čtvrtek 13. ledna 2011

slzy...po dlouhé...ne...vlastně po krátké době...

To je nehorázné.....čtu si staré maily, poslouchám Secrets a Iridescent a neuvěřitelně mě to dojímá....
 Ty maily......to je neuvěřitelné.....:') Jaká jsem byla......a jaká jsem dnes. Zítra už to budou dva měsíce od 14.11.....:') :'( Nějak mě to dostává......tak krátká doba a při tom tak dlouhá.......stejně jako třeba výlet........vždyť je to chvilka, co byl.....a když na to myslím a fakt se snažím, tak se tam přenesu.....zase se schovávám při výkřiku profesorky ,,zmizííík !" :') Zase sedíme s Marky na té ,,pláži" a ona si kope hrobeček...:'( :') Je to tak nedávno, ale dávno.....
  Když si vzpomenu na ty dny, kdy jsme se znaly krátce.....ještě se Zuzkou......jak jsme se Zuzkou kecaly o bižuli o Jánský....xD :') Jak jsme se smály a jak nás honili kluci když tam Marky nebyla............................................................za chvíli to bude rok..........ani se mi tomu nechce věřit.....těch vzpomínek.......těch zážitků.......těch úsměvů..............těch slz ať jakýchkoliv....
 Je toho tolik, že je mi z toho do pláče....:') Strašně ráda bych to vše vrátila zpátky...:') :'( Kéž by to šlo.....všechno prožít znovu.......všechny ty důležitá a i nedůležitá data...:'( :') ♥

   Ufff....takový trochu výlev...:') :) Mám strašně vděčnou náladu...

Ale teď špatnou....Traktůrku....néééé :'( :'( :'( Ty nééé....nic ti za to nestojí !!! Prosím.....vím jaké to je....ale fakt !!! :'(

Žádné komentáře:

Okomentovat