pondělí 25. dubna 2011

...tak doma...

A jsem doma...:) :/ V Křesíně to bylo fajn....ale i míň fajn....a nejmíň fajn. xD :) :´/ Ale ta co....nic převratnýho...prostě jen pláč a vzpomínky....
 Ale bylo tam i spousta jiných věcí, a ty byly tedy pozitivní. :) Třeba dnešní den s kámošema...:) S Pepou a Tomášem :) A včera odpoledne s Pepou, Tomášem a Martinem...:P Martin je sice debil.....a jen tak mimochodem s ním stále ještě chodím xD No tak to vidíte....tak to dopadne, když má někdo strach dát kopačky...dávno už tam nebydlím, ale stále spolu ještě chodíme...už od třetí třídy xD...Takže Martin je sice debil, ale ti dva další jsou v pohodě...:) Dneska odpoledne to byla strašná sranda xD Byli jsme u nás a hráli Monopoli...xD :D Já sice prohrála....ale až ke konci...protože jsem špatně investovala a strašně moc prodělala na Václavském náměstí...:P Ale co...prohrála jsem, ale srandu jsem si užila...xD :) Dám sem video...:)
  A dopoledne na velkém hřišti jsme si házeli...:) Sice teď nehnu s rukou, ale co nadělám...stejně mi to nikdo nevěří...(viz. článek ,,Do you feel could ?...")

 No nic....až na pár věcí (do toho počítám i rozflákaného iPhona...) to bylo dobrý...:)







2 komentáře:

  1. Tu fotku jako profilovou!! :) x3 ;) Né že by tamta nebyla hezká... :) (Jsi krásná všude :D ) ale prostě tahla ve mě něco.... něčim ve mě hnula... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Och Tome...:D Děkuji ! :D :) :P A nebal mě tady...musím tě přeci někomu dohodit...:D xD Už se na to jde...

    OdpovědětVymazat