužík je hezčí ! :') ♥ :D

    OdpovědětVymazat
  10. Jojo... musíme zopakovat! :D xD
    ,,Terezko.." ,,Tvrz!!!! :D"

    OdpovědětVymazat
  11. Čau vy dvě. :D :)
    Bohyně: no pěkně tu o mně rozprávíš, jako bych byla nějakej in´touš či co?. xD :) jinak už ti došel ten dopis? ani se tě neptám, jak se máš, protože jak vidno, tak famózně vytlemeňácky. :) a co je ti, že chceš navštívit Motol? :-o :/
    TraktŮrek (už jsem se tě naučila psát správně!:D) no jo, přiznávám že trochu exot jsi mi připadala, ale zase mi pak došlo, s kým že mám tu čest - s kámoškou Bohyně a takoví lidi prostě bejvaj exoti. xD :D :) nic ve zlym. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jůůů...ahoj Marky. :D :)
    Traktůrek už tady asi neni. :P :) Ale nevadí...ano....dopis mi přišel...:') Zatím ti řeknu jen jedno......WOOOOOW !!! :') :D ♥
    No...mám se dobře no. Ale co ty ? :) ;) Motol chci navštívit protože mě bolej kolena a máma si myslí, že se ozvalo to, co jsem měla v létě...nebo na podzim. :/ Ale já tam nechci a tak nikam nejedeme. :)
    ehm...děkuji :D Prej ,,s kámoškou Bohyně a takoví lidi prostě bejvaj exoti." :D cháchá...:D

    OdpovědětVymazat
  13. No nazdar. :D :´) :)
    Joóó, uf.....už jsem si myslela, že se ztratil. :´)
    Jak co já, na mě přece nesejde. To ty musíš být oukej,....oukej? :D :´) Kolena? :/ No a z čeho jako? Snad to bude dobrý i bez Motola.....:)
    No jó, to víš, je to pravda. Ale jen pozitivně! :´)

    OdpovědětVymazat
  14. ....v blízké budoucnosti se Marky koukni na mail...:)
    Je v pohodě tady u mě. :) :')
    Jo...bude neboj ;)
    :D ok :')

    OdpovědětVymazat
  15. v té nejbližší: provedu. :´)
    tak to jó. :´)
    háhá.....no dobře. :) :´)
    :´)

    OdpovědětVymazat
  16. :) :D :') jsem ráda, že provedeš ;)
    :')
    :) nebojííím :) :')

    OdpovědětVymazat
  17. :D :D Jojo vychovala jsi mě! :D xD
    Exot--> JUPÍÍÍ! :D konečně! :D zase mi to řiká o člověka víc :D xD já mám dost... :D xD Tak nezduř! :D

    OdpovědětVymazat
  18. Dr hubu týrýstýne sýre ... :D já mám dost :D

    OdpovědětVymazat
  19. ale no tak asterixi...nebud sprostej !! :D xPP

    OdpovědětVymazat